home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  2 Brugere, 666 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  #43 Din Vej
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 76 Udprint
Forfatter Emne: #43 Din Vej  (Læst 272356 gange)
sindsygt
Gæst

Sv: Din Vej
« Svar #390: 23 Maj 2009, 20:51 »

Forresten, sindsygt, du har da også udviklet dig en smule. Du mangler bare noget fysik, og så er du klar til fast fodbold, efter Gary Neville! Opstemt
Ja, hehe, men ville nu gerne snart have noget mere spilletid, så jeg kan spille på landsholdete. Smiley

DavidMadsen
Manager

« Svar #391: 23 Maj 2009, 20:57 »

Ja, hehe, men ville nu gerne snart have noget mere spilletid, så jeg kan spille på landsholdet. Smiley
Selvom jeg har udviklet mig meget, spillet fast i Esbjerg og SønderjyskE og nu skifter til PSG - og endda spiller fast på ungdomslandsholdene - har jeg ikke engang fået debut på A holdet endnu Skuffet

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #392: 23 Maj 2009, 21:12 »

Tænker og ærgrer mig over at jeg ikke skrev QPR under hadehold ..  ticked off
Selvom det ville være dumt at starte at spille på sit hadehold. :b

DavidMadsen
Manager

« Svar #393: 23 Maj 2009, 21:17 »

Tænker og ærgrer mig over at jeg ikke skrev QPR under hadehold ..  ticked off
Selvom det ville være dumt at starte at spille på sit hadehold. :b
Så kunne du jo have startet et andet sted Wink

sindsygt
Gæst

« Svar #394: 23 Maj 2009, 21:19 »

Selvom jeg har udviklet mig meget, spillet fast i Esbjerg og SønderjyskE og nu skifter til PSG - og endda spiller fast på ungdomslandsholdene - har jeg ikke engang fået debut på A holdet endnu Skuffet
Nej, men du spiller jo fast, hvilket giver mere udvikling end bare at sidde på reservernes bænk Skuffet.

DavidMadsen
Manager

« Svar #395: 23 Maj 2009, 21:20 »

Nej, men du spiller jo fast, hvilket giver mere udvikling end bare at sidde på reservernes bænk Skuffet.
At få fast spilletid, var også den eneste grund til at jeg startede i Danmark Opstemt

Erzael
Manager

« Svar #396: 23 Maj 2009, 21:21 »

Det skal blive spændende at se om David Madsen stadig er indehaver af transferrekorden i næste update Wink

sindsygt
Gæst

« Svar #397: 23 Maj 2009, 21:22 »

At få fast spilletid, var også den eneste grund til at jeg startede i Danmark Opstemt
Ja, hehe, men jeg var så til gengæld loyal overfor United, ved at være hos dem, selvom jeg vidst, at jeg ikke ville få meget spilletid, med en ca på 89 Smiley.

sindsygt
Gæst

« Svar #398: 23 Maj 2009, 21:22 »

Det skal blive spændende at se om David Madsen stadig er indehaver af transferrekorden i næste update Wink
Hvornår kan vi så se om han gør det? Wink

Erzael
Manager

« Svar #399: 23 Maj 2009, 21:23 »

Det får i at se om en lille times tid Wink

sindsygt
Gæst

« Svar #400: 23 Maj 2009, 21:24 »

Looking forward too! Cool.

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #401: 23 Maj 2009, 21:27 »

EN TIME?  Græder

Det vil tage en evighed ..  ticked off

Erzael
Manager

« Svar #402: 23 Maj 2009, 21:28 »

Måske før Peace

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #403: 23 Maj 2009, 21:39 »

Der håb!

crazy

Erzael
Manager

« Svar #404: 23 Maj 2009, 22:15 »

UPDATE 10

DAVID'S TRANSFERREKORD SMADRET!

3. Februar 2010, endnu et vinter transfervindue er overstået, og flere freaks har skiftet deres tidligere klub ud med nye spændende jobs.

Irvin Hasanagic
Irvin har scoret endnu 2 mål i Q.P.R. Cheftræneren skal seriøst overveje ham i førsteholdstruppen, efter han har bevist han kan score mål.

Thomas Hagelskjær
Thomas render stadig rundt i Newcastle og må nøjes med at spille bold på træningsbanerne.

