home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 774 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [DØD] #3 Ultras Berlin
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: [DØD] #3 Ultras Berlin  (Læst 6774 gange)
korzika
Gæst
 
[DØD] #3 Ultras Berlin
« : 08 Jun 2009, 21:13 »



Efter mange overvejelser, har jeg besluttet mig for at starte en blog. Jeg har startet nogle få blogs, men de har ikke været særlig succesfulde. Det vil jeg lave om på nu, med bloggen ’Ultras Berlin’. Bloggen kommer til at handle om en fangruppe, i det uofficielle Berlin. Ultras Berlin hedder gruppen. Ultras Berlin så sit lys i 2003. Gruppen udviklede sig massivt, og var hurtigt den mest dominerende gruppe i Berlin. Ultras Berlin er en ikke voldelig gruppe, der støtter klubben med sang, flag og pyroteknik. Klubben støtter Hertha Berlin, hvis nogle skulle være i tvivl. Der vil selvfølgelig komme mere information om gruppen.

Der vil blive sat fokus på Daniel Radmann, som er en af fraktionens fremtrædende medlemmer. Fokusset er ikke kun på fodbolden men også privatlivet.

Det hele er fiktivt. Jeg finder selv på historien, og det har intet at gøre med virkeligheden.    

Håber i vil tage godt imod bloggen!
[ftp][/ftp]
« Seneste Redigering: 18 Jun 2009, 15:03 af korzika » Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ultras Berlin
« Svar #1: 08 Jun 2009, 21:17 »

Den ligger vidst forkert? crazy

Men interessant ser det ud.
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Ultras Berlin
« Svar #2: 08 Jun 2009, 21:19 »

Ja, for søren.

Jeg undskylder. Thumbs Up

Og tak!
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Ultras Berlin
« Svar #3: 08 Jun 2009, 21:26 »

Ser godt ud, har sjældent læst noget fra fansvinkel, så vil da se med Smiley
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Ultras Berlin
« Svar #4: 08 Jun 2009, 21:27 »

Fedt!

Det var også meningen, at jeg ville lave noget anderledes.
Logged

V-4-E
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Ultras Berlin
« Svar #5: 08 Jun 2009, 21:31 »

Det ser spændende ud. Kan især godt lide det med, at du har valgt at være med i en fangruppe. Der er en masse at skrive om. Sammenhold mm. En god idé, og vil prøve at læse med fra start.
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Ultras Berlin
« Svar #6: 08 Jun 2009, 21:31 »

Meget spændende, glæder mig til mere. Med beskrivelsen lyder de lidt som Urban Crew, grundlagt i 2003, uoficielle og fra hovedstaden. Opstemt

Bliver godt med noget anderledes, og den her blog kan blive populær!
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Ultras Berlin
« Svar #7: 08 Jun 2009, 21:36 »

Tak skal du have V-4-E.

Og ghert: Nu var jeg tænker på det, har du ret. Det må være ubevist! Wink
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Ultras Berlin
« Svar #8: 08 Jun 2009, 21:38 »

Tak skal du have V-4-E.

Og ghert: Nu var jeg tænker på det, har du ret. Det må være ubevist! Wink

Det er fordi du er uvidende om at dit hjerte banker for FCK. Hævet Øjenbryn
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Ultras Berlin
« Svar #9: 08 Jun 2009, 21:40 »

spændene og anderledes jeg følger med Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Ultras Berlin
« Svar #10: 08 Jun 2009, 21:54 »

Giv os en update så vi kan vurdere Wink
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ultras Berlin
« Svar #11: 08 Jun 2009, 22:12 »

Meget spændende! Jeg er på!
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ultras Berlin
« Svar #12: 08 Jun 2009, 22:18 »

Hvis dette er en blog om Hertha Berlin, så har du en fast læser her, (:
Ser meget spændende ud. Giv os nogle flere updates, så kan vi se tiden an Wink
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: #1 Ultras Berlin
« Svar #13: 09 Jun 2009, 21:13 »


