home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:58:04 andersnomanni Blogkonkur... Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 540 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #12 HSV tidl. Mainz 05
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: #12 HSV tidl. Mainz 05  (Læst 10309 gange)
AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 HSV tidl. Mainz 05
« Svar #30: 11 Jun 2009, 19:39 »

Peace
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

V-4-E
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #7 HSV tidl. Mainz 05
« Svar #31: 13 Jun 2009, 13:15 »



Kraftig oprustning skal redde HSV


Christian Ravn har ikke været bange for at købe ind i dette transfervindue. Han har været i klubben i mindre end 2 måneder, men han har allerede købt ind for lidt over 170 mio. kr. De penge er dog spredt over 5 spillere, og ifølge manager Christian Ravn, har dette været en sand gavebod. Vinterperioden skal redde HSV. Vi er nu i Januar.

Er du tilfreds med dine indkøb?

Jeg er meget mere end tilfreds. Nogle spillere i HSV-truppen er lidt for sikre på deres pladser på førsteholdet, og udover vi mangler styrke på nogle af positionerne, så er førstnævnte faktor også en af grundene til, at jeg har købt ind.
 

Hvad har du af planer for indkøbene?
Eyong Enoh bliver min nye defensive oprydder i min 4-4-2 diamant. Han er købt for 40 mio. kr. i Ajax, men med hans blot 22 år, er dette et rent røverkøb. Han kommer til at blive én af de bærende kræfter på længere sigt.
André Bikey bliver mit nye trumfkort i defensiven. Han kan spille de fleste defensive positioner. Højre back, central forsvarsspiller eller defensiv midt. Jeg har hentet ham i Reading, og han er kun 24 år. Han bliver også en af HSV’s nye fremtidige kræfter.

Du har også været i Frankrig for at handle?
Ja, jeg har hentet Marcel Estigarribia fra Paraguay i franske Le Mans. Jeg troede faktisk ikke, at de ville lade ham gå, for han har virkelig talent. Og da jeg så, at jeg kun skulle slippe 60 millioner kr. for ham, så skrev jeg under med det samme. Jeg vil ikke sige noget ondt om ledelsen i Le Mans, men det var en fejl at slippe Marcel, og den fejl, vil jeg ikke begå. Han er kommet for at blive, og kommet for at vinde pokaler.

Du har også købt ind i din tidligere klub, Mainz 05?
Ja, det er helt rigtigt. Sjoerd Schrier har jeg hentet. Hollænderen spillede meget stabilt, da jeg slog mine folder i Mainz 05, og han er kun 25 år. Han kan i hvert fald kæmpe med om en plads i startopstillingen.

Det var 4 indkøb, og det 5. indkøb er hentet i Rosenborg i Norge?

Ja, det er helt korrekt. Jeg har tidligere været på noget trænerkursus i Norge, hvor jeg faktisk fik muligheden for at træne Magne Moldskred. Jeg sagde til ham, at han kunne blive en stjerne. Det var før jeg overhovedet vidste, hvor jeg skulle arbejde henne, men nu er tiden inde til, at han bliver en stjerne. Han skal dog udlejes til Dresden først, så han lige vænner sig til Tyskland og den tyske mentalitet.
Ind:

Marcel Estigarribia fra Le Mans for 60 mio.
André Bikey fra Reading for ukendt beløb
Magne Moldskred fra Rosenborg for ukendt beløb
Sjoerd Schrier fra Mainz 05 for 1,3 mio.
Eyong Enoh fra Ajax for 40 mio.

Samlet: 170 mio. kr.

Ud:
Magne Moldskred -> Dresden til udlejning
Timo Kunert -> Wehen for 6 mio.
Bastian Reinhardt -> Bochum for 5 mio.
Samlet: 11 mio.





Selvom Christian Ravn har brugt en del penge, så er det altså på urutinerede kræfter, og det er svært at vurdere, om hans nuværende trup kan holde sig over stregen. Dog har de uden tvivl spillerne til at undgå nedrykning.

Logged


V-4-E
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #9 HSV tidl. Mainz 05
« Svar #32: 15 Jun 2009, 12:11 »

Sidste halvdel af sæsonen 09/10


Efter de 5 indkøb i januar-måned, hvoraf at 3 af dem skulle husere som stamspillere, havde Hamburger SV blæst til angreb for at forbedre klubbens 14. plads.

Marcel Estigarribia, André Bikey og Eyong Enoh var alle 3 hentet til klubben i håb om, at netop de 3 kunne skabe mirakler på HSH-Nordbank-Arena. De 3 slået sammen med spillere som Thiago Neves, Mladen Petric, Jerome Boateng, Piotr Trochowski og Alex Silva skulle udgøre et frygtet HSV-hold, men sådan skulle det ikke gå. På hjemmebane gik det ganske fornuftigt, da HSV sejrede over hold som Werder Bremen, Schalke 04 og Dortmund på hjemmebane, men anderledes ynkeligt så det ud på udebane. I klubbens resterende 9 udebanekampe formåede HSV blot at skrabe 7 point sammen, hvilket er bundrekord for hele ligaen i det år.

