home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 761 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [DØD] #3 Ultras Berlin
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: [DØD] #3 Ultras Berlin  (Læst 6776 gange)
Onlymyself
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #1 Ultras Berlin
« Svar #15: 09 Jun 2009, 21:24 »

Det her er fanme en interessant blog Shockeret Fantsatisk idé at skrive om noget så anderledes som en fan, og så samtidig med at det er en ultra! Giver mig helt lyst til at se Greenstreet Hooligans igen Smiley Det kan blive en fed blok hvis du forstsætter den gode start, da jeg også synes at det skriftlige er rigtig godt, og opsætningen er også dejlig overskuelig..

KIU! Smiley
Logged

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #1 Ultras Berlin
« Svar #16: 09 Jun 2009, 21:27 »

nice blog!!

følger helt sikkert med KIU!!!
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: #1 Ultras Berlin
« Svar #17: 09 Jun 2009, 22:39 »

Rigtig godt skrevet. Syntes det er af rigtig høj kvalitet. Fortsæt den gode stil Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #1 Ultras Berlin
« Svar #18: 09 Jun 2009, 22:53 »

Det her virker meget spændene. Jeg vil helt klart følge med Thumbs Up
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #1 Ultras Berlin
« Svar #19: 09 Jun 2009, 22:59 »

Rigtig fed update! Hold stilen! Smiley
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: #1 Ultras Berlin
« Svar #20: 10 Jun 2009, 14:21 »

Super fed måde at opdatere, lækkert simpelthen. Grafikken passer også godt ind, så det er bare super duper Smiley
Logged

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #1 Ultras Berlin
« Svar #21: 10 Jun 2009, 14:58 »

Rigtig fed blog Smiley Dejligt at høre om hvordan det går for en klub, set med en ultras øjen Wink
Logged


korzika
Gæst
 
Sv: #1 Ultras Berlin
« Svar #22: 10 Jun 2009, 15:02 »

Tak alle, sætter virkelig pris på kommentarene!

- Jeh håber på, at jeg kan få strikket en update sammen, til i aften. (:
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1 Ultras Berlin
« Svar #23: 10 Jun 2009, 15:08 »

Rigtig fed blog, og anderledes Wink
kanon indkøb af Lavezzi som tidligere nævnt, det her ser sgu spændende ud Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

korzika
Gæst
 
Sv: #1 Ultras Berlin
« Svar #24: 13 Jun 2009, 19:53 »


SÆSONSTART


Augusts første kamp, var en pokalkamp ude mod Darmstadt. Darmstadt ligger ikke så langt fra Frankfurt, så det var en halvlang tur. På forhånd havde jeg forventet en walkover, og spillerne skuffede ikke. Allerede efter 12 minutter, så det
lyst ud. Marko Pantelic, havde allerede scoret to kasser. Og de 900 medrejsende fans inklusiv mig, fik mere at juble over. Efter 26 minutter blev der begået straffe, imod Patrick Ebert. Brasilianske Cícero eksekverede sikkert, og det fik for alvor udebane tribunen, til at gå amok. Nogle af vores casuals havde medbragt romerlys i store summer, og stemningen kogede. Mit humør blev heller ikke værre, da både Patrick Ebert og Lavezzi scorede efter henholdsvis 34 og 41 minutter. Anden halvleg blev en målløs affære, så vi vandt 5-0.

To dage efter kampen var datoen mandag d. 11/8. Det betød at min sommerferie var slut, og jeg skulle begynde på arbejde igen.Jeg vidste hurtigt, at jeg ikke skulle forsøge mig med en boglig uddannelse. Jeg voksede op i området Kreuzberg. Dengang jeg boede der, var der mange immigranter fra forskellige dele af verden. Jeg hang ud med de forkerte og mildest talt er jeg er heldig med, at have en ren straffeattest. Det var blandt andet derfor skolen, ikke havde min store interesse. Jeg endte derfor som el-installatør. Nu er jeg dog flyttet fra Kreuzberg og mig og min kæreste Julia bor nu midt i Berlin, i en dejlig lejlighed. 


