Næsten. Jeg mangler 4-6 stykker (kan ikke huske præcist). Jeg er forresten begyndt på testen med den rettede udgave (tak til enged for at hjælpe med at teste den første 'rå' udgave).
Jeg har gjort det, at jeg har tilført klubben 7 trænere der hver varetager ét område. Det betyder at det vil være muligt at få 4-5 stjernet træning i ALLE kategorier. Jeg har med vilje valgt ikke at lave trænere med 7 stjerner, da jeg vil lade det være op til den enkelte at lede efter deciderede stjerne-trænere. Disse trænere har kontrakt 15 år frem, så der bør ikke være problemer med at vedligeholde den gode træning
Jeg har desuden valgt at gøre alle under 15 til 15-årige, så de bliver 16 i løbet af den første sæson. Ellers vil man skulle vente i 2 år på nogle af spillerne, hvilket ikke er optimalt.
Databasen har desværre gjort det, jeg forsøgte at forhindre ved at give alle et bestemt antal point at fordele på sin profil. For nogle betyder dette, at deres stats er blevet mærkbart bedre end det de har indtastet, mens andre er stort set uforandrede. DETTE BETYDER IKKE DE ER BEDRE SPILLERE, da de har samme CA, selvom det ser sådan ud. Fx Ashti har ikke fået et stat-boost af databasen, men alligevel kan han sagtens gå ind og blive holdets topscorer. Så selvom nogle sandsynligvis vil føle sig forbigået, så kan jeg sige at det ikke er noget JEG har gjort, og der er faktisk ikke grund til at føle sig snydt
Jeg har desuden tweaket økonomien NED. ELlers er det FOR nemt at føre klubben til økonomisk super-tilstand. I den første måske to sæsoner vil man have underskud hver måned (løn), men når man kommer i SAS-ligaen (hvilket ABSOLUT ikke bør blive et problem) burde overskuddene komme efterhånden! I kommer ikke i risiko for konkurs, da der er 23 mio at tære på.
Hvad skal man så bruge disse penge til? Træningsfaciliteter og trænere er jo plads? Enkelt: intet lige nu. Men nogle af jer vil utvivlsomt få lysten til at forstærke truppen med spillere udefra (shame on you! Vi har masser af talent!), så derfor skal klubben have LIDT at bruge af
Kun ét sted er et køb nødvendigt, nemlig på keeper-posten. VK er vores eneste målmand, så derfor kan jeg kun anbefale at man henter en på fri transfer. Det sparer én for MASSER af problemer hvis VK nu skulle få en skade.
Som engeds test og (forhåbentlig) min test vil vise, så er det nemt nok at holde alle tilfredse i truppen. Kun Ashti (hvem ellers
) brokker sig til tider over at han ikke bliver solgt, men der går nogle dage, så forsvinder nykkerne, og han er glad igen. Så trup-harmoni er ikke et problem mindst 3 sæsoner frem (viser engeds test, min er ikke så langt fremme).
Som det ser ud LIGE nu, så vil databasen fortsat komme op på fredag, hvor jeg gerne skulle være simuleret 2-3 sæsoner frem, og så kan I alle sammen nyde den. Jeg tager fortsat forbehold for at noget pludselig volder problemer, men på nuværende tidspunkt er jeg MEGET optimistisk omkring udgivelsesdagen.
Som en lille ekstra sjov 'detalje' kan jeg sige, at de fleste på holdet allerede i efteråret når at få optrædener på U19-landsholdene i de respektive lande.
De, som jeg mangler værdier for er:
Andersfa123
-LFC-
BenMusalho
Berendt
Pepe
Jeg har én eller anden følelse af, at jeg allerede HAR jeres værdier, men i så fald kan jeg altså ikke finde dem
Derfor må I meget gerne sende dem til mig i en PB!