|
Robsteren
|
|
Super arbejde Krohn. Endnu engang super fedt at du gider.... Så er vi klar til at få skudt spillet igang. Og det ser ud til at jeg er kommet godt fra start. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Robsteren
|
|
Syntes at alle ser fornuftige ud. Det kan godt være at jeg har godt tekniske stats, men mine fysiske er da ret lave. Jeg er jo en snegl. Glæder mig til at se den første update, og håber på at jeg kommer til at spille fast. Har jo en medspiller, som også ser ud til at kunne blive en stjene for Lyngby. Den oprykning skal vi nok kunne klare...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Dejligt arbejde og flotte spillere. Jeg tror på at jeg kan blive god! Hvad med at vi sender et billede til dig, som du kan sætte ind? Hvornår kommer den næste update  ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Robsteren
|
|
Dejligt arbejde og flotte spillere. Jeg tror på at jeg kan blive god! Hvad med at vi sender et billede til dig, som du kan sætte ind? Hvornår kommer den næste update  ? Jep, tror der kan blive hård kamp om pladserne i angrebet på landsholdet. Der er mange gode spillere om buddet.. Det bliver godt med en update. Venter også spændt...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tavares
|
|
Hvis i poster et billede af jer, så laver jeg facepacks til jer. 
|
|
|
|
|
|
Bruno Caboclo. Siger det bare.
|
|
|
|
|
Gabe
|
|
Hvis i poster et billede af jer, så laver jeg facepacks til jer.  haha... nice! Skal vi bare poste det i denne tråd?? Og er der en deadline for hvornår vi senest skal poste vores billede?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tavares
|
|
I poster bare her. Der er ingen deadline. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Du kan have kommet til at trykke et ekstra tal i hans CA. Hvor meget CA og PA har du givet? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tavares
|
|
CA - 120 tror jeg PA - 190 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mgk-99
|
|
Hvis i poster et billede af jer, så laver jeg facepacks til jer.  Kan da godt lige komme med et billede af mig. Hot Male
|
|
|
|
|
|
LOVE UNITED - HATE GLAZER
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
CA - 120 tror jeg PA - 190  Så forstår jeg bedre, at i starter bedre end os i de andre versioner. Vi er i både 1'eren og 3'eren startet med 89 i CA 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tavares
|
|
Okay. Havde ikke set hvad de var der. Men så er den her vel bare anderledes. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gabe
|
|
Okay. Havde ikke set hvad de var der. Men så er den her vel bare anderledes.  Det er vel ikke noget der gør noget.. konceptet og forløbet bliver præcis det samme
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Okay. Havde ikke set hvad de var der. Men så er den her vel bare anderledes.  Men på den anden side har alle i Din vej 3 PA på 194 eller 195. Jeg ved ikke helt med 1'eren 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|