Juni/Juli ‘09 | FERIE

Juni bød på afslapning, og et smut til Sydfrankrig. Jeg blev inviteret af min kærestes familie. Min kærestes familie er en velhavende familie, og da min kærestes mor fyldte 70, blev vi så inviteret.  Ferien var ekstrem kedelig. Jeg følte mig ikke tilpas blandt min kærestes familie og da jeg ikke ligefrem er nogen model, lignede jeg hurtigt en helstegt pattegris. Noget af det eneste, der er værd at fortælle om, var mit besøg hos Paul. Paul er medlem af en Brigade ’04 (BOH), som er en ultras gruppe fra Nice. Mig og Paul havde korresponderet lidt her og der, og det var fedt at møde ham. Så nu har vi sgu valgt at følge ”trenden”, så vi Ultras Berlin har et samarbejde med Brigade ’04.  Da afrejse dagen kom, tændte jeg min Mac. Jeg ville lige tjekke min mail, og se om der var sket noget interessant. Da der ikke var nogen interessante e-mails skrev jeg Kicker.de i browserfeltet. Og lynhurtigt fandt jeg noget interessant.  ”Lynhurtig angriber skifter til Hertha”. Det måtte jeg simpelthen se. Det var spilleren Ezequiel Lavezzi der skiftede på en 5-årig kontrakt, fra italienske Napoli. Jeg havde hørt om ham, men kendte ikke rigtig noget til ham. Så efter et hurtigt besøg hos Youtube og Wikipedia, kunne jeg konkludere at spilleren så yderst interessant ud. Han så ikke ud til, at være noget fysisk pragt eksemplar, men hurtig det var han sgu. 


Efter en succesfuld landing skiltes mig og min kæreste Julia, med hendes familie. De syv dage, var ikke specielt interessante, men taknemligheden er på min side. Jeg havde aldrig været på en decideret udlandsferie, så lidt spændende var det da. 

Hurtigt var juni gået, og pludselig stod der juli i kalenderen. En helt tilfældig eftermiddag i starten af juli, modtog jeg en sms. Sms’en var fra Peter. Peter er medlem af Ultras Berlin, og vi var været venner i rigtig lang tid. I sms’en stod der ”Voronin forlader Hertha”  ”WHAT” tænkte jeg. Jeg fik hurtigt tændt mit tv, og åbnede tekst-tv.  Jeg fandt hurtigt frem til nyheden.  Lucien Favre havde sagt følgende til pressen. ”Det er ikke nogen offentlig hemmelighed, at økonomien her i Hertha BSC Berlin ikke er særlig god. Efter købet af Lavezzi følte jeg at Andrei, kom i overskud. Og da han er en løntung spiller, var det den mest holdbare løsning, både for klubben og for Andrei, at sende ham tilbage. Jeg ønsker Andrei god vind i fremtiden”. Jeg var lidt i tvivl, men efter kort spekulation fandt jeg det acceptabelt .

Dagene gik og jeg begyndte så småt at se frem til d. 17/7. Vi havde trukket makedonske FK Pelister Bitola.
 
Dagen kom og forventningsglæden var stor. Vi skulle møde dem på hjemmebane, og der var kampstart kl. 19.45. Alle medlemmerne fra Ultras Berlin var tilstede. Kampen startede i sus og dus, jeg kunne i hvert fald se at de to respektive hold, begge havde en afslutning på træværket, indenfor de første 10 min. Da der var spillet 14 minutter, kom vi foran. Det var Arne Chermiti der bragte os foran på en helflugter. Ellers skete der ikke meget indtil Lavezzi scorede to mål på to minutter. ”Han er sgu dygtig” var jeg det første jeg kunne sige, til mine kammerater efter kampen.
14 dage senere var der returopgør. Ultras Berlin var repræsenteret med 2 medlemmer. Jeg måtte takke fra, da pengene ikke rakte til det. Jeg fortrød det, for det viste sig sgu at ingen tysk kanal viste kampen direkte. Så jeg måtte følge kampen, på et eller andet live-stream site. Jeg kunne se vi vandt kampen med 2-1. Cícero og vores nye hurtigløber Lavezzi scorede. Vi var viderere, med en samlet 5-1 sejr.
« Seneste Redigering: 09 Jun 2009, 21:17 af korzika » Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1 Ultras Berlin
« Svar #14: 09 Jun 2009, 21:18 »

Super indkøb af Lavezzi! Du forstår sgu at hente spillere. Han passer perfekt til dit hold med den spillestil Hertha har. Det gennemspillede hold hvor de spiller sig igennem til angreb, og du har fået en perfekt spiller i Lavezzi som kan løbe i dybden.

Godt indkøb, flot skrevet også!
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010