home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 453 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  Giv mig en bomber ;)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Giv mig en bomber ;)  (Læst 814 gange)
Jakob..
Juniorspiller
**

Giv mig en bomber ;)
« : 01 Jun 2009, 15:40 »

Heysa

Nu har jeg rodet med den taktiske i lang tid, men har jeg stadig ikke prøvet at få en decideret bomber. Jeg har læst flere herinde, som har fået ligatopscorer på stribe, men jeg har ikke prøvet det endnu.

Jeg er en del i tvivl om hvordan de personlige indstillinger skal være. Jeg kører oftest med to angribere, en stor og lille. Den store oftest, som target eller semi target, med fokus på dybe stikninger. Den lille med kreativ frihed og ryk fremad. Mine angribere scorer, men slet ikke på det niveau jeg har læst herinde. Nogen ideer ?

Jeg vil også meget gerne have ideer til hvordan man skal spille med enlig angriber, specielt med henblik på en 4-3-2-1 opstilling, da jeg overhovedet ikke kan få en angriber til at score i den formation, hvilket er irriterende da det er er en af mine favorit opstillinger.

Al hjælp er velkommen Smiley

mgk-99
Landsholdsspiller

Sv: Giv mig en bomber ;)
« Svar #1: 01 Jun 2009, 15:45 »

Heysa

Nu har jeg rodet med den taktiske i lang tid, men har jeg stadig ikke prøvet at få en decideret bomber. Jeg har læst flere herinde, som har fået ligatopscorer på stribe, men jeg har ikke prøvet det endnu.

Jeg er en del i tvivl om hvordan de personlige indstillinger skal være. Jeg kører oftest med to angribere, en stor og lille. Den store oftest, som target eller semi target, med fokus på dybe stikninger. Den lille med kreativ frihed og ryk fremad. Mine angribere scorer, men slet ikke på det niveau jeg har læst herinde. Nogen ideer ?

Jeg vil også meget gerne have ideer til hvordan man skal spille med enlig angriber, specielt med henblik på en 4-3-2-1 opstilling, da jeg overhovedet ikke kan få en angriber til at score i den formation, hvilket er irriterende da det er er en af mine favorit opstillinger.

Al hjælp er velkommen Smiley

Jeg kan da lige give et råd med på 4-3-2-1 taktikken.
Min erfaring er at det er godt at spille med en stor hovedstødsstærk angriber som skal fodres med indlæg fra kanterne, desuden skal dine to forreste midtbane spillere være offensive så de kan nå med ind i feltet. Hvis du er et top hold, eller bare vil spille med defensive backs, kan din def midt også tage et par ryk fremad, det giver mange spillere i boksen.  Cool

LOVE UNITED - HATE GLAZER

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010