Martin Rasmussen
Martin er den første freak som har skiftet klub her i transfervinduet. Et skifte fra en stor dansk by, til den største danske by. Han har skiftet AaB ud med FC Købehavn, som har smidt den lette sum af 160.000,- afsted for Martin.

Patrick Johansen
Man må sige at Stade Rennais har lavet et super scoop med hensyn til denne unge spanier fra Brøndby. Patrick er blot efter en halv sæson i Frankrig blevet smidt videre og højere op i hirakiet. Patrick er blevet solgt til selveste Manchester City, og han er ikke bare blevet solgt, han har sågar også smadret David Madsens transferrekord på 20 Mio,-. Manchester City har givet hele 60 Mio,- for den unge spanier, hvilket giver en fortjeneste på 49 Mio,- til Stade Rennais. Flot gået af både Rennais og Patrick!

Alexander Madsen
Alexander har så i modsætning til Patrick valgt at træde et step ned i hirakiet. Han har valgt at skifte Superliga bolden ud med Divisions bolden. Han har skiftet AaB ud med Silkeborg, for 950.000,-.

Lars Aanæs
Lars går stadig på græsgangene i Premier League. Han har spillet 5 kampe ialt for Birmingham, og scoret 4 gange. Man må sige han er skarp.

Jakob Strandgaard Davidsen
Jakob har nu fået scoret sit første mål for Leeds. Han er blevet en vigtig herre for førsteholdet i Leeds United.

Jonas Vibenholm Christensen
Jonas har nu endelig debuteret for Manchester United i Europa. Han fik nemlig alle 90 minutter imod Sporting CP i Champions League gruppespillet, efter United havde sikret sig videre deltagelse.

Tobias Mouritsen
Tobias er nu desværre blevet degraderet til Brøndby's andethold. Han har ikke spillet optimalt i hans anden sæson på vestegnen. Han rygtes til Porto.

Kasper Guldbrand Jensen
Kasper har ikke fået spilletid i Aalborg endnu. Kasper går stadig rundt og venter på sin Superliga debut for AaB.

Roman Kashanski
Roman fortsætter sit stabile spil i Bielefeld. Russeren er blevet rygtet til Auxerre, Schalke, Torino, Almeria, Racing og Betis.

Claus Nielsen
Claus har spillet en enkelt kamp for Le Mans, hvor han lukkede en enkelt pind ind. Claus er blevet rygtet til Stuttgart, Hoffenheim og Bielefeld.

Dino Buric
Dino spiller stadig stabilt i England. Han har nu scoret 6 mål for den engelske klub, hvilket han kan være godt tilfreds med.

Emil Axelsen
Emil er nu skiftet til sin tredje klub i sin karriere. Emil har skiftet Aarhus ud med Horsens. Horsens måtte af med 4,25 Mio,- for Hr. Axelsen. Emil har kun optrådt i en enkelt træningskamp for Horsens indtil videre.

David Stylsvig Madsen
Man må sige David Madsen har taget Paris med storm. I sine 3 første kampe har han scoret hele 2 mål, hvilket jo bare beviser at David Madsen er igang med en fantastisk sæson. Den unge dansker og finne siger at han vil overveje et eventuelt tilbud fra det danske A-Landshold i øjeblikket.

Niklas Nürnberg
Niklas har ligesom David fået en god start i Frankrig. Han har spillet 6 kampe ialt for Saint-Etienne, og scoret en enkelt gang.

Benjamin Vinje
Benjamin har scoret 2 gange i de 3 træningskampe han har spillet for SønderjyskE. Han håber på fast spilletid i Haderslev i foråret.

Alexander Dybvad Nielsen
Alexander er blevet træt af ikke at spille i København, så han skifter arbejdsgiver d. 1 Juli 2010. Han skifter til spanske Hercules C.F, som pt. ligger sidst i Primera Division. Alexander er blevet købt på en fri transfer.

Frederik Roslev
Roslev er stadig at finde i Inter. Han er stadig sat som tilgængelig til udleje, hvilket den unge Roslev håber på at ville ske. Han er træt af ikke at spille.

Michael Villefrance Jacobsen
Michael går stadig og savner førsteholdsbold for OB. Michael er snart træt af hele tiden at blive sat på reserveholdet.

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 76 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010