home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 695 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Skodholdets efterfølger
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Skodholdets efterfølger  (Læst 3327 gange)
Mr-legendary
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Skodholdets efterfølger
« : 11 Jun 2009, 22:06 »



Der var engang en lille klub, der hed Haderslev.
Den hørte til i de lavere rækker, men på et tidspunkt skete der noget. Klubben voksede, og med Poul Hansen ved roret blev klubben fast inventar i divisionssystemet. I 1999/2000 sæsonen rykkede klubben op i FAXE KONDI Ligaen via en 2. plads.
Der var liv og glade dage, men det varede ikke længe, for klubben havde en miserabel sæson og blev sendt direkte tilbage i 1. division med blot 11 point - ny rekord. Ikke en rekord man var stolte af i det sønderjyske samtidigt med at de andre oprykkere fra FC Midtjylland snuppede en 4. plads. Hele 88 mål lukkede Haderslev ind mens de kun formåede at score sølle 30 mål. De var en skændsel for Superligaen... Men det skulle der laves om på, og et nyt projekt, kaldet Sønderjysk Elitesport A/S, skulle samle det sønderjyske folk om klubben. Klubben var oppe og vende i Superligaen igen i 2005/2006, men rykkede ned med AGF. I år er klubben atter at finde blandt toppen af poppen, men nu skal de blive.
« Seneste Redigering: 12 Jun 2009, 00:36 af Mr-legendary » Logged

Mr-legendary
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Skodholdets efterfølger
« Svar #1: 11 Jun 2009, 22:07 »

Jeg har tænkt mig at blande genre ved bl.a. at skrive ud fra en journalist, som følger klubben, og hans synspunkter. Derudover kommer der nok også de sædvanlige statusopdateringer med kampresultater, screenshots af spillertrupper, handler osv. for at læserne får et bedre overblik.

#1 Pressemødet
« Seneste Redigering: 11 Jun 2009, 22:26 af Mr-legendary » Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Skodholdets efterfølger
« Svar #2: 11 Jun 2009, 22:08 »

Spændende! Det skriftlige er helt i orden, men jeg må sige, at dit billede er noget uskarpt Smiley
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Skodholdets efterfølger
« Svar #3: 11 Jun 2009, 22:09 »

Lyder ekstremt spændende, og jeg ser sgu frem til det!

KIU!
Logged

Mr-legendary
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Skodholdets efterfølger
« Svar #4: 11 Jun 2009, 22:20 »


”God eftermiddag. Mit navn er Benjamin Knudsen, og jeg er blevet ansat her i SønderjyskE, som træner og sportslig ansvarlig.”
Klokken var slået 2, og, som annonceret, trådte SønderjyskE’s nye træner ind i lokalet til det forestående pressemøde.
En del journalister var dukket op – inkl. mig selv – set i lyset af klubbens størrelse.
Det var den noget uerfarne, Benjamin Knudsen, der var blevet trukket op, som kaninen i hatten, efter at den tidligere træner, Carsten Broe, var stoppet, som følge af personlige problemer (læs: alkoholmisbrug).
De fleste talte om panikløsning, og det kunne da også se sådan ud udefra, men ifølge dem, der havde ansat Knudsen, lederne i SønderjyskE, var han det helt rigtige valg, og en investering i fremtiden.
Parterne havde sat underskrift på en toårig kontrakt, og målet var i første omgang, at klare frisag i bundkampen og derefter stille og roligt etablere sig, som et Superligahold, lige som man har set flere hold før dem gøre.
Bl.a. Esbjerg, FCM og FCN har haft held med det, og Horsens er ved at lave samme nummer.
Som SønderjyskE-fans, som vi sikkert er mange af, på disse kanter, kan vi altså, ifølge bestyrelsen og den sportslige ledelse se frem til at rykke væk fra rollen, som elevatorhold.
« Seneste Redigering: 11 Jun 2009, 23:13 af Mr-legendary » Logged

Mr-legendary
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Skodholdets efterfølger
« Svar #5: 11 Jun 2009, 22:31 »

Jeg kunne faktisk godt bruge lidt hjælp til noget. Jeg har problemer med billederne. Ville gerne have sat flere billeder ind i min tekst, så den så mere indbydende ud, men problemet er, at når jeg sætter billeder ind, bliver de af en eller anden mærkelig grund lige store, uanset hvad jeg gør. Det er også grunden til at det første billede er så grumset. Fordi det er blevet "forvrænget". Så hvis nogle lige kan give mig en hjælpende hånd, for jeg er lidt lost Peace
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Skodholdets efterfølger
« Svar #6: 11 Jun 2009, 22:37 »



Citer mig nu så kan du se forskellen.
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Skodholdets efterfølger
« Svar #7: 11 Jun 2009, 22:39 »

Laver du mellemrum mellem "img" og "]"
Logged

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Skodholdets efterfølger
« Svar #8: 11 Jun 2009, 22:43 »

Billedet skal sættes sådan op:


Kode:
[img ]http://i42.tinypic.com/68gcid.jpg[/img]

Hold øje med mellemrummet efter den første "img"

Der også mulighed for det så kaldte "float" hvis du vil have det billederne på siden af teksten.

