home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:45:32 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 20:44:32 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
I går kl. 16:16:54 szukizek Blogkonkur... 15# Hjertet banker kun...
I går kl. 13:42:23 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  1 Bruger, 726 Gæster Online.

Indlæg: 1132850 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #DØD# Mallorca - Nye tider på ferieøen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: #DØD# Mallorca - Nye tider på ferieøen  (Læst 7317 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #15: 14 Jun 2009, 18:46 »

Syntes det er nogle rigtig fede mål du har sat dig. Syntes ikke der er brug for ændringer da der er en god blanding af både svære og lettere udfordringer/mål Smiley

Det er jeg glade for at du synes.. takker Thumbs Up

Hej JimmyGP

Dine mål ser rimelig fornuftige ud, alle overkommelige skulle jeg mene selvom jeg har svært ved at se Eto'o skifte tilbage medmindre du formår at blande dig i toppen hurtigt, og at Barcelona samtidig ikke vinder noget som helst. Specielt det sidste har jeg nok svært ved at se muligt Wink Men nu spiller du jo heldigvis FM 2009 og ikke irl. Peace

Dejligt at se du vil stræbe efter et rent spansk hold, men en blanding af spanierne og portugisere ville da heller ikke være dårligt Peace

Det ser godt ud KIU

MvH. Warmon

Hej Warmon..

Super du synes det.. Den med Eto'o kan komme til at knibe, men jeg har da også en 4-5 sæsoner før han fylder 32.. Så det skal da prøves.. Wink Men du har sikkert ret..  Wink

Ja ikke.. synes det er en fed ting.. jeg tror også at prtugisere måske kommer med i det, men nu får vi se hvordan de spanske regens udvikler sig..

Mange tak Thumbs Up

Sådan!
Mit favoritblogger er tilbage! rigtig fed intro jimmy og dit topbanner er super fedt!
Glæder mig til at se hvad du kan præstere med Mallorca Wink

Tak for de rosende ord.. Wink

Det gør jeg også.. ang. banneret er det lavet af Søren91 og så er det genbrug.. hehe Opstemt

Lyder bestemt interessant, glæder mig til at se Mallorca i toppen af spansk fodbold.  Thumbs Up

Er jeg glad for at du synes.. hehe.. jeg skal prøve at få dem deropad,, Peace

Super fedt med en blog fra din side Jimmy Smiley
læste også din Mallorca blog i 08 Wink
glæder mig til at se hvad du kan udrette med dem.


Tak for det Baliian.. Wink

Det gør jeg bestemt også.. Thumbs Up

Nice, nice, nice.. Fedt at komme hjem efter en hel dag til strandhåndbold, og se at har kommer med en ny blog Smiley.

Glæder mig til mere! Thumbs Up

Det lyder sgu hårdt.. Wink

Det er jeg glad for at du synes Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
2# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #16: 14 Jun 2009, 19:16 »


2# Mallorca - Nye tider på ferieøen



Det så længe ud til at Miguel Ángel Nadal skulle være ny mand i trænersædet, men han blev overhalet indenom af den tidligere spanske landsholdsspiller Juan José Soler Rodríguez eller bare José Soler. Den tidligere u21-landstræner har tegnet en bare 1-årig kontrakt med Mallorca og der er pres på Soler fra første færd eftersom medierne tipper Mallorca til at ende på en ottendeplads. Soler forventer selv at slutte i top10 med sit nye hold og så går man efter at komme så langt i Copa del Rey så muligt.

Presset er stort fra første dag og jeg ser frem til at trives med dette pres fra fans, spillere, bestyrelsen og ikke mindst fra medierne. Jeg er stolt over at få chancen i Mallorca og jeg er overbevist om, at jeg er god nok til at håndtere jobbet. Jeg skal nu i gang med at lære holdet at kende og sammen med resten af trænerstaben skal det afgøres om der skal hentes forstærkninger til klubben i det kommende transfervindue. Jeg vil så vidt muligt forsøge at hente spillere fra den iberiske halvø til klubben, men jeg har endnu ikke nogen i kikkerten.” - José Soler

Soler har fået stillet sølle 7.000.000 kroner til rådighed og den eneste måde han kan forøge dette beløb ved at sælge ud af truppen. Det er stadig uvist om Soler tager chancen med sin nuværende trup eller om der er spillere på vej ind.

Logged

- Veni, vidi, vici -

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #17: 14 Jun 2009, 19:27 »

Igen må jeg rose dit topbanner Smiley
Sgu ikke mange penge man får i Mallorca, men jeg har selv været dem på et tidspunkt og man kan efter en måned spørger bestyrelsen om flere penge og så får man det Smiley
Hedder du ikke altid Jose Soler i dine saves? Hvis ja hvorfor? Men jeg glæder mig meget til dine næste updates Wink
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #18: 14 Jun 2009, 19:31 »

Fino update, Også et glimrende trænervalg...
og som patrick j også siger, så er det et fantastisk top-banner..

ser frem til næste/ update
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #19: 14 Jun 2009, 19:42 »

En fantastisk start, hvis da er nok til at beskrive det...

