home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 965 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  Din Vej 'Version.2'
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 37 Udprint
Forfatter Emne: Din Vej 'Version.2'  (Læst 86543 gange)
tjacobt
Ynglingespiller

Sv: #03 Din Vej 'Version.2'
« Svar #390: 22 Jun 2009, 22:07 »

Er nået for langt frem, så du må vente til imorgen, hvor næste update kommer  Peace
Det går nok Peace

Erzael
Manager

« Svar #391: 22 Jun 2009, 22:22 »

Min værdi er steget med hele 75 Mio på en halv sæson Opstemt Jeg har dog kun scoret 3 mål i denne halve sæson, hvilket er skuffende. Dog glæder jeg mig til at se sommer transfersne, da jeg håber på at ryge til en af de større klubber Wink God update C-P Wink

Robsteren
Reserveholdsspiller

« Svar #392: 22 Jun 2009, 22:26 »

Hold da helt ferie.... Der er da nogen der har haft travlt idag. Smiley

Der er kommet 3 sider og 2 updates til siden sidst.... Det må jeg sgu nok sige... Det er super arbejde C-P!

Ærgeligt med min skade i "første" update, men det er da blevet bedre med spilletiden og målene i "anden" del....

Tror faktisk at jeg er steget til 9 i hastighed.... Sådan der.... Det går den rigtige vej. Smiley

Glæder mig til næste update, og måske en ny klub....

Temp
Reserveholdsspiller

« Svar #393: 22 Jun 2009, 22:30 »

Utrolig at jeg "bomber" på U/21, men har kun scoret 3 mål for Getafe Skuffet

Crazy-Poul
Freelance Projekt

Sv: Din Vej 'Version.2'
« Svar #394: 23 Jun 2009, 11:42 »

1. September 2013

Jacob Træholt

Jacob har taget turen til engelske Hull for små 44 mio. Han har fået en god start i klubben med 2 mål i 3 kampe og han er allerede nu uundværdelig for klubben.

Joakim Larsen

Joakim er stadig at finde i Rostock. Han har spillet 0(2) kampe og scoret 1 gang. Sunderland meldes interesseret.

Jonas Dalgård Rasmussen

Jonas og City har fået en skidt start på sæsonen. City har tabt 2 ud af 2 kampe og Jonas har kun fået en kamp uden mål eller assist.

Jonas Nilsson

Jonas har fået 8 kampe i sæsonen indtil videre og har lavet 1 assist. Han har også fået debut for det svenske landshold.

Kevin Lassen

Kevin har været i Rostock i rigtig lang tid og nu åbner han selv lidt for et skifte. Han vil gerne blive i klubben, men holder sine muligheder åbne. Leverkusen er interesseret.

Mads Barfoed Rasmussen

Mads ryger måske snart til noget større. I hvert fald er han igen blevet delejet af AC Milan, så kan man håbe på at de køber ham fuldt denne gang.

Mads Jensen

Frankfurt klarede sig fri af nedrykning sidste sæson og nu er de efter 3 kampe at finde på en 4. plads. Mads har spillet 4 kampe og har lavet 1 mål og 1 assist.

Malte Gleerup

Malte har spillet 4(1) kampe og har scoret 2 mål. Valladoid skulle være interesseret.

Niclas Jensen

Niclas står i skyggen af den tyske målmand Michael Rensing i Bayern og han har derfor ikke fået en kamp i sæsonen indtil videre.

Nicholai Askholm

Nicholai har spillet 4 kampe i den nye sæson og han har lavet 2 assist. Hans holdstatus er vigtig førsteholdsspiller.

Poul Klausen

Ligaen er ikke begyndt for Groningen og Poul endnu, men de har spille Uefa league og de er kommet til gruppespillet. Poul har spillet 4 kampe og scoret 2 mål i uefa league.

Sander Grønlund

Sander har startet godt. I opstarten scorede han 4 mål i 4 kampe og i den første kamp i La Liga lavede han et af de 4 mål i 4-0 sejren over Deportivo.

Søren Rasmussen

Sæsonen er ikke begyndt for Getafe, men Søren har været god i opstartsfasen, hvor han har scoret 2 mål i 3 kampe.

Thomas Gabe

Rangers har fået en skidt start på ligaen, men de er kommet til CHL gruppespillet efter de slog Sander's Sevilla ud. Thomas har spillet 1(2) og scoret 1 gang.

Troels Gramstrup

Troels udvikler sig rigtig lovende og hans værdi er nu oppe på 60 mio. Han er oppe på 4 landskampe.

Freaks-Rekorder

Største transfersum: Jonas Dalgård Rasmussen (185)

Flest A-Landsholdskampe: Jonas Dalgård Rasmussen (23)

Flest A landskampsmål : Jonas Dalgård Rasmussen (13)

Flest u20/21 landskampe: Poul Klausen (23)

Flest u20/21 landskampsmål. Poul Klausen (16)

Flest mål i karrieren (for klubber): Thomas Gabe (76)

Flest optrædener i karrieren (klub): Mads Barfoed Rasmussen (154)

Solgt flest gange (Man kan jo godt spille i samme klub flere gange, og udlejning tæller ikke): Jonas Nilsson (5)

Flest forskellige klubber spillet i. (Udlejning tæller): Jonas Nilsson (6)

Færrest klubber spillet i. Nicholai Askholm, Kevin Lassem, Joakim Larsen og Poul Klausen (2 klubber)

Rekorderne vil blive opdateret hver september

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

tjacobt
Ynglingespiller

« Svar #395: 23 Jun 2009, 13:01 »

Fed jeg er skiftet til Hull. Men C-P må jeg se ss af Premier League eller den liga Hull ligger i? Opstemt

Erzael
Manager

« Svar #396: 23 Jun 2009, 13:23 »

Min værdi er jo vild Opstemt Det bliver ikke et lille beløb Sevilla kræver for mig Opstemt God update, as usual Wink

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #397: 23 Jun 2009, 13:42 »

@tjacobt ss af premier league

@Erzael tal for det Smiley

Din Vej 2019

Barfoed91
Gæst

« Svar #398: 23 Jun 2009, 17:24 »

Kom nu Milan!
You know You want me!

