home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  1 Bruger, 1086 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Sommerbold 2009 - Efter kampen
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 94 Udprint
Forfatter Emne: Sommerbold 2009 - Efter kampen  (Læst 107461 gange)
Shaft
Manager

Sv: Sommerbold 2009 - Efter kampen
« Svar #840: 05 Jun 2009, 23:13 »

Hvem siger, at Efterårsbold skal være på Sjælland Wink

Nu var det jo bare tilfældet denne gang med sommerbold! Vi kunne jo også sagtens lave et arrangement for Djævleøen og for Halvøen Wink

Det er der jo ingen hindring for!

Jeg skal ikke kunne sige, om Lars får mig overtalt til at tage til Jylland med ham. Men for det første bliver det i tog, og for det andet skal Lars have gode overtalelsesevner Grin

Selvfølgelig bliver det i tog Thumbs Up

Og jeg har gode overtalelsevner Cool

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #841: 05 Jun 2009, 23:13 »

Hm hiv nogle af jyderne med Smiley SÅ kan I bruge togturen til at finde ud af hvordan I nakker stjernen og hans decible Wink hehe  funny

haha.. joke? Tunge

It's all, part of the plan.

plutonium
Manager

« Svar #842: 05 Jun 2009, 23:14 »

Yeps og det var så endnu en fan Smiley
Er du gaal Lars min fangruppe vokser sgu  Cool

Ashti og hans lystige svende Grin

Nu tæller den 5 og en halvdød spyflue i Ashtis vindue  funny (det' gas! Grin)

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Zone 43
Manager

« Svar #843: 05 Jun 2009, 23:15 »

Hvem siger, at Efterårsbold skal være på Sjælland Wink

Det gør jeg. Peace

Men smæk nogen datoer op, så skal jeg se, om datoen passer til stjernen her.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

plutonium
Manager

« Svar #844: 05 Jun 2009, 23:16 »

Selvfølgelig bliver det i tog Thumbs Up

Og jeg har gode overtalelsevner Cool

Nu får vi se Grin

Nu må jeg jo sige, at de sjoveste stunder jeg har haft i år, er sammen med dig, Nichlas, Legend, geden, Ashti, Claus osv.

Dine fodboldkampe har været super. Lidt ærgeligt at skulle sige, men jeg foretrækker sgu at være sammen med jer, frem for personer jeg har kendt i skolen i 13 år Rullende Øjne

Det er virkelig nogle fede personligheder der er samlet på den her side Thumbs Up

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager

« Svar #845: 05 Jun 2009, 23:17 »

5. september?
12. september?

Jeg kan ikke i hele August, da jeg har et fysik-kursus på DTU, der er alt-afgørende for min optagelse på KU.

Ellers skal det ligge endnu senere. Uanset hvad, så er jeg frisk på alt der ligger fra 1. september og frem på nuværende tidspunkt!

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #846: 05 Jun 2009, 23:18 »

haha.. joke? Tunge

Naaah var dybt seriøs .. I ved jo ik hvem mine decible er .. Eller jo det er bl.a. en del af de andre medstjerner der skriver herinde.. Egentligt venter vi bare på jyderne får lavet et hold så vi ka spille jyderne vs. sjællænderne Wink

Ashti og hans lystige svende Grin

Nu tæller den 5 og en halvdød spyflue i Ashtis vindue  funny (det' gas! Grin)

Nej Pluto du er også hemmelig fan af mig - bare se min signatur  Cool Wink hehe og den er på facebook - noget du selvf ikke har  ticked off
« Seneste Redigering: 05 Jun 2009, 23:22 af DimitarBerbatov » Logged

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #847: 05 Jun 2009, 23:21 »

Nu får vi se Grin

Nu må jeg jo sige, at de sjoveste stunder jeg har haft i år, er sammen med dig, Nichlas, Legend, geden, Ashti, Claus osv.

