home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 477 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '87' Partenopei
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: '87' Partenopei  (Læst 150441 gange)
Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '12' Schweizer Nati
« Svar #45: 01 Jun 2009, 13:45 »

God update og flot med kvartfinalen Smiley Jeg syntes dog det er lidt sjovt at netop John Terry brænder det sidste spark i VM-finalen Wink
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '12' Schweizer Nati
« Svar #46: 01 Jun 2009, 13:47 »

Sikke et alpeeventyr du har præsteret, virkelig flot!

Og så lige et lille udbrud: Du skal IKKE til Liverpool, United eller nogen som helst anden storklub! Ikke endnu! Du skal til en midterklub og så lige føre Schweiz til EM ved siden af! Efter EM siger du så farvel til alpelandet og din midterklub og tager til en storklub!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '12' Schweizer Nati
« Svar #47: 01 Jun 2009, 13:51 »

Meget ærgerligt at du tabte mod Brasilien. Men jeg synes slet ikke  at du skal til United eller Liverpool eller et andet storhold.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '12' Schweizer Nati
« Svar #48: 01 Jun 2009, 13:52 »

What the other guys wrote.. Helt igennem klasse blog, der ikke mangler noget. Det skulle da lige have været en VM-triumf. Wink

Jeg ser gerne, at du fortsætter i Schweiz trods interessen.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '13' Schweizer Nati
« Svar #49: 01 Jun 2009, 14:15 »



HERMANN SNUPPER EN SLUTRUNDE MERE
Eksperterne var ellers overbevist om at Heinz Hermann ville stoppe i Schweiz, men den succesfulde manager bliver en eventuel slutrunde mere. Sammen med holdet skal han sikre EM-kvalifikationen.

HERMANN FORTSÆTTER (1/8-10)
Efter de utallige spekulationer er det nu endelig blevet afgjort at den schweiziske landstræner Heinz Hermann snupper endnu en kvalifikation i spidsen for landsholdet. På pressemødet den 1. august havde mange regnet med at opsigelsen blev annonceret, men i stedet har han udtalt følgende:

- At være landstræner for alle disse fantastiske spillere er en stor oplevelse og drengene har givet mig rigtig meget i disse to år. Jeg tror dog godt at vi kan komme endnu længere næste gang, og derfor har jeg besluttet mig for at blive indtil at EM er et overstået kapitel for vores vedkommende. Jeg er enormt glad for at forbundet har givet mig to år mere, og jeg ved at drengene ligeledes er klar til mere. Godt nok er vores videanfører Patrick Müller stoppet, men jeg mener stadig at vi med en ny viceanfører og gode reserver kan erstatte hans betydning på holdet. Jeg glæder mig i hvert fald til igen at komme igang med en kvalifikation, og jeg er sikker på at drengene er topmotiveret og klar at vinde, trods den meget svære gruppe vi er blevet placeret i.


SCHWEIZ PLACERET I GYSERPULJE (1/8-10)
Drømmene om at sikre en plads ved EM i 2012 er knækket en anelse, da modstanderne blev trukket op af bowlen. Udover Schweiz består gruppe F af Portugal, Sverige, Nord Irland, Albanien, Estland og Lichtenstein. To hold går direkte videre, og favoritterne er Portugal og Sverige. Der vil komme en detaljeret gennemgang af holdene i næste update.

Logged

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: '13' Schweizer Nati
« Svar #50: 01 Jun 2009, 15:04 »

Fed blog, den er underholdning for alle pengene (Selvom jeg ikke betaler noget:D) Har du snart en ny update klar?
Jeg vil ha' mere mere mere mere og atter mere! Kom nu igang og skriv noget Opstemt Genial blog..
Logged

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: '13' Schweizer Nati
« Svar #51: 01 Jun 2009, 15:15 »

Kan jeg få et ss af din managerprofil? Smiley
Ellers en virkelig konge blog.
Kan godt lide den måde du sætter dine updates op på.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '13' Schweizer Nati
« Svar #52: 01 Jun 2009, 15:21 »

Tak for alle kommentarerne!

Er glad for at der er så mange der følger med og det giver en lyst til at skrive endnu mere. Jeg vil forsøge at holde standarden og håber at i fortsat vil følge med.

MichaelHarlev: Heinz Hermann
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '14' Schweizer Nati
« Svar #53: 01 Jun 2009, 15:46 »



ET KIG PÅ PULJEN
Portugal, Sverige, Nordirland, Albanien, Estland og Lichtenstein. Disse seks lande danner vi pulje med, og her får i et nærmere kig på de seks vidt forskellige lande.

