|
Visby
|
|
|
|
|
|
|
|
Fc København !
|
|
|
|
|
jackie94
|
|
Klub:Lyngby Sæson: 1 Ligaplacering pt: 10 Liga: 1 division Holdet:  Mit hold kan slet ikke vinde 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nikolajl
|
|
forkert.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 18 Jul 2009, 20:55 af nikolajl »
|
|
|
|
|
|
|
Visby
|
|
Er der nogen der har erfaringer med en god taktik til PSG??
|
|
|
|
|
|
Fc København !
|
|
|
|
|
Morten isaksen
|
|
Nogen der har en taktik der kan bruges til Arsenal?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bakko
|
|
Hej er nået til 2013-14 og spiller med Silkeborg har vundet den danske pokal 2 gange. samt har jeg ikke kommet længere end gruppe spillet højst fået en 4 plads i superligaen. Jeg har faktisk gode spiller alle steder ikke noget der. Spiller med
x x x x x x x x x x x
Nogen der har nogle andre forslag..?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nikolajl
|
|
Hej er nået til 2013-14 og spiller med Silkeborg har vundet den danske pokal 2 gange. samt har jeg ikke kommet længere end gruppe spillet højst fået en 4 plads i superligaen. Jeg har faktisk gode spiller alle steder ikke noget der. Spiller med
x x x x x x x x x x x
Nogen der har nogle andre forslag..?
SS af trup?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bakko
|
|
Kommer op senere.. har haft et par nice spillere, men folk vil konstant væk fx. i går vandt jeg den pokal for anden gang og der ville alle på salgslisten pga. som jeg tror det fordi jeg ikke opnår nok med dem. Nikolajl det kommr op inden kl. 20 http://imgshare.org/f/1/bdf0e8caf07d189d1c8eb2084233a861.jpgDette er min taktik
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 20 Jul 2009, 21:42 af Bakko »
|
|
|
|
|
|
|
Bakko
|
|
Hjælp til min overstående taktik
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SkovGaards
|
|
Klub: FC Barcelona Sæson: Første Ligaplacering pt: Ikke startet Liga: La liga Holdet: Forslag?
casspers 4-3-2-1 mener jeg den hedder  evt. gør den mere offensiv hvis det er (; eller 4-4-2 (wing) (;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nikolajl
|
|
Bruger ny update hvor jeg skal forsvare The Treble. Klub: FC Barcelona Sæson: 1 Ligaplacering pt: Ikke begyndt Liga: La Primera Budget: 365 mill. ca. Holdet: Ingen indkøb og ingen salg, køber Taiwo. Har ikke valgt banestørelse endu! Meget gerne også råd til hvem jeg burde købe mere som passer til taktikken. Taktikken skal kunne score gode mål, men stadig stabil defensiv. Link til taktik eller SS af taktikken, Hold- og spillerinstrukser kræves!! 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 23 Jul 2009, 01:36 af nikolajl »
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Hvilken update bruger du?  Jeg har desværre ikke ret meget forstand på taktikker, men Barcas hold er næsten komplet fra start. Hvis du bruger en meget ny update er Keirrison og Maxwell (Ibra?) vel også i Barca? og derfor skulle du måske bruge pengene på talenter? Taktik kan jeg desværre ikke hjælpe med 
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
Mini-Bertel
|
|
Spiller 3 forsvar 2 Defensive midt 1 central 2 offensive fløje og 2 angribere og den virker :O
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cristiano-Ronaldo