home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 493 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Azzurri
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Azzurri  (Læst 11606 gange)
MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Azzurri - Napoli.
« Svar #15: 13 Jun 2009, 14:34 »

Okay, tak Wink Det har bare været lidt svært at skrive en rigtig fylddig intro, men jeg lover det bliver bedre i de kommende updates Wink
Logged


MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Azzurri - Napoli.
« Svar #16: 14 Jun 2009, 14:31 »

UDSKIFTNING PÅ TRÆNERPOSTEN











Napoli er en klub med ambitioner. Napoli har altid været en klub med ambitioner.
Storhedstiden i Maradona-æraen skal findes frem igen. Og det var grunden til trænerskift Azzurri.


Det var en stille og rolig dag, men ikke i Napoli. Efter en halvskuffende 8. plads i sidste sæson,
skulle der ske noget, hvilket resulterede i en fyring af den daværende Alberto  Donadoni den
19. juni 2008. Journalister fra hele Europa var mødt i Napoli, til pressekonference. Ingen vidste
hvem den nye træner ville blive. Alle var uvidende. Rummet var fyldt af en summen fra de mange
journalister der var mødt op. Efter 10 minutters ventetid, kom Donadoni ind. Forståeligt nok, så han
ikke særlig glad ud.
Han satte sig ned og begyndte at give alle journalister en masse materialer,
til næste dags avis. ”Til at starte med; tak. Tak for alt i har givet mig her i Napoli.
Jeg er naturligvis meget ked af det der er sket, men når det er sagt, ønsker jeg
alt det bedste for drengene.
Det er et fantastisk hold og kan kun ønske held og lykke til dem, og deres nye træner.”

A
lle klappede. Da det stoppede, kom det øjeblik alle havde ventet på. Offentliggørelsen af
Napolis nye træner. Ind af døren kom en slank mand i jakkesæt. Alle genkendte ham.
Den tidligere danske landsholdsspiller, Magnus Christiansen, skulle altså være Napolis
nye træner. Han var i manges øjne, den perfekte erstatning. Han havde massere af
erfaring med topfodbold, men kan stadig give et pust fra ungdommens side. Han stiller
primært i en 4-4-2, som passer perfekt til Napolis hold. Den 42-årige Hr. Christiansen,
satte sig på stolen, og udstrålede en arrogance og selvsikkerhed. Han var en mand
med passion for fodbold, som fylder alt i hans liv. Hvilket må siges at være en fordel
som træner.  Hans første ord lød således: ”Kære alle fans, spillere og andre der vedrører
Napoli. Jeg står her i dag, som ny træner i jeres klub, hvilket jeg er meget beæret over.
Jeg vil gøre alt hvad der står i min magt, for at føre Napoli til topfodbold igen.”

Klapsalverne var nu endnu større, end da Donadoni havde sagt farvel.
Og derefter væltede det ind med spørgsmål fra journalisterne. ”Hvor mange spillere
har du tænkt dig at købe ind?” Det spørgsmål var helt ude i skoven, i min bog.
Hvad tror han? At jeg har siddet at talt de spillere der ville være gode for klubben?
”Jeg kender naturligvis ikke antallet på de spillere der vil blive hentet, men der bliv
hentet nogle,” sagde jeg bare for at være flink på første arbejdsdag. Efter det fulgte der
mange spørgsmål, som jeg ikke rigtig havde tålmodighed til at svare. Jeg følte det som at
 være mere relevant at arbejde på det nye hold. Efter en times tid på pressekonferencen forlod
jeg stedet, så jeg kunne komme hjem og tænke over tingene.
« Seneste Redigering: 15 Jun 2009, 15:43 af MagnusChristiansen » Logged


MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Azzurri - Napoli.
« Svar #17: 14 Jun 2009, 14:32 »

Så kom den nye update Wink
Logged


Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Azzurri - Napoli.
« Svar #18: 14 Jun 2009, 14:35 »

Rigtig god update  Wink   Dejligt meget tekst ..'


DOG 1 FEJL:

...begyndte at give alle jourfalister en masse ...


Wink  xD  

Ellers rigtig godt, følger stadig trofast med.
Logged

(:

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Azzurri - Napoli.
« Svar #19: 14 Jun 2009, 14:36 »

Tak, Smiley

Retter lige fejlen Wink
Logged


Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 3' Azzurri - Napoli.
« Svar #20: 14 Jun 2009, 15:00 »

Jep, Wink
Logged

(:

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 3' Azzurri - Napoli.
« Svar #21: 15 Jun 2009, 10:26 »

Ingen der har lyst til at smide en kommentar?  Rullende Øjne
Logged


MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 3' Azzurri - Napoli.
« Svar #22: 15 Jun 2009, 15:52 »

Som nogle måske har lagt mærke til, kom der lige en ændring i topbanneret Smiley
Logged


Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 3' Azzurri - Napoli.
« Svar #23: 15 Jun 2009, 15:55 »

Yeah.  Er det maradona vi ser med anfører bindet?