Kode:
[float=right][img ]http://i42.tinypic.com/68gcid.jpg[/img][/float]

Igen være opmærksom på mellemrummet efter "img" du kan skifte mellem hvilken side billedet skal være i ved at skrive left(venstre] i stedet for right(højre). Du kan osse skrive tekst mellem "float" kodningen...
« Seneste Redigering: 11 Jun 2009, 22:50 af Lonsdale » Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Skodholdets efterfølger
« Svar #9: 11 Jun 2009, 22:43 »

Jeg gør sådan her med det første: [img ] og så sætter man linket og så er det bare normalt resten.
Logged

Mr-legendary
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Skodholdets efterfølger
« Svar #10: 11 Jun 2009, 22:49 »

Lækkert drenge! Så kører det (håber vi funny )
Logged

Mr-legendary
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Skodholdets efterfølger
« Svar #11: 11 Jun 2009, 23:21 »


Den første uge er gået siden Benjamin Knudsen trådte til, som SønderjyskE-træner, og selv om der ikke er sket de helt store eller synlige omvæltninger, har Knudsen haft en travl uge, og der arbejdes hårdt i kulisserne.
Det første Benjamin Knudsen gjorde var at skille fårene fra bukkene.
Der er blevet kigget grundigt på reserveholdet og U/19-holdet og de spillere, der ikke indgår i fremtidsplanerne, er alle sat til salg eller fyret.
Derudover har han været på jagt efter en venstre midtbanespiller, en central midtbane og en angriber.
Angriberen blev hurtigt fundet, da den gamle kending, Jacob Olesen, vendte tilbage til klubben, hvor det hele startede, dog under nyt navn.
SønderjyskE (dengang Haderslev) var klubben, hvor den store angriber, fik sit gennembrud, hvorefter han rykkede til Viborg uden den store succes.
Så makkeren til den unge komet, Ken Ilsø, er i hvert fald fundet, så nu mangler bare to midtbaneforstærknin ger og så burde truppen være stærk og bred nok til at overleve, hvis man spørger folk fra klubben.
Især den venstre midtbane bliver svær at finde, da der ikke findes mange spillere med den profil, som klubben søger.
Knudsen har nemlig valgt, at fortsætte i samme stil, som Carsten Broe slap; her tænker jeg på 3-5-2 formationen, hvor man skal bruge to løbevillige kanter, der kan lidt begge veje.
Grunden til, at han har taget dette valg er simpelthen, at der er kort tid til sæsonpremieren og han ikke kan nå at spille et nyt system ind og han har heller ikke spillerne eller midlerne til det, så derfor ville det nemmeste være, at fortsætte ad samme vej, i hvert fald sæsonen ud.
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Skodholdets efterfølger
« Svar #12: 11 Jun 2009, 23:55 »

Igen en super update! Jeg kan egentlig meget godt lide, at der ikke er så meget grafik, da det fremhæver det skriftlige, som er rigtig godt.

Og et super indkøb af Olesen. Et indkøb som tilmed er realistisk. Det kan jeg li'!  Thumbs Up
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Skodholdets efterfølger
« Svar #13: 12 Jun 2009, 00:08 »

Spændende blog, godt klub valg.
Gode updates, kan dog godt savne lidt forskellig grafik fra update til update. Smiley
Logged

Mr-legendary
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Skodholdets efterfølger
« Svar #14: 12 Jun 2009, 00:27 »

Spændende blog, godt klub valg.
Gode updates, kan dog godt savne lidt forskellig grafik fra update til update. Smiley
Jeg skal se på det. Er bare ikke den store grafik-nørd, men kan godt se det bliver et problem, hvis det bliver for trivielt Opstemt Men når der kommer en statusopdatering, kommer der i hvert fald nogle ss, så der får I da lidt afveksling og ellers skal jeg nok smide et billede ind i teksten i ny og næ, men husk at det er en klumme fra en avis, så det skal heller ikke vælte med grafik, farver og billeder imo.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010