home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 532 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #4|Atletico Madrid - Reaching for the stars
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: #4|Atletico Madrid - Reaching for the stars  (Læst 7737 gange)
Macke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #1|Atletico Madrid - Reaching for the stars
« Svar #15: 20 Maj 2009, 17:47 »

Ved godt den ikke er så lang men vidste ikke hvad jeg ellers skulle skrive om Smiley
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #1|Atletico Madrid - Reaching for the stars
« Svar #16: 21 Maj 2009, 11:04 »

Fed Blog, især fordi jeg er tilhænger af Atletico Opstemt


Syntes du har en god måde at skrive på, den giver en lyst til ikke bare at læse lidt, men det hele!  Grin

Hang on!
Logged

(:

Macke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #1|Atletico Madrid - Reaching for the stars
« Svar #17: 21 Maj 2009, 17:23 »

Mange tak Smiley Update klar om lidt Smiley
Logged

Macke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #1|Atletico Madrid - Reaching for the stars
« Svar #18: 21 Maj 2009, 17:28 »



Sæsonen skudt i gang


Venskabskampene
Som altid var de første kampe for os i sæsonen venskabskampe. Første kamp var mod Wehen. Kampen bliver vundet 4-2 med en kasse fra Pongolle, to fra Agüero og en fra Simão. Anden kamp var mod Zulte Waregem. 4-0 endte den til os og Agüero scorede endnu to mål. Tredje kamp endte med en regulær øre. 17-0 vandt vi og Agüero fortsatte med endnu 5 mål i kampen. Fjerde kamp endte 3-1. Den var mod Ajax. Femte og sidste kamp vandt vi 7-0. Hermed kunne vi begynde med de vigtigere kampe.

De første liga kampe
Efter en sløj sæsonstart med nederlag på 1-0 til Osasuna og Barcelona, kunne vi i 3. runde se frem til en nemmere modstander på papiret. Málaga. Vi styrer også kampen hele vejen igennem, men det eneste mål vi får er et selvmål fra Lolo. Men et mål er et mål og det gav os 3 point. Næste kamp hed Sevilla på udebane. Kampen starter godt og vi kommer foran efter 19 minutter. Desværre får Sevilla udlignet i det 82. minut. Efter denne kamp stod den på Athletic. De blev besejret 4-0. 2 mål fra Forlán. 5. kamp var det Almeria på udebane. Vi vandt den knebent 3-2. Hermed var sæsonen skudt i gang, med håb om sejre og trofæer.

Transfers
Grundet et begrænset transferbudget lavede jeg ikke mere end en handel. Det var talentet Fabian Delph der kom fra Leeds. Den 18 årige kommende stjerne kan se frem til spilletid i mindre vigtige kampe. Planen var at leje ham ud for sæsonen, men ingen har været interesseret.
Logged

Macke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #2|Atletico Madrid - Reaching for the stars
« Svar #19: 22 Maj 2009, 10:24 »

Hvor mange følger?? Smiley
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: #2|Atletico Madrid - Reaching for the stars
« Svar #20: 22 Maj 2009, 10:32 »

I do! Wink
Har bare ikke lige haft tid til at kommentere. Smiley. Men det gør jeg så nu:
Fin update, igen, du skriver let og flydende.
Kunne dog godt have tænkt mig et enkelt billede med "Float-funktionen". Wink

KUTGW Smiley
Logged

Macke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #2|Atletico Madrid - Reaching for the stars
« Svar #21: 22 Maj 2009, 10:34 »

Okay Smiley Flere billeder frem over Smiley Right?? Tak for kommentaren Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2|Atletico Madrid - Reaching for the stars
« Svar #22: 22 Maj 2009, 10:37 »

Jeg elsker Atletico, de er jo det bedste hold i Spanien. Men.. Jan Mølby? Huh
Jesus Christ. Der ødelagde du lige det hele for mig. Nu så jeg lige frem til en klasse blog om Spaniens gudehold.
Ej. Spøg til side, selvom jeg afskyr Jan Mølby. Jeg håber på en god blog, og ønsker dig held og lykke.
Jeg kigger lige med, for at se om jeg vil følge med i bloggen.
Logged

