home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:03:33 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
05 Sep 2025, 17:14 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 823 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Udskiftninger i crewet
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Udskiftninger i crewet  (Læst 19720 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Udskiftninger i crewet
« Svar #30: 06 Jun 2006, 16:33 »

Som udenforstående forstår man ikke, at et crewmedlem gladeligt sidder og gør nar af en bruger herinde. Lige meget hvor mange gange han har skiftet brugernavn! Jeg har trods alt selv lige gjort det (dog ved et uheld  crazy)
At hans opførsel ikke har været acceptabel tidligere i tråden, er ikke et værdigt argument for et crew-medlem.

Just my 2 cents

Ja, det er selvfølgelig også uheldigt. Sagen er den at jeg og BasIth tidligere har haft vores små "skærmysler", og jeg har adskillige gange joket med ham, hvor han har taget det med oprejst pande. At han så ikke lige gør det i dette tilfælde, må så betyde at hans mening åbenbart har ændret sig, og så undskylder jeg selvfølgelig hvis jeg på en eller anden måde har fornærmet ham.

Jeg ved ikke lige præcist hvad det er han har taget så nært. De ting jeg har oplyst om hans brugerskift har alt sammen været korrekt, og at jeg skriver at jeg holder et vågent øje med ham, endda med to smileys efter, betyder jo (efter min bog) at det er sagt i skæg. At BasIth tager det som at jeg gør nar af ham, er da kun beklageligt.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

absalonsen
Gæst

« Svar #31: 06 Jun 2006, 16:41 »

3. Come on Champion, kan du ikke ta' lidt? Du starter jo selv, så skal du også være klar til at få lidt igen. Hvis du decideret føler dig krænket på nogen måde så sig til, men vi regner jo godt med at du kan være klar på lidt fis og ballade. Her på FmFreaks der har vi højt til loftet, og det gælder begge veje. Gi' os lidt igen - vi har godt af det!

Enig..

1. Gosser er ikke crew. Han er bare en tosse der laller rundt. Wink

Mere end ENIG!

Gosser
Manager

« Svar #32: 06 Jun 2006, 16:45 »

BasIth
Gæst

« Svar #33: 06 Jun 2006, 16:51 »

Hawk1nZ, jeg synes bare du er efter mig hele tiden, og det er der også andre der har været men de har nu forstået det og jeg synes da også det var meget sjovt i starten men at du bliver ved med at tage det op kan jeg ikke tage, jeg synes ikke selv jeg ligger op til det men det kan være i har tager det på en anden måde.

Gosser
Manager

« Svar #34: 06 Jun 2006, 16:57 »

Hawk1nZ, jeg synes bare du er efter mig hele tiden, og det er der også andre der har været men de har nu forstået det og jeg synes da også det var meget sjovt i starten men at du bliver ved med at tage det op kan jeg ikke tage, jeg synes ikke selv jeg ligger op til det men det kan være i har tager det på en anden måde.

Ebs, ebs, ebs!

Lægger du ikke selv op til det her, med at "svine" et nyt cremedlem? Huh

..og se nu hvad Hawk1nZ har skrevet sidst, jeg citerer gerne

Citat
Sagen er den at jeg og BasIth tidligere har haft vores små "skærmysler", og jeg har adskillige gange joket med ham, hvor han har taget det med oprejst pande. At han så ikke lige gør det i dette tilfælde, må så betyde at hans mening åbenbart har ændret sig, og så undskylder jeg selvfølgelig hvis jeg på en eller anden måde har fornærmet ham.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #35: 06 Jun 2006, 18:00 »

Nu hvor vi har gang i tråden, så kan jeg lige tilføje, at vi nu også har ansat Thore som crewmedlem.

Thore's opgave bliver, ligesom cm-master, at være skribent, og diske op med forskellige lækkerier til jer Smiley
Thore har ikke tidligere været crew på nogen side, så han er nybegynder, og vi håber at I vil tage godt imod ham Opstemt

Vi glæder os her på siden til at se Thore i aktion Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gosser
Manager

« Svar #36: 06 Jun 2006, 18:12 »

Nu hvor vi har gang i tråden, så kan jeg lige tilføje, at vi nu også har ansat Thore som crewmedlem.

Thore's opgave bliver, ligesom cm-master, at være skribent, og diske op med forskellige lækkerier til jer Smiley
Thore har ikke tidligere været crew på nogen side, så han er nybegynder, og vi håber at I vil tage godt imod ham Opstemt

Godt træk fra FmF's side Wink

BasIth
Gæst

« Svar #37: 06 Jun 2006, 18:37 »

Ja ham er der ikke noget galt i Opstemt Held og lykke skal det lyde fra mig og kom så med nogle gode artikler som helst skal handle om noget i FM.

LosCules
Gæst

« Svar #38: 06 Jun 2006, 18:46 »

Meget klogt træk med at ansætte Thore. Tror nok at han bliver en succes Wink. Mht. Cmmaster har jeg ikke andet end at sige held og lykke, da jeg ikke kender så meget til ham Wink.

Grin

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #39: 06 Jun 2006, 18:49 »

Meget klogt træk med at ansætte Thore. Tror nok at han bliver en succes Wink. Mht. Cmmaster har jeg ikke andet end at sige held og lykke, da jeg ikke kender så meget til ham Wink.

Grin

...Men ingen når dit niveau, dengang du var crew!  Wink

Du var gud, Mr. LosCules!  Thumbs Up

LosCules
Gæst

« Svar #40: 06 Jun 2006, 18:56 »

I know  funny crazy Cool

BasIth
Gæst

« Svar #41: 06 Jun 2006, 18:58 »

I know  funny crazy Cool

Er det bare mig eller er det lang tid siden du sidst var online? ALtså nu har du lige været men ellers? Huh

LosCules
Gæst

« Svar #42: 06 Jun 2006, 19:00 »

Det er fuldstændig rigtigt Champion.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #43: 06 Jun 2006, 19:01 »

Det der ignorerer jeg. Du er tydeligvis fra den.  Sur

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #44: 06 Jun 2006, 19:04 »

Det der ignorerer jeg. Du er tydeligvis fra den.  Sur

Psst!

Hvis FmFreaks var en managerklub, ville LosCules stå under favoritpersonale!  Opstemt

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010