home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  1 Bruger, 1121 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  Din vej 3
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  jeg har mistet lidt lysten til at lave de her updates, da det tager meget tid, så jeg på en måde 2 muligheder:  (Afstemning slut: 03 Sep 2009, 11:48)
Nogle andre kan tage over, så sender jeg DB'en og Savet
- 2 (33,3%)
Jeg skriver ikke updates, men uploader kun billederne, til gengæld uploader jeg også deres historie hver update..
- 4 (66,7%)
Antal Stemmer: 6

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Din vej 3  (Læst 85312 gange)
coli1104
Reserveholdsspiller

Sv: Din vej 3
« Svar #300: 31 Maj 2009, 20:52 »

Når desværre ikke en iaften men imorgen hoster jeg op med 2 Wink

Erzael
Manager

« Svar #301: 31 Maj 2009, 21:04 »

Lyder godt coli Grin

cjensen94
Gæst

« Svar #302: 31 Maj 2009, 21:14 »

Øv, Skuffet
Men så er der jo bare mere guf i morgen Smiley

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller

« Svar #303: 01 Jun 2009, 10:24 »

Lækkert Opstemt

coli1104
Reserveholdsspiller

« Svar #304: 01 Jun 2009, 11:04 »

er igang med den første af de 2 Smiley Men de 2 bliver de eneste før på lørdag, da jeg tager til london Peace

coli1104
Reserveholdsspiller

« Svar #305: 01 Jun 2009, 12:47 »

1. september

Jakob Blankensteiner

Jakov er desværre blevet skadet igen for Brann, denne gang heldigvis kun en kort skade. Han har indtil videre spillet 10 kampe for Brann.

Niek Elkjær

Niek er skiftet klub igen, men ikke til et andet land. Han har byttet PSV ud med Roda. Roda købte den unge målmand for 950 k.

Lucien Fayette

Atletico har forlænget med den unge angriber, men han har ikke fået noget 1. holdsspilletid endnu alligevel. Han spiller stadig for 2. holdet, hvor han fortsætte sin gamle scorings stime, 1 kamp – 1 mål.

Mathias Fisker

Mathias har slået rekorden. for højeste transfer sum.  han er lige blevet solgt til Brøndby IF, for et beløb på 11. mio. Han har spillet 4 kampe for dem indtil videre.

Oliver Forrester

Oliver er kommet til sin nye klub,  Aberdeen i skotland, hvor han har spillet 1 venskabs kamp for dem indtil videre.

Sander Grønlund

Sander får godt med spille tid i sin svenske klub AIK, nu har han spillet 16 liga kampe for dem hvor han har scoret 7 mål.

Jimmi Jacobsen

Liverpool valgte uforståeligt, ikke at forlænge med Jimmi. Det benyttede Celtic sig af, de hentede ham på fri transfer, noget af et scoop. Han har spillet en enkelt ligakamp for Celtic.

Christian Fomsgaard Jensen

Christian har skiftet klub igen, denne gang tilbage til Danmark, helt præcist til BIF. Han er blevet købt for et beløb på  950 k. Han har spillet 1 ligakamp for dem, hvor han lavede hele 2 oplæg, meget flot.

Kasper Madsen

Kasper er ved at udvikle sig til en rigtig klasse back, han har spillet 5 kampe for Twente indtil videre, 4 kontinentale og 1 liga kamp, alle kampene blev spillet godt fra hans side.

Magnus Christiansen

Magnus har spillet 6 kampe for Wolfsburg’s 1. hold indtil videre, 1 i ligaen som indskifter, 1 i cuppen og 4 kontinentale. Han har scoret 1 mål i de kampe.

Morten Sørensen

Morten står fast for Svenske Øster, men det var ikke nok for ham, og han har skrevet kontrakt med Djurgården, og skifter når hans kontrakt med øster udløber ved nytåret.

Theis Mørup

Theis har fået en OK start i sin nye klub Salamanca, han har spillet 1 ligakamp for dem indtil videre.

Christian Nordenskjold

Christian har ikke fået noget ligabold, for villarreal endnu, men han har dog spillet 3 venskabskampe for dem, hvor han har lavet et enkelt oplæg.

