home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 585 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Introduktionsforum
| | |-+  Caspper - ham der altid siger sin mening.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Caspper - ham der altid siger sin mening.  (Læst 1061 gange)
Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Caspper - ham der altid siger sin mening.
« : 11 Jun 2009, 18:05 »

Nu følger jeg trop med resten af gutterne, med denne tråd, om mig!

Vi lægger hårdt ud med lige at snakke om, hvorfor jeg har skrevet "ham der altid siger sin mening.", om mig selv.
Jeg har et par gange været på kant med reglerne, og fået advarsler. Nogen meget humoristiske nogen af slagsen, jeg har slettet dem nu.. Men jeg kan sgu huske at FMFreaks sjoveste fyr (Cesc) sendte en sjov en til mig, den fik mig sgu alligevel til at ligge og rulle rundt af grin. Hehe. Det var tider.
Udover det, så har Bobogol også sendt mig en kærlig hilsen, om at jeg skal sørge for at jeg ikke kan misforstås. Puha, slem slem. Men jeg bliver ved med at spille på ytringsfriheden.

Anyways, så skal vi snakke om mig.
Jeg hedder Casper. Bor i køge. Er 16 år. Kort og godt.
Jeg er igang med at afslutte min folkeskole med alle de her satans eksamner, hvorefter jeg har en dejlig lang sommerferie med et par gode ferier. Bl.a. skal jeg lige 2 ugers tid forbi Gran Canaria (for 16 gang i mit liv.. suk! jeg kender det snart bedre end køge), og en uge på Mallorca. Dejligt dejligt.
Efter mine 2 ferier bestående af poolbar og sol, så skal jeg på handelsskolen, Køge Handelsskole.
Jeg skal på linjen "IBS/International Business Studies", som er en 3 årig uddannelse, kan man vel godt kalde det.
Hvad jeg vil senere i livet, tja det ved jeg sgu ikke.

Jeg har ikke noget arbejde pt, selvom jeg kraftigt har brug for et med mine udgifter på diverse alkohol og cola(jeg er colaholiker med store bogstaver, men ingen caps lock, fy skamme.)
Tidligere har jeg arbejdet i et supermarked der hedder Wika Superbest i Køge. Men jeg blev fyret, en af de hårde drenge fik pludselig et problem med mig og min kammerat gik til pause sammen, på trods af vi havde gjort det i et halvt år. Udover det, så snakkede han heller ikke pænt til os. Så sagde jeg til ham "Synes du ikke du skulle tage hjem og plukke bananer, istedet for at brokke dig efter et halvt år? Der er ikke en skid at lave alligevel." det resulterede så i en fyreseddel. Fint med mig, selvom det var gode penge!

Udover det er der sgu ikke så meget at sige.. Eller måske? Jeg er single, men ikke så længe endnu regner jeg med, da jeg har fundet en rigtig dejlige pige.
Jeg slog engang verdensrekorden i at skrive en SMS-besked på 160 tegn hurtigst, dengang var rekorden på 14.3 sekunder og jeg kunne gøre det på 11.9! Dog er rekorden i dag nogen af 9 sekunder, og jeg meldte mig heller aldrig til Guiness.
Jeg spiller fodbold, men er ikke specielt god.. Men det er sjovt, så det holder mig kørende. Mit knæ holder heller ikke til så meget alligevel.
Jeg har 1 søster, 3 pap-søskende.

Jeg har én drøm i livet: At blive verdens rigeste mand og købe en fodboldklub. Bare vent gutter, jeg er den nye Florentino Perez. Forskellen bliver bare, at jeg bruger pengene med fornuft og omtanke.

Er der andet i vil vide, så spørg!
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010