home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  0 Brugere, 665 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  #43 Din Vej
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 76 Udprint
Forfatter Emne: #43 Din Vej  (Læst 272419 gange)
Kongesoennen7
Landsholdsspiller

Sv: Din Vej
« Svar #360: 23 Maj 2009, 19:24 »

Jeg håber da næsten at du kommer til SønderjyskE nu. Du har jo ikke en chance i selskab med Benjamin Vinje og jeg! ticked off

Ondt i røven?  Grin  Tunge

Ej, rolig nu, jeg joker bare. 

DavidMadsen
Manager

« Svar #361: 23 Maj 2009, 19:29 »

Lyder godt Erzael. Men fuck hvor er det bare godt det her. Hver gang man læser en update, så glæder man sig bare til den næste. Peace
Jeg kunne ikke være mere enig Smiley

Ondt i røven?  Grin  Tunge

Ej, rolig nu, jeg joker bare. 

Ikke det mindste. Jeg siger bare sandheden, kun sandheden og hele sandheden! Kys

Erzael
Manager

« Svar #362: 23 Maj 2009, 19:33 »

Er rigtig glad for sådanne kommentar Wink Tak igen

DavidMadsen
Manager

« Svar #363: 23 Maj 2009, 19:34 »

Er rigtig glad for sådanne kommentar Wink Tak igen
Det var så lidt, igen Cool
Jeg ser frem til (fortsat) at være topscorer i SønderjyskE. Og få min debut for A-landsholdet. Det må være min forudsigelse af næste update Opstemt

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #364: 23 Maj 2009, 19:36 »

Ikke det mindste. Jeg siger bare sandheden, kun sandheden og hele sandheden! Kys

Jeg SKAL til SE nu, for at få gutten her, ned på jorden.  Grin

Tunge

DavidMadsen
Manager

« Svar #365: 23 Maj 2009, 19:40 »

Jeg SKAL til SE nu, for at få gutten her, ned på jorden.  Grin Tunge
Det bliver ikke i din karriere. SE er for stort til dig Tunge funny
Spøg til side. Held og lykke med at skifte væk fra Q.P.R.

Erzael, hvis du gider (og/eller) har tid, kunne du så ikke kigge på alle spillerne igen, for at se om nogle er udråbt som "Den nye ...." et eller andet Smiley?

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #366: 23 Maj 2009, 19:42 »

Spøg til side. Held og lykke med at skifte væk fra Q.P.R.

Tak i lige måde, bare ikke fra Rangers selvfølgelig ..  crazy

DavidMadsen
Manager

« Svar #367: 23 Maj 2009, 19:45 »

Tak i lige måde, bare ikke fra Rangers selvfølgelig ..  crazy
Hvorfor skulle jeg dog skifte væk, fra SønderjyskE? Grin

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #368: 23 Maj 2009, 19:47 »

No idea.  Kys

Kunne bare ikke lade være med at sige i lige måde, på en held og lykke sætning.  crazy

DavidMadsen
Manager

« Svar #369: 23 Maj 2009, 19:54 »

No idea.  Kys
Kunne bare ikke lade være med at sige i lige måde, på en held og lykke sætning.  crazy
Eller, jeg ved nu godt hvorfor jeg skulle skifte væk fra SE Wink
- Og til noget fuldstændig off-topic, som bare skal nævnes; Hold kæft hvor har jeg lyst til McFlurry lige nu. Forlegen
Det eneste der kan gøre mig glad, er en ny update Thumbs Up (Udover en McFlurry..)

Erzael
Manager

« Svar #370: 23 Maj 2009, 20:05 »

I hver update kigger jeg om der skulle være nogen som er udråbt som noget Wink

DavidMadsen
Manager

« Svar #371: 23 Maj 2009, 20:08 »

I hver update kigger jeg om der skulle være nogen som er udråbt som noget Wink
Super. Hvornår kommer næste update, forresten? Opstemt

Roslev3
Reserveholdsspiller

« Svar #372: 23 Maj 2009, 20:08 »

Hvornår kommer den nye update? Begynder at blive lidt utålmodig Tunge
Ej tag dig god tid til at få lavet en god update. Er bare så spændt Opstemt

Erzael
Manager

« Svar #373: 23 Maj 2009, 20:10 »

UPDATE 9

6. December 2009, vi har næsten overstået første halvdel af sæsonen, og der er flere spillere som er blevet fisket til større klubber.

Irvin Hasanagic
Irvin har endelig spillet for Q.P.R, og er da også kommet på måltavlen en enkelt gang. Lyon rygtes at ville hente spilleren.