Vækkeuret ringede. Det var fredag d. 15/8. Jeg stod op, og var i gang med mine daglige rutiner. Jeg skulle på arbejde og sad og spiste morgenmad. Jeg så Berliner Zeitung lå på morgenbordet. Jeg gik over og hentede avisen. Da jeg fik fat i avisen, mindede det mig og noget. Sæsonstart. Hvordan fanden kunne jeg glemme det? Vi skulle møde Bayern Munchen, på udebane. Jeg kom helt op og ringe. Jeg ringede og fortalte min arbejdsgiver om kampen og jeg fik lov til gå tidligere. Inden kort tid var jeg og Ultras Berlin på vej til det sydtyske. Det ville blive en hård opgave på banen, og uden tvivl også på tribunen. Jeg måtte ihvertfald yde min indsats. En time før kampstart var vi inde på stadion. Forventningsglæden var stor, og hurtigt var der kick-off. Efter otte minutter, skete der noget. Cícero modtog bolden midt på banen. Han tog nogle træk og smed en elegant stikning i fødderne på Lavezzi. Lavezzi stod nu helt blankt, og det var ikke svært for ham, at sparke bolden ind til 1-0. Da scoringen indtraf frembragte det de vildeste jubelscener, fra de medrejsende fans fra Berlin. Efter scoringen kunne jeg se Bayern dominere kampen. De havde et kæmpe chance og spilovertag og efter 43 minutter scorede Miroslav Klose. 1-1 efter halvlegen var tilfredsstillende.  Resultatet varede dog ikke længe. Mark Van Bommel modtog bolden på en fordelagtig position og sparkede let bolden ind til 2-1. Min optimisme var mere og mere væk. Sådan tror jeg også de andre Hertha Berlin fans havde det. Det påvirkede i hvert fald stemningen. Da der var 10 minutter tilbage satte Lucio endnu et søm i kisten. Han headede kuglen ind til 3-1 og det resultat forblev.

Fem dage efter Bayern kampen, stod der europæisk fodbold på menukortet. Vi skulle møde svenske Kalmar. Det var dejligt at trække dem, da afstanden ikke er så stor sammenlignet med andre hold, vi kunne have trukket. Selvom der var modstand fra Julias side tog jeg alligevel til Sverige.  Jeg skulle også bruge nogle fridage da det var en hverdagsaften kampen foregik. Det fik jeg dog heldigvis clearet med min arbejdsgiver. Turen til Sverige foregik planmæssigt og før vi vidste det, var der kick-off. Men efter seks minutter, skete det der ikke måtte ske. Abiola Dauda modtog bolden, afdriblede Drobný og sparkede læderet ind til 1-0. Føringen holdt dog kun i 10 minutter. Pantelic modtog bolden i løb, og sparkede bolden ind til 1-1. Ikke lang tid efter gjorde Pantelic det onde ved Kalmar FF. Efter klumbspil havnede bolden hos serberen, og han satte bolden ind til 2-1. Da jeg begyndte at forberede mig på slutfløjtet fik Pantelic bolden kort fra feltet. Efter kort betænkningstid sparkede han til kuglen og bolden endte i nettet. 3-1 og hattrick af Pantelic. Det var sgu fantastisk. På vej hjem fra Kalmar overnattede vi på et hostel i København. Vi fik en tiltrængt nattesøvn og torsdag d. 21/8 var vi atter hjemme i Berlin.

 



Logged

korzika
Gæst
 
Sv: #2 Ultras Berlin
« Svar #25: 13 Jun 2009, 20:07 »

Iøvrigt vil jeg gerne vide om mine updates er for lange?

Er nemlig lidt i tvivl selv.
Logged

Bimmand
Gæst
 
Sv: #2 Ultras Berlin
« Svar #26: 13 Jun 2009, 20:17 »

De er Ok, måske kan de være lidt kortere men det genere ikke mig
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #2 Ultras Berlin
« Svar #27: 13 Jun 2009, 20:18 »

Jeg syntes det er fint for du skriver fint Wink
Logged

enged
Gæst
 
Sv: #2 Ultras Berlin
« Svar #28: 13 Jun 2009, 20:21 »

Jeg kan godt lide den side du skriver bloggen fra, jeg synes dog at der er lidt for få følelser indblandet, desværre. Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt mere om hvad han egentlig laver på stadion, du skriver jo at han må yde sin del, men altså hvis du er medlem af en fraktion, så giver du vel alt hver gang Thumbs Up
Jeg synes også at din tegnsætning halter en smule, der er et par kommaer som er sat forkert og det ødelægger læserytmen.
Ellers kan jeg godt lide denne blog, og jeg vil da garanteret også følge med når jeg ser en update.
Din sidste update var en smule lang, men hvis du får dit sprog til at flyde 100 % så er det intet problem.

Btw så er det et rigtig flot billede du har fået med i din seneste update!
Logged

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #2 Ultras Berlin
« Svar #29: 13 Jun 2009, 20:28 »

klart yndlingsblog Thumbs Up
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010