home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:38:18 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  2 Brugere, 1026 Gæster Online.

Indlæg: 1132879 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Canal 9 - Ny dansk TV-kanal
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Canal 9 - Ny dansk TV-kanal  (Læst 29972 gange)
Nissen89
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Canal 9 - Ny dansk TV-kanal
« Svar #45: 18 Jul 2009, 15:28 »

Tror det er det fibernet så, men jeg er ikke sikker
Logged

Més que un club

- EL Fenomeno. min gud

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Canal 9 - Ny dansk TV-kanal
« Svar #46: 18 Jul 2009, 15:31 »

Hold kæft jeg er ved at være træt af alt det tv lort i Danmark, man skal købe 28.000.000 ekstra kanaler for at se bare en lille smule sport.

Sku godt man flytter over nordsøen snart hvor man kan nøjes med Skysports og BBC Sport....

Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Canal 9 - Ny dansk TV-kanal
« Svar #47: 18 Jul 2009, 15:33 »

Præcis Newcastle så smukt sagt .. Det er virkeligt langt ude at man i så lille et land skal have 1000 forskellige kanaler for at se sport !! Sky er jo bare den største i England og de har alle sportsrettigheder næsten.. Flytter du til London eller hvad?
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Canal 9 - Ny dansk TV-kanal
« Svar #48: 18 Jul 2009, 15:37 »

Præcis Newcastle så smukt sagt .. Det er virkeligt langt ude at man i så lille et land skal have 1000 forskellige kanaler for at se sport !! Sky er jo bare den største i England og de har alle sportsrettigheder næsten.. Flytter du til London eller hvad?

Til Stoke hehe, kan sagtens undvære dansk fodbold, sky viser både Italiens, spansk, engelsk og skotsk fodbold, så det er helt fint med mig.... Smiley
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Canal 9 - Ny dansk TV-kanal
« Svar #49: 18 Jul 2009, 15:47 »

Lækkert, så har jeg lige fundet ud af at mit kabelnet har Canal 9 Wink Nok som prøvekanal, men dejligt at se FCK blive banket!
Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Canal 9 - Ny dansk TV-kanal
« Svar #50: 18 Jul 2009, 15:51 »

hvilket kabelnet har du -benja-? Opstemt
Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Canal 9 - Ny dansk TV-kanal
« Svar #51: 18 Jul 2009, 15:52 »

Til Stoke hehe, kan sagtens undvære dansk fodbold, sky viser både Italiens, spansk, engelsk og skotsk fodbold, så det er helt fint med mig.... Smiley

Haha nice nok ville nok stadig følge FCK men mere overfladisk når/hvis jeg først flytter til England (London).. Hehe ska du så ind og se PL på Brittania Stadium? Opstemt
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Canal 9 - Ny dansk TV-kanal
« Svar #52: 18 Jul 2009, 16:10 »

Haha nice nok ville nok stadig følge FCK men mere overfladisk når/hvis jeg først flytter til England (London).. Hehe ska du så ind og se PL på Brittania Stadium? Opstemt

Hehe vil også følge AaB, men har intet behov for at se dem på TV...

Tja skal nok ind og kigge lidt PL bold, satser dog mere på at få set en masse Newcastle kampe... Smiley
Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Canal 9 - Ny dansk TV-kanal
« Svar #53: 18 Jul 2009, 16:12 »

Hehe jaa det ku jeg så regne ud men tænkte bare nu når du ska bo i Stoke og de er i PL Wink Ku godt være du tog derind for at få en på opleveren..
Hvor langt ligger stoke egentligt fra Newcastle ??
Og Newcastle vandt sgu 7-2 idag Peace
Logged

ghgh
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Canal 9 - Ny dansk TV-kanal
« Svar #54: 18 Jul 2009, 16:27 »

Hvor mange PL kampe viser de om ugen, og hvordan bestiller man det, hvis man har yousee?
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Canal 9 - Ny dansk TV-kanal
« Svar #55: 19 Jul 2009, 02:01 »

Hehe jaa det ku jeg så regne ud men tænkte bare nu når du ska bo i Stoke og de er i PL Wink Ku godt være du tog derind for at få en på opleveren..
Hvor langt ligger stoke egentligt fra Newcastle ??
Og Newcastle vandt sgu 7-2 idag Peace

Er 3½ time i tog fra Stoke til Newcastle, til gengæld er der mange Championship klubber i Stoke området, så bliver nogle fede aways med Toon Army!
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Canal 9 - Ny dansk TV-kanal
« Svar #56: 21 Jul 2009, 10:25 »

Mulighed for at flere kan se canal9 http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligaen-2009-2010/canal-9-lokker-med-gratis-tv så mangler vi bare at viasat også får tilbudet, så jeg også kan se den, men jeg har nok større chancer for at vinde i lotto  Skuffet
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Canal 9 - Ny dansk TV-kanal
« Svar #57: 21 Jul 2009, 10:45 »

Haha! Se lige de tal: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/article1196808.ece

Enten skal de lukke kanalen eller give mig muligheden for at se den med YouSee. Wink
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Canal 9 - Ny dansk TV-kanal
« Svar #58: 21 Jul 2009, 10:47 »

Det er efter min mening tilovers med endnu en sportskanal og jeg håber inderligt, at den fejler total.  Djævel

Beklager min bitterhed, men jeg er træt af alle de her nye kanaler, der dukker frem.

Først kom 6'eren og overtog meget af det spanske fodbold og nu Canal 9, som nok stille og rolig ender med at overtag alt det gode sport, der er på TV2 Sport. Det er frustrerende, når man er medlem af en antenneforening, der er forholdsvis sløv og når man så endelig har fået en af ovenstående kanaler, så bliver de bare erstattet af nye og så starter det forfra, hvilket er til at blive idiot af i længden Peace
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Canal 9 - Ny dansk TV-kanal
« Svar #59: 12 Aug 2009, 17:23 »

Så kan flere måske komme til at se Canal9, fra 21/8 vil alle Boxers kunder kunne se Canal9 gratis frem til 1/11.
Boxer dækker p.t. ca. 75 procent af de danske husstande. Læs mere her http://www.digitalt.tv/nyhed.aspx?ArticleID=2968
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010