home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  2 Brugere, 1205 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  Din vej 3
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  jeg har mistet lidt lysten til at lave de her updates, da det tager meget tid, så jeg på en måde 2 muligheder:  (Afstemning slut: 03 Sep 2009, 11:48)
Nogle andre kan tage over, så sender jeg DB'en og Savet
- 2 (33,3%)
Jeg skriver ikke updates, men uploader kun billederne, til gengæld uploader jeg også deres historie hver update..
- 4 (66,7%)
Antal Stemmer: 6

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Din vej 3  (Læst 85402 gange)
Robsteren
Reserveholdsspiller

Sv: Din vej 3
« Svar #195: 27 Maj 2009, 18:07 »

Det her er da absolut også en tråd jeg skal følge med i.

Har fulgt med i 1. version, deltager i 2. version, når den starter i aften... (krydser fingre)

Og denne her omgang ser også lovende ud.

Held og lykke til jer alle....

coli1104
Reserveholdsspiller

« Svar #196: 27 Maj 2009, 18:10 »

1. december!

Jakob Blankensteiner

Jakob har spillet 8 kampe for BIF indtil videre, 5 som starter og 3 som indskifter, udover det har han også spillet 4 kontinentale kampe. Godt lavet af en 16 årig Smiley

Niek Elkjær

Niek har ikke fået spillet for Ob's 1. hold endnu, men han har spillet 8 kampe for 2. holdet.

Lucien Fayette

Lucien får masser af spille tid i spanien.. dog for andet holdet, hvor han har bombet helt vildt. 10 kampe har han spillet for dem, hvor han har fået 7 træffere.

Mathias Fisker

Mathias har fået 7 kampe i ligaen for FCM indtil videre hvor han har scoret et mål. han er også blevet skiftet ind i en kontinental kamp. han har også spillet en U21 landshold kamp, hvor han har scoret 1 gang.

Oliver Forrester

Oliver har overhovedet ikke fået spilletid for Aston Villa siden sidst. han har heller ikke spillet for deres 2. hold.

Sander Grønlund

Sander har ikke fået noget 1. holds forbold siden sidst, men han har spillet 6 kampe for 2. holdet hvor han har scoret 3 mål.

Jimmi Jacobsen

Jimmi har allerede startet inde i en liga kamp for Liverpool, dog kun 1. han spillede desværre ikke godt i den kamp, men han er stadig meget ung. han har også spillet 2 U21 landsholds kampe for Danmark

Christian Fomsgaard Jensen

Denne sE spiller har desværre ikke fået noget spille tid siden sidst.
Måske skulle han overveje sine muligheder.

Kasper Madsen

Det ser godt ud for Kasper, han har allerede spillet 17 kampe for Randers. 12 liga, 2 cup og 3 Venskabs kampe, han har en stor fremtid i vente, han er kommet op på en status som "vigtig førsteholds spiller"

Magnus Christiansen

Magnus spiller stadig for andet holdet i Wolfsburg, hvor han har spillet 12 kampe, men kun har scoret 1 mål.. ikke skarpt nok for en angriber.

Morten Sørensen

Morten står fast for Hjørring, han har spillet 13 ligakampe for dem, og har lukket 16 mål ind. han er blevet uunværelig for klubben.

Theis Mørup

Theis har overhovedet ikke fået spille tid for Atletico, heller ikke for deres B hold, så måske skulle han snart overveje sine muligheder.

Christian Nordenskjold

Det ser godt ud for den danske back, i spanien. han har indtil videre spillet 4 kampe for Villarreal, begge som starter. 2 i ligaen og 2 i cuppen. desuden har han også spillet 2 kampe for U21 landsholdet.

Emil Frederik Lykke Olsen

Emil har ikke fået noget spilletid for Newcastle siden sidst, han har dog fået spillet 2 kampe for danmarks U21 landshold.

Niklas Egebjerg Pedersen

Nicklas er stadig udlejet til Holstebro, han har spillet 13 kampe for dem og scoret 3 mål. ikke særligt skarpt, når man tænker på det her er danmarksserien de spiller i.

Peter Sørensen

Peter har spillet 6 kampe for Randers, 4 i ligaen og 2 i cuppen. med en Gns karakter på 5.88

Michael Petersen

Michael har spillet 7 kampe for Thisted, 5 liga og 2 cup. i alt i det 7 kampe har han scoret 2 gange, begge gange i ligaen.

