home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 661 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  AS Monaco FC - En traditionsklub i knibe
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: AS Monaco FC - En traditionsklub i knibe  (Læst 1805 gange)
Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
AS Monaco FC - En traditionsklub i knibe
« : 03 Jun 2009, 20:13 »



Intro
Jeg har nu valgt at prøve mine evner som blogskriver af for et større og bedre publikum end jeg tidligere har prøvet
Jeg har før lavet én ordentlig blog, men den var på et andet site, med en helt anden opsætning. Som det fremgår af min profil, så er jeg ikke den mest erfarne her på sitet, så jeg vil undervejs takke mange gange for hjælp med fejl i layoutet o. lign.. Jeg modtager gerne konstruktiv kritik, men hvorvidt jeg retter mig efter den vil jeg ikke fastslå.

Nu til bloggen. Jeg har valgt at skrive om Monaco, et hold som jeg tidligere husker som et bestemt udmærket hold, men som nu lufter tilværelsen som et hold i den nederste halvdel af den franske liga.
Jeg vil skrive bloggen som en journalist der dækker klubben. Der vil være stor forskel på hvor ofte der kommer updates, især her i starten, hvor jeg i næste uge har eksamener.

Af informationer som ikke kommer til at indgå direkte i bloggen, kan det siges at klubben har et transferbudget på 35 mio. og et meget stramt lønbudget.


« Seneste Redigering: 03 Jun 2009, 20:35 af Xamilion » Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AS Monaco FC - En traditionsklub i knibe
« Svar #1: 03 Jun 2009, 20:14 »

Nogen der kan forklare mig hvordan jeg får billedet vist normalt ? :S

Jeg kan ikke selv finde ud af ændre det ?
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

cjensen94
Gæst
 
Sv: AS Monaco FC - En traditionsklub i knibe
« Svar #2: 03 Jun 2009, 20:17 »

Din kode er formentlig forkert. Lav mellemrum mellem "G" og "]"
Ellers lyder det spændende Smiley
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AS Monaco FC - En traditionsklub i knibe
« Svar #3: 03 Jun 2009, 20:21 »

Hmm, mener du i selve koden ?

Lige nu har jeg skrevet koden sådan her, blot uden (*):

[center*][img*]http://i409.photobucket.com/albums/pp174/Xamilion/Topbanner.gif[/img][/center]
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

lautrup
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AS Monaco FC - En traditionsklub i knibe
« Svar #4: 03 Jun 2009, 20:24 »

Så skal den se sådan her ud :
[img *]
Logged

/Thomas Hagelskjær
''At gøre sit bedste er en sejr, at gøre mindre er nederlag.''

Blog: Catanzaro - En klub uden historie

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AS Monaco FC - En traditionsklub i knibe
« Svar #5: 03 Jun 2009, 20:28 »




Tilbage i 2004
Kalenderen siger den 26. maj. Lyset fra Veltins Arena strømmer ud i den tyske nat omkring Gelsenkirchen. Ét hold jubler på den ene halvdel af banen – et andet ligger på banen og ser helt lammede ud…
Året er 2004. Den franske eksmidtbanedynamo og daværende træner for det franske succeshold AS Monaco FC, Didier Deschamps, står og ser tomt ud i natten. Monaco har lige tabt sin hidtil første Champions League finale mod de portugisiske mestre fra Sporting Lissabon.

Tavlen lyser stadig stolt, og viser, for alle der er interesserede, at resultatet blev en sikker 3-0 sejr til Sporting – Eller var den sikker?
Man siger at en sejr er en sejr, men gør det nederlaget mindre skuffende? Spørger man de måbende franskmænd i Monaco får man klart svar – Nej!
Ikke nok med at nederlaget er i en historisk Champions League finale, en finale mellem to klare underdogs i turneringernes turnering. Nej! AS Monaco FC havde faktisk alle muligheder for at vinde kampen – De havde den største boldbesiddelse, de fleste skud, de fleste hjørnespark og spillede mest fair. Alt sammen ting, der statistisk burde give dem den største chance for en sejr, men ikke desto mindre viste tavlen noget helt andet.

Klubben idag
Nu står klubben her så i dag. Der er nu gået lidt over 4 år siden den, for Monaco, nærmest tragiske dag. Sæsonen efter ovennævnte højdepunkt viste sig at blive Deschamps sidste i det sydfranske fyrstedømme – og åbenbart også den sidste med videre succes for klubben mod syd.
Efter for andet år i træk at være end som nummer 3 i den franske førsteliga, Ligue 1, gik turen ned i midten, hvor tre år med placeringer som nummer 10, 9 og 12 har været resultatet. Sidste års skuffelse med en placering under midten var dråben der fik bægeret til at flyde over – Daværende træner Ricardo Gomes blev smidt på porten.
Og her står vi så nu, en sydfransk traditionsklub uden træner, og i hård nød for medgang. Vi stiller som alle andre medier spørgsmålet: Hvem bliver den nye træner?


« Seneste Redigering: 03 Jun 2009, 20:36 af Xamilion » Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AS Monaco FC - En traditionsklub i knibe
« Svar #6: 03 Jun 2009, 20:34 »

Så skal den se sådan her ud :
[img *]

Din kode er formentlig forkert. Lav mellemrum mellem "G" og "]"
Ellers lyder det spændende Smiley

Tak skal I have for hjælpen  Thumbs Up

Lige lidt mere hjælp  crazy Hvis jeg laver billederne med Photoshop, hvilket format skal jeg så gemme billederne i for at få den bedste kvalitet ?
« Seneste Redigering: 03 Jun 2009, 20:38 af Xamilion » Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

schöler/*-*
Gæst
 
Sv: AS Monaco FC - En traditionsklub i knibe
« Svar #7: 04 Jun 2009, 15:21 »

Vil bare lige nævne at det ikke var Sporting, men Porto som vandt Champions League i 2004. Ellers synes jeg det ser godt ud, bare fortsæt og så læser jeg med. Smiley
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AS Monaco FC - En traditionsklub i knibe
« Svar #8: 04 Jun 2009, 15:39 »

Tak skal I have for hjælpen  Thumbs Up

Lige lidt mere hjælp  crazy Hvis jeg laver billederne med Photoshop, hvilket format skal jeg så gemme billederne i for at få den bedste kvalitet ?

.png Wink
Logged


D4nskeren
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco FC - En traditionsklub i knibe
« Svar #9: 04 Jun 2009, 16:42 »

Spænende blog, vil da prøve om jeg kan følge med Wink
Logged

rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: AS Monaco FC - En traditionsklub i knibe
« Svar #10: 07 Jun 2009, 13:10 »

håber det bliver godt fordi as monaca er nummer 1 i frankrig for mig. ærgeligt det er gået så meget nedad bakke for dem de sidste år. de skal bare have trezeguet, henry, rothen og marquez tilbage Opstemt
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010