Dit top-banner det er helt igennem gennemført og flot. Sproget flyende, teksten har den rigtige længde... Opstemt

Jeg hungrer efter mere fra ferieøen, kom nu kom nu!!! Opstemt

MvH. Warmon
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #20: 14 Jun 2009, 19:59 »

Velkommen tilbage, Solér!

Jeg ser meget frem til denne blog, og har store forventninger til den, og er sikker på at du nok skal leve op til dem.
Jeg har altid læst med i dine blogs og du skriver flot og flydende - ikke så meget der. Det gør heller ikke så meget for mig at der er ikke er en masse flot grafik, en flot topbanner og et ligeså billede er rimelig passende.

Dine mål er jeg ekstrem begejstret for! Det er rigtig lækkert at se du vil prøve at hente klubbens nok største profiler tilbage. Det bliver ikke nemt, men tror godt det kan lykkes. De tre spillere har de vel Mallorca som deres favoritklubber, så helt umuligt er det ikke.

Jeg glæder mig meget til at følge med i denne blog, og se hvad du kan udrette med ferieøen!
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #21: 14 Jun 2009, 20:05 »

Hey Jimmy Smiley

Lige for at svare på dit spørgsmål du spurgte om tidligere Smiley

Så tror jeg der går lidt tid før jeg laver en blog. Er igang med et virkelig fedt FCK save, så ved ikke helt hvornår jeg får tid til en blog Smiley

Jeg sidder lige sammen med 10 andre FmFere og får vores øl efter min kamp idag, så læser jeg din update senere Smiley
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #22: 14 Jun 2009, 21:31 »

Igen må jeg rose dit topbanner Smiley
Sgu ikke mange penge man får i Mallorca, men jeg har selv været dem på et tidspunkt og man kan efter en måned spørger bestyrelsen om flere penge og så får man det Smiley
Hedder du ikke altid Jose Soler i dine saves? Hvis ja hvorfor? Men jeg glæder mig meget til dine næste updates Wink

Igen er det genbrug og lavet af Søren91.. Wink

Nej det er ikke alverden - men jeg har dog fået det til at løbe rundt takket være spillersalg.. Peace

Nej det gør jeg faktisk ikke.. Jeg bruger oftest mit eget navn - men den fiktive José Soler er oftest mit navn når jeg spiller med spanske hold.. Wink

Det er jeg glad for at du siger Wink

Fino update, Også et glimrende trænervalg...
og som patrick j også siger, så er det et fantastisk top-banner..

ser frem til næste/ update

Takker - ja mon ikke gode gamle Soler kan hive et eller andet ud af ærmet..

Det er jeg glad for at høre Thumbs Up

En fantastisk start, hvis da er nok til at beskrive det...

Dit top-banner det er helt igennem gennemført og flot. Sproget flyende, teksten har den rigtige længde... Opstemt

Jeg hungrer efter mere fra ferieøen, kom nu kom nu!!! Opstemt

MvH. Warmon

Tak for de rosende ord..

Den kommer nok først i morgen - den er ikke færdig endnu og der står en Wii og kalder på mig.. hehe Peace

Velkommen tilbage, Solér!

Jeg ser meget frem til denne blog, og har store forventninger til den, og er sikker på at du nok skal leve op til dem.
Jeg har altid læst med i dine blogs og du skriver flot og flydende - ikke så meget der. Det gør heller ikke så meget for mig at der er ikke er en masse flot grafik, en flot topbanner og et ligeså billede er rimelig passende.

Dine mål er jeg ekstrem begejstret for! Det er rigtig lækkert at se du vil prøve at hente klubbens nok største profiler tilbage. Det bliver ikke nemt, men tror godt det kan lykkes. De tre spillere har de vel Mallorca som deres favoritklubber, så helt umuligt er det ikke.

Jeg glæder mig meget til at følge med i denne blog, og se hvad du kan udrette med ferieøen!

Mange tak Theo Wink

Jamen jeg er glad for at du ser frem til det og at du har store forventninger.. Det er superdejligt at der er noget at leve op til..

Tak for de mange rosende ord.. det luner Thumbs Up

Det er jeg glad for at du siger - og alle tre har Mallorca, som favoritklub.. Wink

Det er jeg også rigtig glad for - det gør jeg også Thumbs Up

Hey Jimmy Smiley

Lige for at svare på dit spørgsmål du spurgte om tidligere Smiley

Så tror jeg der går lidt tid før jeg laver en blog. Er igang med et virkelig fedt FCK save, så ved ikke helt hvornår jeg får tid til en blog Smiley

Jeg sidder lige sammen med 10 andre FmFere og får vores øl efter min kamp idag, så læser jeg din update senere Smiley

Hey Lars..

