home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 633 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Sommerbold 2009 - Efter kampen
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 94 Udprint
Forfatter Emne: Sommerbold 2009 - Efter kampen  (Læst 106787 gange)
Philli
Landsholdsspiller

Sv: Sommerbold 2009 - Efter kampen
« Svar #1170: 09 Jun 2009, 00:43 »

I tråden om det snakkes der om Tårnby? Kan i finde ud af det Peace

Berendt
Manager

« Svar #1171: 09 Jun 2009, 00:44 »

Tror bare vi skal lade Kaviedes være nu. Tror han har fanget pointen.

Som fodboldtræner (har trænet hold på næsten alle niveauer, og aldersgrupper), ville jeg værdsætte en spiller der naturligt vil gå ind og tage ansvaret, og forsøge at holde hele holdet igen. Det er dog vigtigt at det bliver formidlet på en konstruktiv og ordentlig måde, og ikke bare er "LALALALALA", for det er der ingen der får noget ud af. Som Pepe er inde på, er det langt mere gavnligt at en spiller råber "Kom igen!", end "FUCK HVOR ER DET DÅRLIGT!" Det tror jeg alle herinde er enige om. Også Kaviedes, og at han måske har udtrykt sig forkert i fredags (og evt til Sommerbold) har han nok forstået, så som Dweebfck var inde på. Lad det hvile nu....

Som det bliver nævnt, så har vi fået lov, fra klubbens dagligeleder til at benytte klubbens baner og faciliteter (incl. omklædningsrum).

Shaft
Manager

« Svar #1172: 09 Jun 2009, 00:44 »

Alt om efterårs bold bliver diskuteret fremover i tråden om Efterårsbold Tunge

Men man kan jo sagtens mødes tidligere, dog uden at lave tilmeldningsliste osv. ligesom i fredags.

dweebfck
Juniorspiller
**

« Svar #1173: 09 Jun 2009, 00:44 »

Lyder da meget godt Smiley... Nu ødelagde vi jo heller ikke ligefrem banerne Smiley.... Men så vidt det skrives er næste kamp vist i Tåstrup ?
Jaa, men det er jo heeeelt ude på amager Opstemt
Det er muligvis i Tåstrup det 'store' arrangement Efterårsbold 2009 skal holdes. Men vi kunne sagtens spille hos jer igen! Det var gode baner synes jeg Thumbs Up
Det er nemlig gode baner og da både Nicolaj (Berendt) og jeg selv har adgang til det nærliggende klubhus så er der jo også mulighed for omklædning og bad Opstemt

Xavi Hernandez er verdens bedste fodboldspiller!

plutonium
Manager

« Svar #1174: 09 Jun 2009, 00:47 »

I tråden om det snakkes der om Tårnby? Kan i finde ud af det Peace

My bad. jeg skrev forkert Wink

Det er nemlig gode baner og da både Nicolaj (Berendt) og jeg selv har adgang til det nærliggende klubhus så er der jo også mulighed for omklædning og bad Opstemt

Det er også fedt, at vi bare kan møde op! Der er ikke krav om kontingent, hvad absolut gør det endnu mere attraktivt! Thumbs Up

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

-LFC-
Manager

« Svar #1175: 09 Jun 2009, 00:47 »

Jeg har personligt ikke hørt om Tåstrup, hvorfor jeg ihvertfald er gået i gang med at arrangere noget i Tårnby, men derfor kan vi jo godt mødes for sjov som i fredags. Sådan dejligt uforpligtende... Peace

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #1176: 09 Jun 2009, 00:59 »

Et gammelt ordsprog jeg følger på banen. "Har du ikke noget positivt at sige, så lad hver med at sige noget."

Den holdt ik helt idag Hr. Aanæs Wink
Ej der blev givet og taget .. hehe Peace

Shaft
Manager

« Svar #1177: 09 Jun 2009, 01:00 »

Den holdt ik helt idag Hr. Aanæs Wink
Ej der blev givet og taget .. hehe Peace

Det var hellere ikke kamp idag Tunge Men hyggebold blandt 2 gutter Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #1178: 09 Jun 2009, 07:30 »

Jesus christ man kan da heller ikke være væk i 8 timer uden at i skal begynde at hakke på hinanden Rullende Øjne

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #1179: 09 Jun 2009, 08:46 »

Jesus christ man kan da heller ikke være væk i 8 timer uden at i skal begynde at hakke på hinanden Rullende Øjne

Det var fordi, du var væk. Kys

Men der er sgu noget langt mellem Taastrup og Tårnby, tilmed er der heller ikke så mange baner i Taastrup. Ubeslutsom

Men en bane et sted i Købehavnsområdet d. 5, det' sgu i orden.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

kaviedes
Ynglingespiller

« Svar #1180: 09 Jun 2009, 23:28 »

Hey Pluto har du fået alle højde og drøjde værdierne ?