Emil Frederik Lykke Olsen

Emil har fået forlænget sin kontrakt med newcastle, men det er ikke blevet til spille tid for ham endnu, kun en enkel venskabskamp er det blevet til. Han har udover det spillet en til U21 landsholds kamp.

Niklas Egebjerg Pedersen

Niklas er vendt tilbage fra sit lejeophold hos Holstrebro, til FCM, men han er blevet degraderet helt ned til deres U18 hold. Han har spillet 4 venskabskampe for deres U18 hold, hvor han har scoret 2 mål.

Peter Sørensen

Peter har jo som tidligere skrevet, skiftet til FC København, han har ikke fået noget 1. holds bold for dem endnu, men han har dog spillet 4 kampe for deres 2. hold.

Michael Petersen

Michael spiller allerede i sin 4. klub i sin unge karriere, nu for Odd, den norske klub købte den unge dansker for 4,5 mio. Han har fået en god start i sin nye klub, med 2 kampe og 2 mål.

Frederik Kamp Schröter

Frederik har også skiftet klub igen, nu til de blå heste, nemlig Randers FC. Randers købte ham for et beløb på 1,4 mio, fra FCK. Han har spillet 6 kampe for Randers indtil videre, hvor han har lavet 3 oplæg.

Thomas Svendsen

Thomas har også skiftet klub igen, denne gang til den Bulgarnske klub Levski. Levski købte Thomas for 500k. Han har spillet fast for hans nye klub, med 7 kampe i bagen allerede.

Mathias Baun Sørensen

Jeg sagde tidligere i updaten at Mathias Fisker har slået transfer rekorden med 11 mil, well Mathias Sørensen har så lige smadret den med et skifte til Newcastle fra Malmø, for et beløb på 19 mio. Han har ikke fået noget spilletid endnu, men han har udviklet sig meget.

Nicolai Ege Østergaard

Østergaard spiller stadig for Lillestrøm, og har spillet en masse kamp for dem indtil videre. Han har spillet 13 kampe for dem, og har lavet et enkelt oplæg, og er blevet kampens spillet 1 gang.
« Seneste Redigering: 01 Jun 2009, 17:32 af coli1104 » Logged

jimmi90
Førsteholdsspiller

« Svar #306: 01 Jun 2009, 12:54 »

når typisk af liverpool.
men sku okey celtic er en god klub udvikle sig i så om 2 år skrifter jeg til real eller liverpool igen Peace

Brøndby
Real Madrid
Liverpool

MR. Baun
Reserveholdsspiller

« Svar #307: 01 Jun 2009, 14:04 »

Godt med en transfer rekord Wink

Nicolai-babz
Lilleputspiller
*

« Svar #308: 01 Jun 2009, 15:39 »

SS af lillestrøm's hold og den norske liga . Opstemt

cjensen94
Gæst

« Svar #309: 01 Jun 2009, 16:07 »

Dejligt at skifte til hjerteklubben !:)

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #310: 01 Jun 2009, 16:36 »

jeg kunne også godt tænke mig at se ss af Atléticos førsteholdstrup, så jeg kan fornemme mulighederne Wink

Tavares
Manager

« Svar #311: 01 Jun 2009, 16:45 »

Har lige en rettelse til dig. Levski ligger i Bulgarien, og ikke i Rusland, som du har skrevet. Smiley

Bruno Caboclo. Siger det bare.

coli1104
Reserveholdsspiller

« Svar #312: 01 Jun 2009, 17:32 »

Har lige en rettelse til dig. Levski ligger i Bulgarien, og ikke i Rusland, som du har skrevet. Smiley

Rettet Wink

Og til alle med Anmodninger om SS'er, i får dem efter Næste update, da jeg er gået igang med den.

cjensen94
Gæst

« Svar #313: 01 Jun 2009, 17:35 »

Lyder godt Coli Smiley

MR. Baun
Reserveholdsspiller

« Svar #314: 01 Jun 2009, 18:35 »

Kan jeg få et ss af newcatle' hold? Opstemt

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010