home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 730 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Jagten På Passionen!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Jagten På Passionen!  (Læst 5676 gange)
sindsygt
Gæst
 
Sv: Jagten På Passionen!
« Svar #15: 09 Jun 2009, 20:30 »

Må jeg spørge hvorfor? Smiley

@rasmussidelmann: Ja, go juventus Wink


De har bare ikke fanget mig tidligere, mest pga holdet Wink. Tænker på din Liverpool-blog, hader Liverpool såe..
Hehe, men glæder mig til at læse mere her Wink.
Logged

John Graversen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Jagten På Passionen!
« Svar #16: 09 Jun 2009, 20:38 »

Måske du skulle prøve at skrive det som VAR du manageren. At du fx skrev som om du simpelthen VAR den manager. Med tanker, overvejelser, det hele. Det kunne du godt blive bidt af hvis det går godt Smiley
Logged

Naah.

rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: Jagten På Passionen!
« Svar #17: 09 Jun 2009, 20:51 »

De har bare ikke fanget mig tidligere, mest pga holdet Wink. Tænker på din Liverpool-blog, hader Liverpool såe..
Hehe, men glæder mig til at læse mere her Wink.

gudeholdet i Italien er Juventus og jeg har selv et spil med dem som jeg ikke spiller på iøjeblikket, men det kunne være interesssant at se hvordan en anden ville gribe det an.
specielt fordi når jeg er et hold som jeg godt kan lide og følger i virkeligheden har jeg det med at jeg ikke tænker så klogt mere. eks. er at i mit spil er jeg i 3. sæson og tiltrods for at jeg har bedre midterforsvarer er legrottaglie stadig fast mand Smiley
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jagten På Passionen!
« Svar #18: 11 Jun 2009, 16:19 »

Hej allesammen! Jeg har lige nogle eksamener og dertilhørende forberedelser som jeg skal igennem, så der går lige lidt tid imellem opdateringerne, indtil niende er overstået! Smiley
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jagten På Passionen!
« Svar #19: 12 Jun 2009, 15:30 »



Det stribede cirkus fortsætter med at overraske!
Endnu en gang må Italien erkende, at cirkus Den Gamle Dame ikke har i sinde at stoppe med at forarge. Efter Deschamps aftrædelse og Ranieris efterfølgende ansættelse så Juventus ellers ud til at have fundet sin styrmand. Men den garvede italiener har i dag måtte sande, at lykken er kort når man har til huse i Italiens største cirkus!

Ikke alene har Juventus i dag fyrede den træner, som sidste sæson fik dem placeret på en fantastisk tredjeplads i deres første sæson efter forfremmelsen fra Serie B, man fyrer samtidig en gammel rotte i faget, som flere gange har bevist, at han kan bringe resultater.
Eftersigende skulle resultatet af Ranieris tid i klubben være en usammenhængende og individualistisk trup, en ting som aldrig før er sket under Ranieri. Her kan man kan let lade øjnene vende sig imod vest, mod Barcelona. Hvor Franck Rjikaard, der har genrejst byens stolthed FC Barcelona, også blev fyret grundet interne problemer i truppen. Er dette mon en tendens eller blot en dårlig undskyldning for, at uddele røde snore til enhver der træder et halvt skridt ved siden af. Ligesom i FC Barcelona har Juventus valgt at hente det næste navn i egne række, og ligesom tilfældet var i den katalanske hovestad, så har man også her valgt at sætte en klublegende på posten. I Italien er navnet dog ikke Josep Guardiola, men Ciro Ferrara.

Ciro Ferraras aktive karriere varede imponerende tyve år, og han opnåede næsten femhundrede kampe. Han var med i begge Napolis Serie A triumfer, og han styrede Juventus bagerste kæde i en periode på elleve år, hvor klubben hentede hele fem scudetto’er. Og hans klubloyalitet må ses som enestående, med kun to klubber på papiret i sine tyve år som aktiv. Men Napolis og Juventus’ farver er dog ikke de eneste farver, han har løbet rundt i, det er derudover blevet til niogfyrre kampe for det azurblå landshold. Et tal der dog kunne have været meget højere, hvis nationaliteten havde været en anden, da han over tiden har måtte kæmpe med spillere som Baresi, Maldini og Cannavaro. Selvom det aldrig blev til en fast plads på landsholdet, var han alligevel en del staben bag de italienske verdensmestre fra 2006, og med på holdet det vandt sølv ved EM i 2000.

