home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23482
  0 Brugere, 576 Gæster Online.

Nyeste Bruger: lilyzoe324
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Skadestuen FM2009
| | | | |-+  Lag under kampene
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Lag under kampene  (Læst 3521 gange)
vondracek
Gæst

Lag under kampene
« : 14 Maj 2009, 15:23 »

Hey folkens.

Jeg har for nyligt fået formateret min bærbar, og inden det blev gjort fungerede Football Manager 2009 perfekt. Efter formateringen er det dog begyndt at lagge utrolig meget, når jeg ser mine kampe. Har både prøvet at spille i et lille og et stort window, men det lagger stadigvæk. Har også prøvet at geninstallere spillet utallige antal gange, men desværre uden held. Det er heller ikke på grund af, at min min bærbar ikke opfylder systemkravene, for det gør den.

Er ikke særlig skarp til sådan nogle tekniske ting, så hvis der er nogle der ved, hvordan dette problem kan løses, så ville jeg være meget taknemmelig.

AFC
Manager

Sv: Lag under kampene
« Svar #1: 14 Maj 2009, 15:29 »

Hvad slags opløsning kører du i?

vondracek
Gæst

« Svar #2: 14 Maj 2009, 15:32 »

Hvad slags opløsning kører du i?

1280x800, men er sikker på at det heller ikke skyldes min opløsning, for har altid brugt standard opløsning.

SirToby
Manager

« Svar #3: 14 Maj 2009, 15:34 »

Hvor gammel er din bærbar? Mine kampe lagger også til tider ufatteligt meget, og der er ikke en kamp, som ikke lagger. Jeg er ret overbevist om, at det skyldes computerens alder. Tidligere kørte FM helt optimalt, men sådan er det ikke længe. Når jeg formaterer min, plejer det dog at køre fint de første uger, så det virker lidt underligt med din.

AFC
Manager

« Svar #4: 14 Maj 2009, 15:36 »

Hvad for et grafikkort har din bærbar?

vondracek
Gæst

« Svar #5: 14 Maj 2009, 15:41 »

Hvor gammel er din bærbar? Mine kampe lagger også til tider ufatteligt meget, og der er ikke en kamp, som ikke lagger. Jeg er ret overbevist om, at det skyldes computerens alder. Tidligere kørte FM helt optimalt, men sådan er det ikke længe. Når jeg formaterer min, plejer det dog at køre fint de første uger, så det virker lidt underligt med din.

Den er knap to år gammel. Football Manager er det eneste spil jeg spiller på den, og det har fungeret perfekt i samtlige minutter jeg har spillet det, hvilket det også gjorde dagene inden den blev formateret. Derfor tror jeg ikke, at det skyldes alderen, men det kunne jo godt være.

AFC: Havde samme grafikkort da jeg spillede spillet inden den blev formateret og her efter den er blevet formateret, så det har heller ikke noget med mit grafikkort at gøre..

AFC
Manager

« Svar #6: 14 Maj 2009, 15:42 »

Prøv at gendan dit system og så start FM igen. Ellers så ved jeg ikke hvad det sku være.

vondracek
Gæst

« Svar #7: 17 Maj 2009, 15:08 »

Prøv at gendan dit system og så start FM igen. Ellers så ved jeg ikke hvad det sku være.

Vil helst undgå at formatere den igen, fordi det skal gøres på min skole, hvor det bliver gjort lidt anderledes end normalt. Vi logger for eksempel på vores bærbare med et specielt program, som også logger os på skolens netværk etc., og det program bliver installeret, når man formatere den. Skal også til at installere skolens printere etc., så jeg vil, som sagt, helst undgå det.

Er ved at blive lidt desperat, så jeg håber virkelig, at der er en der kan hjælpe.

mvh6
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 17 Maj 2009, 15:09 »

Det er alderen. Og jeg er sikker Thumbs Up

vondracek
Gæst

« Svar #9: 17 Maj 2009, 15:12 »

Det er alderen. Og jeg er sikker Thumbs Up

Underligt. Jeg spillede, som nævnt før, spillet et par dage inden den blev formateret uden den laggede. Kan en computer så gå fra at køre et spil perfekt, til ikke at kunne køre det ordentlig efter en formatering?

alek9000
Manager

« Svar #10: 17 Maj 2009, 15:15 »

Under indstillinger er der noget, der har noget med kvaliteten af grafikken på banen. Prøv at se, om det er det.
EDIT: Det hedder grafisk detalje.
« Seneste Redigering: 17 Maj 2009, 15:17 af alek9000 » Logged

Caspper
Manager

« Svar #11: 17 Maj 2009, 15:18 »

Det kan være din formatering.. At formatere harddisken hjælper ikke en skid, og får den tit til at køre værre..

Din harddisk skal wipes. How To Wipe Your Hard Drive
Læs der og download et af de frie programmer, læg det ned på en diskette eller USB disk. Ændr i din BIOS at den skal starte op fra enten diskette eller flash drev, og så skriv /wipe som kommando når du får sort skærm og kan skrive. Gør det et par gange, og så er det dit data 100% tilintetgjort.. Det fjernede en fejl på min gamle harddisk, som gav mig det samme problem som dig. Efter jeg wipede den, kørte den problemfrit igen.

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #12: 17 Maj 2009, 15:23 »

Det problem har jeg også haft. Jeg fandt dog ud af ved mig at jeg bare skulle opdatere mit grafikkort og så kørte det fint igen, hvilket det stadig gør.

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Drillo
Gæst

« Svar #13: 17 Maj 2009, 16:14 »

Hvor opdatere man sit grafik kort? mine 3D kampe er nemlig også begyndt at lagge. Jeg har Vista

Caspper
Manager

« Svar #14: 17 Maj 2009, 16:24 »

Hvis du har intel grafikkort, hos intel..
Har du nvidia grafikkort, så hos nvidia ..

osv Smiley er du i tvivl, så download SIW http://www.gtopala.com/siw-download.html .. Det oplyser hvilket hardware du har i din PC

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010