|
BasIth
Gæst
|
|
Jeg ville gerne sige undskyld til CM-Master det var self. helt forkert at dømme ham udfra det han har lavet før. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cm-master
Gæst
|
|
Jeg ville gerne sige undskyld til CM-Master det var self. helt forkert at dømme ham udfra det han har lavet før.  Så er vi vidst kvit 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Så er vi vidst kvit  Nu er det da din tur til at skrive noget om at, du har snakket med mange som mener noget om BasIth?  (Igen er jeg kun ude på at skabe ballde! Typisk)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cm-master
Gæst
|
|
Nu er det da din tur til at skrive noget om at, du har snakket med mange som mener noget om BasIth?  (Igen er jeg kun ude på at skabe ballde! Typisk) Nej, sådan noget kunne jeg ikke finde på  OT Prøv lige og tænk på et røv dag det er 06-06-06 <--- Hvis nogen forstår sådan en lille en^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Nej, sådan noget kunne jeg ikke finde på  OT Prøv lige og tænk på et røv dag det er 06-06-06 <--- Hvis nogen forstår sådan en lille en^^ Det er også derfor at jeg hele tiden sætter  i mine indlæg. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cm-master
Gæst
|
|
Jeg mente nu mere. Nul Sex 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BasIth
Gæst
|
|
OT: Det er faktisk en helligdag få dem der tilbeder d******, ville helts ikke sige nvanet på sådan en dag som i dag lidt overtroisk er man vel 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Jeg mente nu mere. Nul Sex  Den havde jeg nu ikke opdaget.  Men ingen smiley passer. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Den her gør:  Det er dig, efter at du opdagede at din partner var en mand! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Okay.. Der mangler også lige et "r" i beklager.. Men måske er det fint hvis detsidste ikke står der, så kan det være at det faktisk kommer som en overraskelse?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LosCules
Gæst
|
|
Hvad har I at byde på? Elgiganten? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Hvad har I at byde på? Elgiganten?  Vi har ikke en skid at byde på! Vi skal helt til Herlev for at finde McDonalds.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Hvad har I at byde på? Elgiganten?   Han er da også 2600 gangzta 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|