(Ja det er da. )   Wink  xD
Logged

(:

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 3' Azzurri - Napoli.
« Svar #24: 15 Jun 2009, 15:59 »

Det er da det det er xD
Logged


SimonHO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 3' Azzurri - Napoli.
« Svar #25: 15 Jun 2009, 16:06 »

Bliv ved! Opstemt
Logged

"There were no time to think, i just hit it"
- Andres Iniesta, Chelsea 1 - 1 Barcelona

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 3' Azzurri - Napoli.
« Svar #26: 15 Jun 2009, 16:57 »

Hehe, det skal jeg nok Wink
Logged


MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 3' Azzurri - Napoli.
« Svar #27: 16 Jun 2009, 17:43 »

DE FØRSTE NYE ANSIGTER TIL AZZURRI









Så kom de. De første forstærkninger.

Én ting var sikkert, og jeg vidste det lige fra at jeg sagde ja tak til jobbet. Der skulle hentes en målmand. Lige pt. var det Gennaro Iezzo der var førstevalget. Problematikken ligger i, at hans niveau, er for lavt. I starten så jeg Kameni som den perfekte erstatning, og mit bud på 42 mio. blev også accepteret, men desværre valgte han at blive i Espanyol. Jeg blev nød til at købe en målmand, så det var bare om at lede videre.

4 dage senere, sad jeg på et pressemøde, med Oscar Ustari ved min side. Han blev præsenteret som den nye målmand i Napoli. Han kom fra Getafe, med et prisskilt på €6.000.000. Han kommer til at være førstemålmand, og i og med at han kun er 22 år, kommer han formodentlig til at være det i noget tid. ”Jeg er virkelig glad for at vi har hentet Oscar,” sagde jeg. ”Han er en fantastisk målmand, og jeg er sikker på at han bliver et fantastisk køb.” Det eneste hovedpersonen selv havde og sige var: ”Jeg er glad for at stå her i dag, og glæder mig til at komme i gang med at spille.” Det var helt fantastisk. Nu havde jeg fået den førstemålmand, som jeg havde ventet på. Ustari får naturligvis nummer 1.
Selv samme dag, kunne jeg præsentere endnu en spiller. Jeg savnede lidt en angriber og et talent. Hvorfor ikke bare hente begge ting i én spiller? Daniel Aquino sad ved min anden side. Han var kun 17 år, men stadig en genial angriber, som næsten kunne træde direkte ind i startopstillingen. Han blev købt for €4.600.000 i spanske Murcia. På trods af den unge alder, virkede han frisk og målrettet. ”Dette er et kæmpe skridt i min karriere. Napoli er en fantastisk klub, som jeg glæder mig meget til at spille i,” sagde han og smilte. Sikken knægt. Ydmyg over sin stjernestatus. 
» Ind
3.7.09 Daniel Aquino, Murcia - €4.600.000
3.7.09 Oscar Ustari, Getafe - €6.000.000
« Ud
2.7.09 Matteo Gianello, Benevento - €250.000
2.7.09 Piá, Brescia - €1.200.000
3.7.09 Massimiliano Esposito, Pescara - €28.000
4.7.09 Francesco Montervino, Modena - €775.000

Aquino kommer til at være den nye nummer 14.
Derefter fulgte der naturligvis en masse ligegyldige, nærmest dumme, spørgsmål fra journalister. Både Oscar og Daniel er unge spillere, og jeg vil ikke have, at de bliver flået ad, af spørgsmål som: "Hvem er for dig den bedste spiller i Napoli?" På det spørgsmål var jeg altså nødt til at tage over. "Det har vi ikke nogen mening om. Andre?"
Og efter en times tid, vr pressemødet slut. Omsider.

For at få råd til de to fantastiske spillere blev jeg nødt til at sælge. Fire spillere måtte tage den lyseblå trøje af, for at få luft i økonomien. Til at starte med var det Matteo Gianello og Piá der blev solgt. Gianello spillede på reserveholdet, og Piá regnede jeg ikke med at bruge. Dermed røg de til henholdsvis Benevento for €250.000 og Brescia for €1.200.000.
Dagen efter måtte jeg sige farvel til Massimiliano Esposito. Der var mange bud på ham, men han endte med at skifte til Pescara for €28.000. Så var det tid til fjerde og sidste spiller foreløbig. Francesco Montervino skiftede til Modena for €775.000.

De kommende dage på træningsbanen, så de ud til at blive modtaget godt. Oscar Ustari var meget sammen med hans landsmand, angriberen Ezequiel Lavezzi, hvilket jo var skånt at se. Aquino var blevet gode venner med Manuele Blasi. Men truppen var ikke fuldkommen endnu.
« Seneste Redigering: 18 Jun 2009, 21:30 af MagnusChristiansen » Logged


Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 4' Azzurri - Napoli.
« Svar #28: 17 Jun 2009, 12:18 »

Rigtig god update igen!

Også godt grafik ..   BLIV VED med denne blog, den er jo perle ! (Men på den gode måde)

Opstemt  Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt  Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt
Logged

(:

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 4' Azzurri - Napoli.
« Svar #29: 17 Jun 2009, 12:24 »

Tak, endnu engang Opstemt
Logged


Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010