PORTUGAL
Gruppens stærkeste hold er uden tvivl Portugal. Holdet består af kvalitetsspillere over hele linjen, og det eneste sted hvor de i mange år har haft problemer er på målmandsposten. Portugal har hjemmebane på Estadio do Dragao i Porto, og deres anfører er den aldrende Nuno Gomes.
Profiler: Cristiano Ronaldo, Pepe og Ricardo Carvalho


SVERIGE
Gruppens skandinaviske islæt skal findes i Sverige, som også er favoritter til at sikre sig en EM-billet. Svenskerne er kendt for deres stjerneangriber Ibrahimovic og derudover deres solide forsvar styret af veteranen Olof Mellberg. Svenskerne spiller til dagligt på Råsunda og deres anfører er Henrik Larsson, som lige netop har rundet de 100 landskampe i den svenske dragt.
Profiler: Zlatan Ibrahimovic, Johan Elmander og Kim Källström


NORDIRLAND
Også Nordirland er repræsenteret i denne gruppe, og de er beregnet som holdet der kan drille de store. Nordirerne er bestemt ikke dårlige, og især deres defensiv er solid og kompakt. Deres spillestil er enkel, og det handler udelukkende om god defensiv og stærkt omstillingsspil. Til dagligt spiller de på Windsor Park i Belfast, hvor der typisk indfinder sig omkring de 20.000 tilskurere. Deres anfører er Aaron Hughes fra Fulham.
Profiler: Jonny Evans, Steve Davis og Kyle Lafferty


ALBANIEN
Selvom Albanien uden tvivl er et af gruppens svageste hold skal det bestemt ikke undervurderes. Albanerne har flere gode spillere i truppen, og det er ikke ligetil at slå dem uden videre. Deres kampe bliver spillet i hovedstaden Tirana, hvor også deres anfører Altin Lala er født.
Profiler: Lorik Cana, Debatik Curri og Edmond Kapllani


ESTLAND
Dette land skal besejres i begge opgør hvis det skal lykkedes at komme med til EM. Esterne har et meget ukendt hold uden nogle topspillere, og hovedparten af spillerne optræder til dagligt hjemme i den bedste liga i Estland. Derudover har Estland også et lille stadion i Talinn, hvor deres landskampe spilles. Estland er rangeret som det næstdårligste hold i gruppen, og det komme vel heller ikke som nogen overraskelse, deres trup taget i betragtning.
Profiler: Enar Jääger, Henri Anier og Sander Puri


LICHTENSTEIN
Det absolut svageste hold i gruppen er Lichthenstein, som ifølge eksperter intet har at tabe, da de op til alle kampe er favoritter til at tabe. Holdet har to professionelle spillere, mens resten er amatører som arbejder ved siden af. Hovedstaden Vaduz lægger græs til deres kampe, og deres stadion har navnet Rheipark Stadion. Deres anfører er også deres eneste gode spiller, nemlig Mario Frick.
Profiler: Mario Frick og Franz Burgmeier


« Seneste Redigering: 01 Jun 2009, 18:02 af Newton Heath » Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: '14' Schweizer Nati
« Svar #54: 01 Jun 2009, 15:55 »

God gennemgang af trupperne.
En enkelt ting: Jeg er ikke helt sikker, men er Nordirland ikke i et ord? I stedet for Nord Irland? Jeg er ikke sikker, men mener bare det er sådan det er Wink.

Ellers lækkert som altid! KIU! Thumbs Up.
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '14' Schweizer Nati
« Svar #55: 01 Jun 2009, 16:00 »

Sikke nogle profiler Lichtenstein har  Opstemt
Logged


cjensen94
Gæst
 
Sv: '14' Schweizer Nati
« Svar #56: 01 Jun 2009, 16:04 »

Ang. VM, aldrig en skam at tabe til vinderen!:)

Dejlig holdgennemgang du laver, giver et godt overblik. Du har chancen for at kvalificere dig hvis du får noget med fra Sverige kampene, imo.

Det er som sædvanligt dejlig letlæseligt og super layout Smiley
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '14' Schweizer Nati
« Svar #57: 01 Jun 2009, 16:12 »


Utrolig lækker update og fremragende indblik i de andre hold..
Dejligt at se en landsholds blog i sådan kaliber.. er selv startet med senegal hvor der er masser af udfordring.
dog en lille rettelse.. Nordirland er i et ord. Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '14' Schweizer Nati
« Svar #58: 01 Jun 2009, 16:18 »

Jeg tror du kommer let til at gå videre. Det kan dog være svært at slå Portugal og Sverige væk, men jeg tror du kommer videre.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: '14' Schweizer Nati
« Svar #59: 01 Jun 2009, 16:35 »

God gennemgang af trupperne.
En enkelt ting: Jeg er ikke helt sikker, men er Nordirland ikke i et ord? I stedet for Nord Irland? Jeg er ikke sikker, men mener bare det er sådan det er Wink.

Ellers lækkert som altid! KIU! Thumbs Up.

Jo, det er det ganske rigtigt: http://da.wikipedia.org/wiki/Nordirland
På engelsk er det Northern Ireland, da de ikke så tit sammensætter ord. Smiley

Anyway super blog, det eneste jeg ikke synes om, er at du i den seneste update skriver holdene med farve. Synes ikke det passer ind. Svær gruppe, men jeg tror på du kan avancere! Thumbs Up
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 28 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010