Dog spillede klubben som sagt ganske habil fodbold derhjemme, og da de slog Leverkusen 3-1 på hjemmebane, var der atter noget at glæde sig over. Leverkusen endte også med at tage mesterskabet foran Bayern München og Stuttgart, hvilket bare gjorde glæden endnu større. Sidste år blev Bayern München og Stuttgart også snydt, da Werder Bremen snuppede mesterskabet foran dem begge. 

Selvom Christian Ravn altså ikke formåede at forbedre klubbens 14. plads, så er bestyrelsen alligevel tilfredse med hans arbejde, og har derfor tilbudt ham en forlængelse af kontrakten på ét år, hviket han har takket ja til. Han har dog efter sigende krævet fuld opbakning, da han planlægger at få renset godt og grundigt ud i truppen.
Alex Silva(Se billede) er blevet rygtet til Italien, hvor Christian Ravn for nylig har været på besøg.
Desuden har Thiago Neves udtalt i et interview for et par dage siden, at Italien er et spændende fodboldland, og også han rygtes væk. Christian Ravn er dog på besøg i Italien på grund af en hel anden herre. Han vil ikke ud med, hvem det er, men ifølge velinformerede kilder, har han været på besøg i AC Milan. En angriber skulle det efter sigende være, men hvem det er, er endnu ikke offentliggjort.



Logged


V-4-E
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #9 HSV tidl. Mainz 05
« Svar #33: 15 Jun 2009, 21:31 »

Updates omkring transfer kommer i morgen.

Ris og ros modtages med kyshånd
Logged


Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #9 HSV tidl. Mainz 05
« Svar #34: 15 Jun 2009, 21:36 »


Dejligt du har fået overstået denne helveds sæson. ser frem til at du mindst kommer i top 6 næste år Opstemt
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

vestergaard3
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #9 HSV tidl. Mainz 05
« Svar #35: 15 Jun 2009, 21:36 »

god blog, kan godt lide dit valg af hold, har selv spillet med HSV og det er faktisk rimelig udfordrende! Opstemt
flot enkel update, lige som jeg kan lide det Wink
Logged

FCK, Liverpool & Barcelona.
Thats it!

V-4-E
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #9 HSV tidl. Mainz 05
« Svar #36: 15 Jun 2009, 22:57 »

god blog, kan godt lide dit valg af hold, har selv spillet med HSV og det er faktisk rimelig udfordrende! Opstemt
flot enkel update, lige som jeg kan lide det Wink

Hvor langt nåede du?
Logged


V-4-E
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #10 HSV tidl. Mainz 05
« Svar #37: 16 Jun 2009, 13:27 »

Transferrygter


Thiago Neves, der havde en middelmådig sæson under Christian Ravns ledelse, er ifølge italienske medier på vej væk. Flere aviser i Rom har uafhængig af hinanden kædet Thiago Neves og Roma sammen i et skifte, der kan indbringe den tyske klub et beløb på ca. 90 mio. 
Ydermere er klubbens topscorer, for 2. sæson i træk, Mladen Petric rygtet til engelske Newcastle. Newcastle, der i sidste sæson sluttede som nr. 6, hvilket er en helt forrygende placering. De er dog klar på mere, og har derfor købt Mladen Petric for 50 mio. Noget af et røverkøb mener nogen, men Mladen Petric scorede kun 11 mål i denne sæson, til sammenligning med sæsonen før, hvor han næsten scorede det dobbelte, nemlig 21 mål.

Dortmund har desuden også bekræftet købet af Jerome Boateng fra HSV. De vil dog ikke ud med prisen, men er meget tilfredse.

3 profiler er blevet solgt i dette transfervindue, og det er 3 store profiler. Petric, Boateng og Neves er de spillere, der startede flest gange inde sidste sæson, og Christian Ravn har pengene, men kan han få nogle gode erstatninger for de penge?
Efter sin tur i Italien, som han beskriver som yderst vellykket, har han været 1 måned i Danmark. Han har besøgt en masse danske klubber, og har ifølge en masse spilleres agenter, ytret stor interesse. Helt præcist 18 agenter har været i medierne og promoveret deres klient som ny HSV-spiller. Hvis det er rigtigt, så kan det kaldes sand nationalisme. Desuden har han også været i Sverige for at snakke med 5 spillere.

Altså er 23 spillere rygtet til HSV, men de menes alle at være talenter, som skal sikre HSV’s fremtid. Men hvem skal så erstatte de netop afskibede profiler?

Christian Ravn har som sagt været i Italien, hvor han har været til middag med ledelsen hos AC Milan, og i de italienske medier har til stor overraskelse rygtet Andrea Pirlo(AC Milan) og Hamburger SV sammen, men også Manchester United og Barcelona er inde i billedet, så det er nok et slag, som den tyske klub ikke kan vinde.

