home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 769 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [DØD] #3 Ultras Berlin
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: [DØD] #3 Ultras Berlin  (Læst 6775 gange)
korzika
Gæst
 
Sv: #2 Ultras Berlin
« Svar #30: 13 Jun 2009, 20:45 »

De er Ok, måske kan de være lidt kortere men det genere ikke mig


Okay.  Smiley
Jeg kan godt lide den side du skriver bloggen fra, jeg synes dog at der er lidt for få følelser indblandet, desværre. Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt mere om hvad han egentlig laver på stadion, du skriver jo at han må yde sin del, men altså hvis du er medlem af en fraktion, så giver du vel alt hver gang Thumbs Up
Jeg synes også at din tegnsætning halter en smule, der er et par kommaer som er sat forkert og det ødelægger læserytmen.
Ellers kan jeg godt lide denne blog, og jeg vil da garanteret også følge med når jeg ser en update.
Din sidste update var en smule lang, men hvis du får dit sprog til at flyde 100 % så er det intet problem.

Btw så er det et rigtig flot billede du har fået med i din seneste update!


Tak for den konstruktive kritik. Det vil jeg ihvertfald arbejde med!

Jeg syntes det er fint for du skriver fint Wink


Okay tak. 

klart yndlingsblog Thumbs Up


Tak skal du have. Må prøve at hæve mit niveau, så andre også har det på samme måde.  Thumbs Up
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2 Ultras Berlin
« Svar #31: 15 Jun 2009, 16:28 »

Sker der ikke mere her?
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: #2 Ultras Berlin
« Svar #32: 15 Jun 2009, 16:30 »

Jo. Kommer sikkert med en update i aften. (:
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: #2 Ultras Berlin
« Svar #33: 15 Jun 2009, 22:18 »


BLANDEDE BOLSJER


Sveden dryppede fra min pande. Jeg tog min hånd op, og fjernede det. Jeg sad i en probfyldt metro, på vej til Olympiastadion. Det var 30 grader udenfor, og mindst 45 grader i metroen. Vi  skulle møde Frankfurt. Frankfurt er respekteret i det tyske fanmiljø, og deres fremmøde var virkelig flot. Den probfyldte metro, gav i hvert fald en god indikation på deres fremmøde. Jeg ankom som sædvanligt, til Østkurven hvor de stemningskabende fans holder til. I dag havde jeg fornøjelsen af at være capo. Capoens opgave er at gejle publikum op, så jeg vidste at jeg ikke fik set særlig meget fodbold,  da man som capo, plejer at have ryggen til banen. Derudover plejer capoen også at have en megafon, til at dirigere tribunen.  Kampstart nærmede sig, og en fyldt Østkurve var i gang med at sætte spillerne op. Kampen begyndte. Ikke kun på banen men også på tribunen, hvor Frankfurt var mødt talstærkt op. 11 minutter henne i kampen, havde Hertha Berlin spillerne tørret Frankfurt og en blank Cícero kunne let sende bolden ind i kassen. Jublen ville ingen ende tage, og jeg blev badet i øl, som blev smidt ned fra tribunen. Stemningen og spillet var rigtig godt, indtil 38 minutter henne i kampen. Frankfurt fik frispark. Ammanitidis tog frisparket, spillede den ind til Marco Russ. Russ tog bolden sparkede igennem, og  satte bolden helt oppe i krogen. Målet blev senere udråbt til ugens mål. Resten kampen skete der ikke vanvittigt meget. Hertha Berlin BSC havde et klart overtag i chancer, men udnyttede ikke chancerne. Det var en skuffende indsats, og jeg overvejede om jeg skulle buhe af spillerne. Jeg lod dog være, men nogle utilfrede casuals gjorde det alligevel.

Endnu en fodboldkamp. Det var de ord, det kom ud fra min kærestes mund. Hun mente jeg bruge for meget tid, på det ”skidt”. Det er ikke første gang, jeg har fået det at vide. Folk har aldrig kunne forstå, den passion jeg havde for klubben. Fanatismen til klubben startede tidligt i mit liv. Min afdøde far, tog mig tidligt i mit liv, til min første kamp. På trods det var meget titelfattigt, blev jeg meget hurtigt fan. Hele atmosfæren omkring fodbold, var bare fantastisk. At juble med de mange andre på stadion, var ubeskriveligt. Da jeg var 15 år, døde min far. Det var her jeg for alvor tog Hertha Berlin seriøst. Hans død tog meget hårdt på mig, så det var et fantastisk frirum at tage på stadion. Hurtigt begyndte jeg også at rejse med på aways. Det hele kulminerede med, at jeg blev medlem af Ultras Berlin. I dag skulle vi møde Kalmar FF, til returopgøret i Uefa Cup. Første kamp vandt vi sikkert 3-1 ude, så dagens kamp så ud til at være en walkover. Det startede også fint. Brasilianske Raffael brage os på 1-0 tidligt i kampen. Efter 20 minutters spil modtog Lavezzi bolden, afdriblede 3 mand, og sendte en forkølet afslutning i nettet. Hell Yeah! 2-0 jublen på Østkurven var helt sindssyg. Det var specielt de uofficelle der gik amok. Jeg er sikker på, at det var tanken om away ture der fik folk op at køre. Sådan havde jeg det i hvert fald. Ellers bød resten af kampen ikke på meget andet, end et Hertha Berlin overtag. Derfor vendte jeg hjem fra Olympiastadion med en sikker 2-0 sejr. På vej hjem var Ultras Berlin et smut forbi en bar, hvor der blev hældt lidt øl ned. 

Lørdag d. 30/8 skulle vi møde Gladbach. Det var en udekamp, og Ultras Berlin havde sædvanen tro lejet en bus. Bussen blev fyldt op med Berlins uofficielle, og vi drog mod Gladbach. Stemningen i bussen var exceptionel, og jeg var rigtig spændt. Jeg forventede sæsonens første ligasejr. Efter 16 minutter scorede Lavezzi. De fremmødte Berlin fans gik amok. Jeg blev i hvert fald ramt af et flag, som Ultras Berlin havde medbragt. Jeg begyndte at bløde, men det skulle ikke afholde mig, for at støtte holdet. Halvegsstillingen var 1-0 til os. Men efter 55 minutter, fik vi en spand kold vand i hovedet. Gladbach fik straffe, og Neuville scorede. Otte minutter efter blev det værre. Thomas Kleine scorede på en flugter, og resultatet var nu 2-1 til hjemmeholdet. Efter scoringen blev der stille på udetribunen, men det varede ikke lang tid. Cícero fik bolden, lavede skudfinten og sendte en sikker afslutning ind i kassen. 2-2! Det var en lettelse. Min dyrt indkøbte fadøl blev hurtigt smidt væk, og ramte tilfældigvis en kontrollør. Kontrølløren fandt dog heldigvis ikke ud af, hvem det var. Efter udligningen var der ikke de store målchancer. Kampen endte 2-2 og jeg måtte vende skuffet hjem til Berlin.  



Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: #2 Ultras Berlin
« Svar #34: 15 Jun 2009, 22:21 »

God blog. Du skriver godt, og elsker dine fanbilleder Opstemt

KUTGW! Thumbs Up Og fortsat grafik-stilen! Wink
Logged

Patrick.
Gæst
 
Sv: #3 Ultras Berlin
« Svar #35: 17 Jun 2009, 19:29 »

Kunne være rart med en resultat tavle i stedet for man skal til at læse hele teksten igennem Shockeret)
og forfanden der er meget at læse q;

og hvad betyder KIU ? og sårn q;? ja jeg er ny ^^,
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010