Frederik Kamp Schröter

Frederik har spillet 5 ligakampe for vejle indtil videre, + han har spillet en masse venskabs kampe for dem. udmærket, men han skal dog håbe på fast spille tid, hvis han skal til en stor klub Smiley
Desudem har han spillet 4 ungdomslandshold kampe og scorede 3 mål i dem.

Thomas Svendsen

Thomas spiller godt for Svendborg, han har spillet 16 kampe for dem indtil videre, og det har de store klubber lagt mærke til, ifølge rygterne vil Elfsborg og FCK gerne hente ham. Han siger selv han føler sog presset med al den opmærksomhed.

Mathias Baun Sørensen

Mathias har spillet 6 ligakampe for Esbjerg, 5 som starter og en som indskifter. han har også fået en kamp for DK's U21 hold.

Nicolai Ege Østergaard

Nicolai er i 1. holds truppen, men har har ikke fået noget spille tid for dem, derimod har han spillet 13 kampe for FCK 2.
« Seneste Redigering: 27 Maj 2009, 19:59 af coli1104 » Logged

coli1104
Reserveholdsspiller

« Svar #197: 27 Maj 2009, 18:13 »

Næste update kommer imorgen, og kommer til at være d. 1 februar.

MR. Baun
Reserveholdsspiller

« Svar #198: 27 Maj 2009, 18:15 »

Fin update Wink

Ser frem til at blive fast man i Esbjerg FB Wink

Theis Mørup
Førsteholdsspiller

« Svar #199: 27 Maj 2009, 18:18 »

Glæder mig til imorgen så Opstemt

(:

cjensen94
Gæst

« Svar #200: 27 Maj 2009, 18:22 »

Ved nu ikke om jeg behøver at overveje mine muligheder, da jeg har været skadet i 3 måneder Peace

coli1104
Reserveholdsspiller

« Svar #201: 27 Maj 2009, 18:32 »

Det self rigtig nok xD og det var 4 måneder hehe for en brækket fod Opstemt

svenne
Juniorspiller
**

« Svar #202: 27 Maj 2009, 18:56 »

Super update igen Coli. Virkelig et godt stykke arbejde du får lagt i dette projekt Smiley

Dejligt at se at jeg (Thomas Svendsen) får masser af spilletid og opmærksomhed fra nogle store danske klubber Peace

Det var vel ikke sådan så jeg kunne lokke et SS af stillingen i 2. divison vest og min personlighed (igen Thomas Svendsen)?

FM, Almost Better Than Tacos !

coli1104
Reserveholdsspiller

« Svar #203: 27 Maj 2009, 19:43 »

TEASER!!

Kan sige at der er blevet solgt 15 freaks i dette transfer vindue, for et samlet beløb på
9,730,000
,- kr.

Få mere at vide imorgen Hævet Øjenbryn

cjensen94
Gæst

« Svar #204: 27 Maj 2009, 19:44 »

UUUUUH, kan du ikke komme med den nu?:I

CarlosVela
Landsholdsspiller

« Svar #205: 27 Maj 2009, 19:44 »

Ja

FMFreaks inside you.

coli1104
Reserveholdsspiller

« Svar #206: 27 Maj 2009, 19:45 »

Super update igen Coli. Virkelig et godt stykke arbejde du får lagt i dette projekt Smiley

Dejligt at se at jeg (Thomas Svendsen) får masser af spilletid og opmærksomhed fra nogle store danske klubber Peace

Det var vel ikke sådan så jeg kunne lokke et SS af stillingen i 2. divison vest og min personlighed (igen Thomas Svendsen)?

Hmmm... Bliver nød til at sige nej.. :/ fordi, er igang med den nye update, så det vil afsløre for meget Smiley men imorgen lige efter jeg har postet Updaten for du lige det SS du vil have.

coli1104
Reserveholdsspiller

« Svar #207: 27 Maj 2009, 19:46 »

UUUUUH, kan du ikke komme med den nu?:I

Hmm.. Peace Venter til imorgen, er ikke færdig endnu, har ikke lavet billederne, er kun nået til den rette dato og set på profilerne Smiley

cjensen94
Gæst

« Svar #208: 27 Maj 2009, 19:49 »

Okay Peace

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #209: 27 Maj 2009, 20:02 »

7 førsteholdskampe ser lovende ud! Super update idag, igen idag! Opstemt

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010