Macke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #2|Atletico Madrid - Reaching for the stars
« Svar #23: 22 Maj 2009, 10:39 »

Tak for kommentaren Smiley Jeg ved godt han er en *****dårlig kommentator, men lad os se hvad han kan med Gudeholdet Smiley
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: #2|Atletico Madrid - Reaching for the stars
« Svar #24: 22 Maj 2009, 10:53 »

Okay Smiley Flere billeder frem over Smiley Right?? Tak for kommentaren Smiley
Ja, men pas på ikke at komme med for mange. En enkelt i fx højre side, med float-funktionen. Smiley
Logged

Macke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #2|Atletico Madrid - Reaching for the stars
« Svar #25: 22 Maj 2009, 10:55 »

okay Smiley Tak Opstemt skal se hvad jeg kan gøre til næste gang Wink
Logged

Macke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #2|Atletico Madrid - Reaching for the stars
« Svar #26: 22 Maj 2009, 22:26 »



Champions League


Grundet 3. pladsen sidste år skal vi spille Champions League i år. Først skulle vi lige klare Steaua. Vi vandt 2-0 hjemme. På udebane spillede vi 2-2 og vi var dermed med i gruppespil. Gruppen bestod udover os af Inter, Shaktar og PSV. En rimelig overkommelig gruppe hvor en 2. plads ser mulig ud.
Første kamp var mod PSV. Den var på hjemmebane. Maxi Rodríguez scorer til 1-0 og Gourkas Seitaridis gør det til 2-0. Afellay reducerer, men Camacho sikrer en 3-1'er. PSV får reduceret endnu en gang. Anden kamp var mod Shaktar på udebane. Nery Castillo sikrer dem sejren i det 51. minut. Tredje kamp var mod Inter på udebane. Sergio Agüero scorer 2 mål på 27 minutter. Derefter scorer Inter 3 mål og vi taber 3-2. Fjerde kamp var returen mod Inter. Vi kommer foran 1-0 ved Maniche. Agüero dukker op og gør det til 2-0. Florent Sinama-Pongolle sikrer sejren med målet til 3-0. Sensationelt. I femte kamp ventede PSV. Kampen var på udebane. Efter blot 5 minutter runder Agüero målmanden og triller den ind til 1-0. Smukt spil af Agüero. 10 minutter senere dukker han op igen. Agüero gør det til 2-0. Koevermans reducerer for PSV. Efter 70 minutter sparker Pernia bolden langt op ad banen. Diego Forlán sender den i kassen. I kampens døende minutter reducerer PSV til 3-2. Vi har chancen for at komme yderligere i front få minutter senere da Maxi Rodríguez skal sparke straffespark. Han går køligt til bolden og scorer. Hermed ligger vi til videre avancering i turneringen med en anden plads før den sidste kamp mod Shaktar på hjemmebane. Efter 28 minutter scorer Nery Castillo, og Shaktar er i front. Blot 1 minut senere udligner Maxi Rodriguez. 5 minutter senere er han igen klar og Maxi Rodriguez gør det til 2-1. Kort tid efter dommeren har fløjtet kampen igang igen, scorer Agüero til 3-1. Hermed ser 2. pladsen sikker ud. Resultatet holder og vi er klar til knockout runderne.
 
« Seneste Redigering: 22 Maj 2009, 22:28 af Macke » Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #3|Atletico Madrid - Reaching for the stars
« Svar #27: 22 Maj 2009, 22:45 »

MACKE, DU MIN GUD!
Fantasitsk med Atlético. Følger helt klart med!!
Logged

Macke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #3|Atletico Madrid - Reaching for the stars
« Svar #28: 22 Maj 2009, 22:45 »

Hehe det var da så lidt Smiley Hvis nogen er gud så er det At. Madrids hold! Smiley Du følger bare Smiley
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #3|Atletico Madrid - Reaching for the stars
« Svar #29: 22 Maj 2009, 22:50 »

Du kunne dog sagtens dele update mere op, end du gør (:
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010