Hvis man skal kigge videre hos AC Milan, så er Andrea Catellani, Matteo Brighi, Cristian Zaccardo og Marco Boriello også alle muligheder. En mand som Andrea Pirlo ville dog være det ultimative for de slukøret HSV-fans.   

Fans, medierne og folk i klubben er ikke helt sikre, men glæder sig til at se, hvilken italiener Christian Ravn har hentet i AC Milan. Alle håber vist på Pirlo, men kan det lade sig gøre? 

Logged


Bimmand
Gæst
 
Sv: #10 HSV tidl. Mainz 05
« Svar #38: 16 Jun 2009, 13:31 »

God Update, håber Pirlo kommer til HSV
Logged

vestergaard3
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #9 HSV tidl. Mainz 05
« Svar #39: 16 Jun 2009, 13:32 »

Hvor langt nåede du?
ehm, da der manglede 3 kampe af 1. sæson valgte min stationære computer at lukke ned og siden har jeg ikke kunne tænde den Skuffet
Logged

FCK, Liverpool & Barcelona.
Thats it!

V-4-E
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #11 HSV tidl. Mainz 05
« Svar #40: 16 Jun 2009, 22:49 »

Optakt til sæsonen 10/11



Hvem har Hamburger SV hentet?



Efter en travl sommer, vor Mladen Petric, Jerome Boateng og Thiago Neves, som de største profiler forlod klubben, har Hamburger SV været sat i forbindelse med flere stjerner. Deriblandt AC Milan-spilleren, Andrea Pirlo.

Der blev skrevet mangt og meget i aviserne, men der hvor Andrea Pirlo skrev, var på et stykke papir hos Manchester United. Ingen Andrea Pirlo til HSV?! Men hvem er så italieneren? Navnet er Marco Borriello, og er hentet i AC Milan for 38 millioner. Italieneren er særdeles stærk i hovedspillet, mens han også er en glimrende afslutter, og er meget løbevillig, også uden bold. Et sikkert førstevalg på toppen, men hvem bliver hans makker?

Igen skal vi kigge mod syden, i hvert fald når det gælder nationaliteten, selvom denne spiller er hentet i en tysk klub. Brasilianeren André Lima er hentet i Hertha BSC for sølle 8 mio., og han kommer til at danne en frygtet duo i front med Marco Borriello.

Christian Ravn hentede forsvarsspilleren André Bikey i Reading, og igen har han kigget mod England for at finde en forsvarsspiller. Abdoulaye Mëite er hentet i West Bromwich for 26 mio. og kommer til at spille højre back, men kan også gå ind centralt, hvis Bikey eller Alex Silva skulle blive skadede. Desuden er der hentet 17 talenter ind. 14 af dem spillede i sidste sæson i Danmark, mens de resterende 3 spillede i Sverige.

Her kan indkøbene ses. Læg mærke til følgende spillere:

Christos Rosen fra Sverige bliver en dødsensfarlig angriber, når han bliver ældre. Han er blot 19 år, men han bliver guld værd. Virkelig en spiller vi skal holde fast i.

Kenneth Hansen, 17 år og hentet i AB for 2.5 mio. Kenneth er som en fisk i vand, når han er alene med målmanden. Han er usvigelig sikker, har en god teknik, er som Borriello også god til at løbe sig til mere plads. Og så er han en fremragende afslutter.

Dmitry Alborov fra Letland er venstre back og 20 år. På trods af hans manglende alder er han både hurtig og fysisk stærk. Desuden dækker han godt op, tackler godt og grundigt igennem og bringer virkelig en masse ting til holdet.

Holdets målsætning


Målsætningen for denne sæson er at blive nummer 6, så vi kan spille europæisk fodbold sæsonen efter. Selvom der er købt mange ind, er det 3 profiler ind, og 3 profiler ud. Spørgsmålet er, om de 3 profiler flopper lige så stort som sidste sæson, eller om Christian Ravn har ramt plet.


Logged


V-4-E
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #11 HSV tidl. Mainz 05
« Svar #41: 17 Jun 2009, 00:34 »

Update om første halvsæson kommer i morgen. Kommentarer samt gode råd modtages med kyshånd.
Logged


AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #11 HSV tidl. Mainz 05
« Svar #42: 17 Jun 2009, 00:37 »

Rigtig god update og god blog:D
KIU!! Peace
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

JeJa
Gæst
 
Sv: Mainz 05 - I Tyskland kører de i elevator
« Svar #43: 17 Jun 2009, 00:50 »



Fandt bare dette billede på google, det kan du jo bruge Smiley.

Det der er Allianz Arena, Bayerns og 1860 Münchens stadion. Det er bare manipuleret med.

Btw, god blog Thumbs Up
Logged

V-4-E
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #11 HSV tidl. Mainz 05
« Svar #44: 17 Jun 2009, 11:48 »

Godt set JeJa. Tak for det:p

Updaten kommer senere som planlagt
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010