Thomas Hagelskjær
Thomas får stadig ingen spilletid i Newcastle, men må nøjes med at knokle på træningsbanen

Martin Rasmussen
Martin har kun spillet 2 kampe som indskifter for AaB. Coventry, Sheff Wed, Sheff Utd og Swansea menes at ville købe Martin.

Patrick Johansen
Patrick har allerede spillet hele 13 kampe for Stade Rennais. Han har også nået en status som uundværlig for klubben.

Alexander Madsen
Alexander har spillet 3 Superliga kampe og har kvitteret med 1 mål. Det rygtes dog at han snart skal skifte klub. Bla. Randers, Frederikstad og SønderjyskE meldes i jagten på Alexander.

Lars Aanæs
Lars er nu blevet skiftet ind i 2 kampe for Birmingham, og det har han simpelthen kvitteret med intet andet en 2 mål. Hvis det ikke snart kan give ham fast spilletid på førsteholdet, så ved jeg ikke hvad kan.

Jakob Strandgaard Davidsen
Jakob har nu debuteret for Leeds. En enkelt kamp fra start, og 3 som indskifter har han fået en okay start i Leeds. Det er kun målene der mangler.

Jonas Vibenholm Christensen
Jonas har ikke fået mere spilletid end siden sidst i høret om ham. Ham er blevet rygtet til Derby og Watford.

Tobias Mouritsen
Tobias spiller stadig stille og roligt i Brøndby, men har ikke vist noget specielt efter sommerferien.

Kasper Guldbrand Jensen
Kasper må stadig se sig selv som reserve i AaB. Det har hverken budt på reserver eller liga fodbold endnu.

Roman Kashanski
Roman er nu blevet en vigtig førsteholdsspiller i tyske Bielefeld. Og med 16 ligakampe fra start må man sige han er startet godt i Tyskland.

Claus Nielsen
Claus har for anden gang på rigtig kort tid skiftet arbejdsgiver. Lille, som fik den danske målmand på en fri transfer, har solgt Claus til den anden franske klub Le Mans for 1,2 Mio,-. Claus skiftede den 4. December.

Dino Buric
Dino har fået en god start i England, med ialt 13 kampe, 3 mål og 1 oplæg. Godt selvtillidsboost for Dino.

Emil Axelsen
Emil har spillet et par enkelte kampe for AGF, men jagter stadig fast spilletid. AC Horsens er meldt interesseret i klubben.

David Stylsvig Madsen
David er blevet rigtig populær i SønderjyskE. Faktisk så populær at han fra d. 1 januar skifter Haderslev ud med Paris. PSG har nemlig smidt hele 20 Mio,- på bordet for den danske angriber. Gad vide om han kan få lige så stor succes i Paris som i Haderslev.

Niklas Nürnberg
Niklas har med sine 17 Superliga kampe slået sit navn fast på OB's førstehold. Han er faktisk blevet så populær at han som endnu en freak skifter arbejdsgiver d. 1 januar. A.S. Saint-Etienne overfører hele 8,5 Mio,- til OB d. 1/1. Det bliver spændende at følge danskerne i Frankrig.

Benjamin Vinje
Benjamin mister nu sin angrebsmakker i Haderslev. Benjamin selv har ikke spillet meget i SønderjyskE, men det kan være det byder på mere spilletid efter David smutter.

Alexander Dybvad Nielsen
Alexander har stadig kun optrådt for FCK en enkelt gang. AIK og Gimnastic er blevet meldt i jagten på den unge spanier.

Frederik Roslev
Roslev er stadig i Inter. Det har ikke været muligt for ham at finde en klub hvor han kan få mulighed for fast førsteholdsfodbold.

Michael Villefrance Jacobsen
Michael har stadig ikke optrådt for Odense. Og det er måske også forståeligt nok, da Djiby Fall er i stor form i øjeblikket.

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #374: 23 Maj 2009, 20:14 »

Endelig lidt lys i enden af tunellen. Scorede debutmål på A-landsholdet. Pjanic - Dzeko - Hasanagic !! << ME LIKE! Opstemt

Lyon lyder spændende, men vil dog hellere skifte til et mindre hold. Og kom nu QPR.. Jeg kan sikre jer oprykningen til Premier League. Wink

EDIT: Glæder mig til næste update.  Grin

Og jeg kan jo ikke lade være med at sige at det arbejde du foretager dig Erzael er fantastisk..
« Seneste Redigering: 23 Maj 2009, 20:15 af Kongesoennen7 » Logged

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 76 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010