De sidste år har han brugt på den klub, han afsluttede det hele i, og den selvsamme klub som han i dag påbegynder trængergerningen i, Juventus. Her han ledet klubbens berømte ungdomshold så godt, at de stribede i dag har valgt at han skal lede den bedste italienske klub gennem tiderne også kendt som il bianconeri.
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jagten På Passionen!
« Svar #20: 12 Jun 2009, 16:07 »

Jeg har ændret lidt i databasen op til dette spil, det betyder at:

Diego og Cannavaro er i Juventus, Kaka og Ronaldo har hjemme hos Real Madrid, Thiago Motta og Diego Milito befinder sig i Inter, Criscito er tilbage fra lån, og Real Madrid har fået flere penge.
« Seneste Redigering: 12 Jun 2009, 21:33 af Inferno » Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jagten På Passionen!
« Svar #21: 12 Jun 2009, 21:31 »

Tidligere i dag fik i så bloggens første opdatering, og jeg tør godt love endnu en senere på aftenen/natten!
Logged

Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jagten På Passionen!
« Svar #22: 12 Jun 2009, 21:46 »

Rigtig god update! Glæder mig til den næste Thumbs Up
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jagten På Passionen!
« Svar #23: 13 Jun 2009, 02:03 »

Hvor sent ud på natten skal vi?
Kom nu i gang, bølle
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jagten På Passionen!
« Svar #24: 13 Jun 2009, 18:45 »

Efter mange dage med hårdt eksamensarbejde faldt jeg tidligere i søvn end forventet i går, og arbejde og igen eksamensforberedels e holder mig for at lave noget indtil sent i nat!
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Jagten På Passionen!
« Svar #25: 13 Jun 2009, 18:50 »

Der så jo godt ud det her. Jeg læser med! Thumbs Up
Logged

jimmi90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jagten På Passionen!
« Svar #26: 13 Jun 2009, 19:15 »

super fed intro  Wink kigger helt klart med
Logged

Brøndby
Real Madrid
Liverpool

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jagten På Passionen!
« Svar #27: 13 Jun 2009, 23:29 »

I Juventus snakker vi om drømme!
For blot to dage siden så vi Juventus krone en ny konge, i dag har vi fået ham til at skrive for os. Om drømme, om fodbold og om passion!

Enhver fodboldspiller vil støtte mig, når jeg siger, at der er mindst en ting, alle spillere lærer i løbet af deres professionelle karriere, og det er hvor let kunst og leg, kan blive til blot hårdt arbejde! Vi har over de seneste år set verdens smukkeste sport forvandle sig fra at have fokus på selve kunsten til, at have fokus på de kolde kontanter bag. Alle klubber har i dag en pengemand, ellers kan man ikke overleve, og oveni hele dette hysteri synes jeg, at sporten og kunsten bag er blevet glemt, nu handler det om hvorledes det er Cristiano Ronaldo, der spiller eller om det er en middelmådig spiller. Folk har glemt hvordan smuk fodbold kan opstå fra enhver fod, og at fællesskab og integritet vinder mesterskaber i langt højere grad end penge og store navne.

Dette kan dog let blive en moralprædiken, og folk kan let tro, at jeg blæser mig op til at være fodboldens frelser. Det gør jeg ikke; langt fra. Jeg ved godt, hvor stor en betydning penge har i fodbold, og jeg har i sinde, at administrere dem jeg får fornuftigt. For jeg vil vinde mesterskaber, jeg vil ikke blot spille anden violin. Men pointen med hele den frase er, at man godt kan vinde mesterskaber uden de helt store spillere, ligesom man godt kan lave en god film uden Brad Pitt eller Leonardo De Caprio.

Mine planer for Juventus er egentlig meget simple, jeg skal have dem på kortet igen. Det har været en hård tid at være fan i. Først Calciopoli-skandalen og dertilhørende tvangsnedrykning, og som følge af det har klubben været inde i meget turbulent periode. Det skal stoppe nu, jeg føler, at jeg har evnerne til at lede Juventus i mange år fremover, og stabilitet er meget vigtigt, hvis vi igen skal være Italiens bedste fodboldhold.

I Juventus snakker vi om drømme, vi snakker om hvad vi er, og hvad vi kan blive; vi er ikke bange for at have ambitioner. Jeg ved dog at selvom et trænerskifte, som regel har en hurtig positiv indvirkning, så skaber trænere sjældent scudetto’er i deres debutsæson. Det ved jeg, og det ved bestyrelsen. Jeg ser dog en gentagelse og muligvis en lille forbedring af sidste års tredjeplads som realistisk. Allerede nu kender hele klubben disse ambitioner, og de spillere der ikke har dette niveau, er blevet bedt om at finde en anden klub at spille i.