Kaviedes Smiley

plutonium
Manager

« Svar #1181: 09 Jun 2009, 23:56 »

Næsten. Jeg mangler 4-6 stykker (kan ikke huske præcist). Jeg er forresten begyndt på testen med den rettede udgave (tak til enged for at hjælpe med at teste den første 'rå' udgave).

Jeg har gjort det, at jeg har tilført klubben 7 trænere der hver varetager ét område. Det betyder at det vil være muligt at få 4-5 stjernet træning i ALLE kategorier. Jeg har med vilje valgt ikke at lave trænere med 7 stjerner, da jeg vil lade det være op til den enkelte at lede efter deciderede stjerne-trænere. Disse trænere har kontrakt 15 år frem, så der bør ikke være problemer med at vedligeholde den gode træning Thumbs Up

Jeg har desuden valgt at gøre alle under 15 til 15-årige, så de bliver 16 i løbet af den første sæson. Ellers vil man skulle vente i 2 år på nogle af spillerne, hvilket ikke er optimalt.

Databasen har desværre gjort det, jeg forsøgte at forhindre ved at give alle et bestemt antal point at fordele på sin profil. For nogle betyder dette, at deres stats er blevet mærkbart bedre end det de har indtastet, mens andre er stort set uforandrede. DETTE BETYDER IKKE DE ER BEDRE SPILLERE, da de har samme CA, selvom det ser sådan ud. Fx Ashti har ikke fået et stat-boost af databasen, men alligevel kan han sagtens gå ind og blive holdets topscorer. Så selvom nogle sandsynligvis vil føle sig forbigået, så kan jeg sige at det ikke er noget JEG har gjort, og der er faktisk ikke grund til at føle sig snydt Wink

Jeg har desuden tweaket økonomien NED. ELlers er det FOR nemt at føre klubben til økonomisk super-tilstand. I den første måske to sæsoner vil man have underskud hver måned (løn), men når man kommer i SAS-ligaen (hvilket ABSOLUT ikke bør blive et problem) burde overskuddene komme efterhånden! I kommer ikke i risiko for konkurs, da der er 23 mio at tære på.

Hvad skal man så bruge disse penge til? Træningsfaciliteter og trænere er jo plads? Enkelt: intet lige nu. Men nogle af jer vil utvivlsomt få lysten til at forstærke truppen med spillere udefra (shame on you! Vi har masser af talent!), så derfor skal klubben have LIDT at bruge af Wink

Kun ét sted er et køb nødvendigt, nemlig på keeper-posten. VK er vores eneste målmand, så derfor kan jeg kun anbefale at man henter en på fri transfer. Det sparer én for MASSER af problemer hvis VK nu skulle få en skade.

Som engeds test og (forhåbentlig) min test vil vise, så er det nemt nok at holde alle tilfredse i truppen. Kun Ashti (hvem ellers Rullende Øjne ) brokker sig til tider over at han ikke bliver solgt, men der går nogle dage, så forsvinder nykkerne, og han er glad igen. Så trup-harmoni er ikke et problem mindst 3 sæsoner frem (viser engeds test, min er ikke så langt fremme).

Som det ser ud LIGE nu, så vil databasen fortsat komme op på fredag, hvor jeg gerne skulle være simuleret 2-3 sæsoner frem, og så kan I alle sammen nyde den. Jeg tager fortsat forbehold for at noget pludselig volder problemer, men på nuværende tidspunkt er jeg MEGET optimistisk omkring udgivelsesdagen.

Som en lille ekstra sjov 'detalje' kan jeg sige, at de fleste på holdet allerede i efteråret når at få optrædener på U19-landsholdene i de respektive lande.

De, som jeg mangler værdier for er:
Andersfa123
-LFC-
BenMusalho
Berendt
Pepe

Jeg har én eller anden følelse af, at jeg allerede HAR jeres værdier, men i så fald kan jeg altså ikke finde dem crazy
Derfor må I meget gerne sende dem til mig i en PB!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #1182: 10 Jun 2009, 00:03 »

Jeg ville gerne have haft, at vi fik stats efter hvor gode ANDRE synes vi var Smiley
Det må vi tage op en anden dag Peace

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #1183: 10 Jun 2009, 00:03 »

Jeg glæder mig dog stadig som en hund til databasen. Opstemt
Og synes det er nice,a t I gider bruge tid på det

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

-LFC-
Manager

« Svar #1184: 10 Jun 2009, 00:05 »

Hvilke værdier mangler du, Pluto?

Sider: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 94 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010