Dine fodboldkampe har været super. Lidt ærgeligt at skulle sige, men jeg foretrækker sgu at være sammen med jer, frem for personer jeg har kendt i skolen i 13 år Rullende Øjne

Det er virkelig nogle fede personligheder der er samlet på den her side Thumbs Up

Tak Frede .. Wink Det er sgu store ord alligevel og du er heller ik værst selv du gamle Wink  Grin
Men jaa der er mange fede personligheder herinde - du glemte dog vores fuldtidsdranker DANIEL STEEVAL Wink
haha jaa jeg har det med at være syg i skallen på den anden side har man sjove stunder med mig, men det er jo fordi jeg får lov at være sindsyg omkring jer Wink  Thumbs Up

Shaft
Manager

« Svar #848: 05 Jun 2009, 23:21 »

Jeg nyder sku også tiden sammen med jer Peace Det er et godt miks Wink
Og vi må da også finde ud af noget sammen en dag, som ikke omhandler en af os spille bold Smiley Men det kan vi tage over msn Opstemt

Og bare sig en dato, et sted, og et tidspunkt og jeg møder op Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #849: 05 Jun 2009, 23:24 »

5. september?
12. september?

Den 12. passer mig umiddelbart bedst. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

cjensen94
Gæst

« Svar #850: 05 Jun 2009, 23:27 »

Virkelig en griner video Pluto har fået lagt på YT. Kunne virkelig ikke lade være med at grine over 'stjernen'  funny

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #851: 05 Jun 2009, 23:29 »

Jeg nyder sku også tiden sammen med jer Peace Det er et godt miks Wink
Og vi må da også finde ud af noget sammen en dag, som ikke omhandler en af os spille bold Smiley Men det kan vi tage over msn Opstemt

Og bare sig en dato, et sted, og et tidspunkt og jeg møder op Opstemt

Helt sikkert vi har også nogle NFL "dates" når det så småt starter op i efteråret du gamle .. SÅ kan du overødsle af din store viden omkring det til mig .. Det skader ik at blive klogere.. ved en smule om det og ser det også når det er der men min viden er meget lille i forhold til din Wink hehe

Men jaa drenge jeg er frisk på sociale aktiviter med jer andre så længe det ikke lige går ind og støder på andre aftaler jeg evt. har.. Wink

plutonium
Manager

« Svar #852: 05 Jun 2009, 23:31 »

Nej Pluto du er også hemmelig fan af mig - bare se min signatur  Cool Wink hehe og den er på facebook - noget du selvf ikke har  ticked off

Nu går bjørnen jo og presser mig til at få facebook XD

Jeg er endnu ikke overtalt, men der er sgu pres på! Shockeret

Tak Frede .. Wink Det er sgu store ord alligevel og du er heller ik værst selv du gamle Wink  Grin
Men jaa der er mange fede personligheder herinde - du glemte dog vores fuldtidsdranker DANIEL STEEVAL Wink
haha jaa jeg har det med at være syg i skallen på den anden side har man sjove stunder med mig, men det er jo fordi jeg får lov at være sindsyg omkring jer Wink  Thumbs Up

Du er også super grineren at være sammen med Grin Der er altid gang i dig. Men nej, jeg glemte ikke Steeval. Jeg skrev OSV, det vil sige at jeg udelod nogle Wink
Men det fedeste er, at alle er så afslappede omkring hinandens holdninger. Der er plads til særheder Thumbs Up

Den 12. passer mig umiddelbart bedst. Thumbs Up

Som sagt er jeg på nuværende tidspunkt ligeglad med hvornår det kommer til at ligge, bare det er efter August! Juli kunne måske også være en mulighed for en fodboldkamp ligesom i dag, men vi har haft ét stort arrangement med navnet Sommerbold 2009 Thumbs Up

Men lad os da lave 3 om året! Forår, Sommer og Efterår Thumbs Up Vi kunne også leje en indendørsbane til vinteren, og så køre kampe af 10 minutter med 4 hold Thumbs Up

EDIT
Oh! Lars; jeg er også frisk på at finde en dag, hvor tingene ikke behøver handle om fodbold Thumbs Up Ses til en film-aften eller noget Thumbs Up

vesperGT
Manager

« Svar #853: 05 Jun 2009, 23:38 »

we love it also crazy

Jeg er også frisk på noget non-fodbold Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #854: 05 Jun 2009, 23:40 »

Nu får vi se Grin

Haha Pluto, må da med det samme sige at jeg også nyder hvert et sek vi er sammen Opstemt.. Vi har godt nok ik samme klubtilhørsforhold men så stopper det negative også.. Du er sku en fed person Thumbs Up

Ligesom alle de andre du nævner også osv Opstemt.. Fedt fedt fedt glæder mig allerede til næste gang..

Kan kun blive i godt humør af at være med jer Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 94 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010