Derfor står klubben reelt uden nogen uden nogen ordentlige reserve på et par pladser, især i offensiven og dels med en overflod af spillere andre steder. Der er ingen grund til, at have et fjerdevalg der har en værdi på over 5 millioner euro, og derfor er der også mange spillere, der bliver sendt væk på den bekostning. Men vigtigst er det at sige, at denne trup har potentiale til noget stort, og jeg ved, at vi har vundet mesterskabet inden 2011.
« Seneste Redigering: 14 Jun 2009, 15:50 af Inferno » Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jagten På Passionen!
« Svar #28: 14 Jun 2009, 22:12 »

De sælger jo ud af arvesølvet!?
Juventus nyansatte træner er i den seneste tid blevet ramt af kritik fra alle sider. Ifølge flere og flere fjerner han rygraden fra Juventus’ hold, og lader dermed truppen falde sammen på gulvet. Selv siger han, at folk nok skal blive klogere.

Selvom man efter Calciopoli-skandalen mistede en del af truppens guld, holdt man stadig på flere af de vigtige spillere, de spillere som har sikret Juventus succes i det seneste årti. Men med Ciro Ferraras ankomst bliver der i stadig højere fart vinket farvel til de gamle spillere. Det største chok kom da Trezeguet, en varm juni dag pludselig stod med Lyons trøje i hånden og et stort smil i ansigtet. Manden der i sin tid i Juventus har gjort sig fortjent til øgenavnet Trezegol, har dannet et fast angreb med Del Piero de sidste mange år, og det er blevet til imponerende mange mål i den sort-hvide trøje.

“Det er på tide, at vi ikke kigger på hvad for et niveau, folk har haft, og kigger på hvad for et niveau, de ligger på. David er på vej mod sin karrieres efterår, og med Del Piero, Amauri og Iaquinta i truppen ville han let glide ned som fjerdevalg. Hvorfor så ikke sælge ham og bruge de penge på nye kræfter? Derudover nytter det ikke noget at have tre så fysisk stærke angribere i den samme trup, især ikke når den yngste har rundet de 28. Jeg vil spille med en stærk angriber og en hurtig, og det gavner ikke Davids karriere at være fjerdevalg hos os, når han kan være førstevalg et andet sted,” forsvarer Ciro Ferrara sig med.

Trezeguet er ikke den eneste, der har fået besked på at gå, mange af sidste års stamspillere er derudover blevet solgt eller lejet ud. Cristiano Zanetti er taget til Getafe, imens Manninger og Tiago er blevet lejet ud med køb for øje til henholdsvis Chelsea og Nancy Lorraine. Også bosnieren Hasan Salihamidzic, som ellers har været Juventus helt store allrounder, er blevet lejet ud, Empoli har dog ikke på forhånd været villige til at aftale nogen pris, angiveligt fordi Juventus forlangte for meget. Til sidst er Albin Ekdal blevet lejet ud til Rimini i Serie B, her er dog ikke snakke om at Juventus vil af med svenskeren, men blot at spilletid vil gavne deres store kreative håb.

“Med tre 31-årige og en på 27, er der igen her snakke om breddespillere, der har måtte lade deres plads for yngre versioner. Alle besidder store evner, men jeg har tillid til at mine indkøb, vil kunne gøre en lige så god figur, imens de har deres bedste fodbold-tid endnu. Vi har erfaringen hos folk som Buffon, Del Piero og Nedved, men det er vigtigt, at den ikke er her i overflod, fysisk kunnen er noget af det vigtigste i moderne fodbold, og det har de spillere vi solgt enten ikke, ellers er de på vej til ikke at have det,” siger Ferrara om de sidste salg.


Albin Ekdal - Rimini - Udleje
Hasan Salihamidzic - Empoli - Udleje
David Trezeguet - Lyon - Salg - €15.000.000
Cristiano Zanetti - Getafe - Salg - €3.000.000
Tiago - A.S. Nancy Lorraine - Udleje - Enighed om pris på €4.800.000
Alexander Manninger - Chelsea - Udleje - Enighed om pris på €1.600.000
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jagten På Passionen!
« Svar #29: 14 Jun 2009, 23:30 »

Gode salg generelt over linjen, Ekdal bliver god engang i fremtiden, så godt du får ham igen.
Nogle småfejl, komma/punktumfejl og så irriterer det mig, at overskriften skal indeholde et ! - det bliver meget let sådan falde-på-halen, ihh-hvor-er-det-bare-vildt agtigt. Kan godt være det bare er mig.

Ellers i sidens absolutte top selvfølgelig.
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010