Sådan et spil skal man heller ikke slippe - men du kan da smide en update i Blog Light, hvis det er.. Peace

Superhyggeligt.. Hvordan gik det??
Logged

- Veni, vidi, vici -

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #23: 14 Jun 2009, 21:38 »

JimmyGP er tilbage!
Godt at se, og god start du har fået. Ser frem til mere! Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #24: 15 Jun 2009, 08:25 »

JimmyGP er tilbage!
Godt at se, og god start du har fået. Ser frem til mere! Thumbs Up

Jeg ville jo nærmere sige at det var José Soler der var tilbage, men okay.. Opstemt

Tak for det og det er jeg rigtig glad for at du siger.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #25: 15 Jun 2009, 23:39 »

Jeg beklager manglende update, som burde været kommet i aften da den er færdig.. Men jeg har glemt USB-stikket med word-dokumentet derhjemme og jeg kommer først hjem på onsdag eftersom at jeg tilbringer min fødselsdag hos kæresten i morgen..

Håber i kan undvære - Updaten omhandler i øvrigt Transfers..  Thumbs Up


Mvh. JimmyGP
Logged

- Veni, vidi, vici -

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: 2# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #26: 16 Jun 2009, 11:40 »

Super god start og nogle rigtige fede mål. De giver spillet en ekstra dimension. Ser frem til at følge dig i kampen om alle dine mål.

Er sikker på at du er manden om nogen som kan gøre det med Mallorca.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #27: 17 Jun 2009, 08:33 »

Super god start og nogle rigtige fede mål. De giver spillet en ekstra dimension. Ser frem til at følge dig i kampen om alle dine mål.

Er sikker på at du er manden om nogen som kan gøre det med Mallorca.

Mange tak Alfster Thumbs Up

Det håber jeg også at jeg er Thumbs Up

EDIT: Update engang over middag  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
3# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #28: 17 Jun 2009, 12:10 »


3# Mallorca - Nye tider på ferieøen



 José Soler har haft travlt i dette transfervindue og der har været ret godt gang i svingdøren på ferieøen, hvor seks spillere er kommet til for en samlet værdi af 36.000.000 danske kroner.  Fem spaniere og en ung argentiner med spansk pas er blevet præsenteret på det obligatoriske pressemøde, hvor spillerne er blevet vist frem som kødkvæg til et dyreskue. Soler har hentet en god blanding af unge spillere og rutinerede kræfter, som alle kommer til at bidrage i Solers bestræbelser på at få succes i både Primera Dívision og Copa del Rey.

Første nyindkøb er en rutineret ræv med syvogfyrre landskampe på bagen og sine bedste år i den spanske hovedstad hos en af Spaniens største fodboldklubber. Navnet Iván Helguera er et synonym med professionel midterforsvar med masser af erfaringer og det er lige hvad Mallorcas bagerste kæde mangler efter Sergio Ballesteros skiftede på en fri transfer før Soler kom til det. Helguera er kommet til Mallorca på en fri transfer og den 33-årige spanier en 3-årig kontrakt, hvor han er udset til at støtte klubbens øvrige forsvarsspillere med sin enorme rutine.

Miguel Ángel Angulo har spillet stort set hele sin karriere i Valencia og han har over 300 Primera Dívision kampe på et CV, der også rummer spanske mesterskaber, Copa del Rey triumfer samt to tabte Champions League finaler. Den 31-årige højrekant var sat til salg hos storklubben og her slog Soler til for næsen af Betis, Zaragoza og Málaga. Han kostede sølle 2.500.000 kroner og han får to år på Mallorca til at vise hvad han dur til. Han bidrager ligesom Helguera med en enorm erfaring, som kan blive yderst afgørende i de afsluttende faser af både ligaen og pokalturneringen.

Soler har også haft den store tegnebog frem og i samråd med bestyrelsesformand Vicenc Grande har Mallorca betalt Murcia 28.000.000 kroner for den blot 18-årige angriber Daniel Aquino. Aquino er en af de største spanske talenter overhovedet og det er noget af et scoop at teenageren skifter til Mallorca frem for en af de helt store klubber i Spanien. Angriberen har argentinske rødder og det ses blandt andet på hans fabelagtige teknik og hurtighed. Aqunio har tegnet en 4-årig kontrakt med ferieøens stolthed og hvis han udvikler sig i den rigtige retning kan det blive næsten umuligt, når den kontrakt udløber.


Logged

- Veni, vidi, vici -

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #29: 17 Jun 2009, 12:26 »

Ser godt ud! Du skriver som altid godt og det virker som nogle kloge og velovervejet køb du har gjort Smiley
KIU Jimmy Wink
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010