Robsteren
Reserveholdsspiller

« Svar #399: 23 Jun 2009, 18:34 »

Sådan der... Mål i europa.... Håber sgu snart der er nogle større klubber der får øjnene op for mine kvaliteter Smiley

Ellers endnu en god update C-P.

Tavares
Manager

« Svar #400: 23 Jun 2009, 18:48 »

Vil gerne væk fra Tyskland Wink. Hvor lang tid, har jeg egentlig spillet der ? Smiley

Bruno Caboclo. Siger det bare.

tjacobt
Ynglingespiller

« Svar #401: 24 Jun 2009, 13:45 »

Kan vi regne med en update i dag C-P?

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #402: 24 Jun 2009, 13:46 »

Det regner jeg med Smiley tror bare først det bliver en gang i aften

Din Vej 2019

Robsteren
Reserveholdsspiller

« Svar #403: 24 Jun 2009, 18:08 »

Det regner jeg med Smiley tror bare først det bliver en gang i aften

Kanon. Man bliver jo nærmest afhængig af det her...  Shockeret

Ser frem til updaten...  Smiley

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #404: 24 Jun 2009, 20:01 »

1. Februar 2014

Jacob Træholt

Jacob har gjort det rigtig godt i Hull og han har fået massere af spilletid. I 25 kampe har han scoret 12 gange og lavet 4 assist. Jacob er oppe på 9 landskampe og han har scoret sit første landskampsmål.

Joakim Larsen

Joakim har haft en fin sæson indtil videre med 15(2) kampe, 8 mål og 3 assist. Palermo skulle være interesseret i danskeren.

Jonas Dalgård Rasmussen

Jonas og City har fået mere spilletid siden sidst og er oppe på 14 kampe, hvor han har lavet 4 mål. På landsholdet kører det der ud af med massere af kampe og mål.

Jonas Nilsson

Jonas er en vigtig spiller for Nürnberg og han får massere af spilletid. 19 kampe har han fået i sæsonen. Adskillige klubber er efter ham bla. Stoke, Olympiakos og Rangers

Kevin Lassen

Kevin har været i Rostock i 4½ år. 10(1) kampe er det blevet til i sæsonen. Rostock ligger på en 6. plads i ligaen.

Mads Barfoed Rasmussen

Mads spiller fortsat i Italien og i Genoa. Han har spillet 10(2) kampe i sæsonen og lavet 1 assist.

Mads Jensen

Mads har spillet 15(3) kampe i sæsonen og har scoret 2 mål samt lagt op til 2 mål. Han får også massere af spilletid på landsholdet, hvor han er oppe på 18 landskampe.

Malte Gleerup

Malte har haft en fin sæson indtil videre og har spillet 26(1) kampe og scoret 12 mål. Hans kontrakt udløber om 4 måneder og det kan sagtens tænkes at han skifter klub snart.

Niclas Jensen

Det er småt med spilletid for Niclas i Bayern. Han har kun fået 1 kamp i sæsonen, hvor han lukkede 2 mål ind. Han har dog spillet 1 landskamp siden sidst. Málaga meldes som interesseret.

Nicholai Askholm

Nicholai er blevet mere eller mindre fast mand i Fenerbache og han har spillet 19 kampe i sæsonen. Stoke og Palermo meldes som interesseret.

Poul Klausen

Poul har fået massere af spilletid denne sæson. 22(3) kampe er det blevet til, hvor han scorede 11 mål. Han er nu en vigtig førsteholdsspiller.

Sander Grønlund

Sander klarer det rigtig godt i Sevilla. Han har scoret 12 mål i 19 kampe og hans værdi er oppe på hele 200 mio.

Søren Rasmussen

Søren har fået meget spilletid i Getafe i sæsonen. 19 kampe er det blevet til og han har scoret 5 mål.

Thomas Gabe

Thomas er blevet overhalet af regenen Carl De Vos og det er derfor ikke blevet til meget spilletid. 7(6) kampe har han spillet og han har scoret 5 mål.

Troels Gramstrup

Troels er fast mand i Sunderland og han har spillet 17(1) kampe indtil videre. Han har scoret 2 mål og lagt op til 1. Han er oppe på 7 landskampe.

Freaks-Rekorder

Største transfersum: Jonas Dalgård Rasmussen (185)

Flest A-Landsholdskampe: Jonas Dalgård Rasmussen (23)

Flest A landskampsmål : Jonas Dalgård Rasmussen (13)

Flest u20/21 landskampe: Poul Klausen (23)

Flest u20/21 landskampsmål. Poul Klausen (16)

Flest mål i karrieren (for klubber): Thomas Gabe (76)

Flest optrædener i karrieren (klub): Mads Barfoed Rasmussen (154)

Solgt flest gange (Man kan jo godt spille i samme klub flere gange, og udlejning tæller ikke): Jonas Nilsson (5)

Flest forskellige klubber spillet i. (Udlejning tæller): Jonas Nilsson (6)

Færrest klubber spillet i. Nicholai Askholm, Kevin Lassem, Joakim Larsen og Poul Klausen (2 klubber)

Rekorderne vil blive opdateret hver september
« Seneste Redigering: 24 Jun 2009, 20:03 af Crazy-Poul » Logged

Din Vej 2019

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 37 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010