home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 389 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Giro d'italia
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Giro d'italia  (Læst 12128 gange)
SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Giro d'italia
« Svar #15: 10 Maj 2009, 11:36 »

Lad os huske, at der er en 60 kilometer lang, flad enkelstart i modvind - og du tror, det bliver Di Luca og Cunego, som vinder?
Lad mig henvise til ryttere som Leipheimer, Basso, Menchov og måske en Vandevalde. Og så skal man heller ikke afskrive Armstrong: Manden underspiller så det gør noget. Ham og Levi kørte et lille etabeløb forud for Giroen, hvor Levi endte 1 og Army 2 - Army fulgte, faktisk næsten satte Levi på stignigner. Armstrong stiller sig ikke tilfreds med at spille en ret ligegyldig rolle som hjælperytter, ellers havde manden ALDRIG stillet op (:
Mit bud på en top-5:
Ivan Basso
Levi Leipheimer
Damiano Cunego
Lance Armstrong
Danilo Di Luca
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giro d'italia
« Svar #16: 10 Maj 2009, 11:36 »

Det er der slet ingen tvivl om.. Han laver ravage, og kommer med et hjernedødt udbrud som går død 5km før toppen, og så mister han 10min Opstemt

Ja det kunne lige ham at slutte som nummer 53. som han gjorde ved Giroen.
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giro d'italia
« Svar #17: 10 Maj 2009, 11:50 »

Jens Voigt vinder squ det hele(hvis han kommer med), foran Lars Ytting Bak..  crazy

Nu skal vi nok ikke regne med en podieplacering, men Lars blev nr. 6 i Romandiet Rundt, så han må være i forrygende from. Jeg tror nok vi skal få ham at se.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Giro d'italia
« Svar #18: 10 Maj 2009, 11:54 »

Nu skal vi nok ikke regne med en podieplacering, men Lars blev nr. 6 i Romandiet Rundt, så han må være i forrygende from. Jeg tror nok vi skal få ham at se.
Hvis alt spiller helt optimalt, kan Lars med hjælp fra gud og hvad der ellers skal til, slutte på en 20 plads i bedste tilfælde.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giro d'italia
« Svar #19: 10 Maj 2009, 11:55 »

For at være uenig i det har der været skrevet indtil videre, tror jeg at Armstrong vinder!! crazy
Det tror jeg rent faktisk. Han har x-factor! Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giro d'italia
« Svar #20: 10 Maj 2009, 12:01 »

Hvis alt spiller helt optimalt, kan Lars med hjælp fra gud og hvad der ellers skal til, slutte på en 20 plads i bedste tilfælde.

Jeg tænkte nu ikke så meget på klassementet. Jeg tænkte på en etapesejr eller to Wink
« Seneste Redigering: 10 Maj 2009, 12:09 af U-4-E! » Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Giro d'italia
« Svar #21: 10 Maj 2009, 12:06 »

Jeg tænkte nu ikke så meget på klassementet. Jeg tænkte på en etapesjer eller to Wink
Hvordan i alverden skulle han det? Han har ikke tilstrækkelig power til at sætte folk i et evt udbrud, og da han ikke kan spurte, bliver det noget svært.
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giro d'italia
« Svar #22: 10 Maj 2009, 12:12 »

Unskyld Hr. Negativ. Du har jo helt ret. Han kan under INGEN omstændigheder vinde en etape. Heller ikke selvom han er i fantastisk form.
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'italia
« Svar #23: 10 Maj 2009, 12:33 »

Hvordan i alverden skulle han det? Han har ikke tilstrækkelig power til at sætte folk i et evt udbrud, og da han ikke kan spurte, bliver det noget svært.

Selvfølgelig kan han da vinde en etape. Med det som du siger, så ville han aldrig være i stand til at vinde et cykelløb eller hvad? Han er vel samme type rytter som fx Nicki Sørensen, og Nicki har da vundet bl.a. en etape i Vueltaen.

Selvfølgelig skal meget flaske sig for Lars Bak, hvis han vil vinde en etape, men at sige at han IKKE kan er jo noget af en underlig holdning.
Logged


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giro d'italia
« Svar #24: 10 Maj 2009, 13:34 »

Bjarne Riis har været ude og fortælle at de ikke har nogen klassement rytter med i året Giro - jeg tror på at Bak kan tage en etape især nu hvor han ikke skal slæbe for holdet.

Jeg tror dog mere på at Jens Voigt kan tage endnu en sejr.

Årets vinder kunne godt blive Basso... men ellers tror jeg mere på en Leipheimer.

Desuden er der jo altid Di Luca og Cunego som jo indimellem har fundet en god blanding der gør dem flyvende  Wink

Logged

YNWA

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Giro d'italia
« Svar #25: 10 Maj 2009, 13:41 »

Glæder mig mest udover at se Army til at se Carlos Sastre igen. Han kører jo klassement. Kunne godt forestille mig han ender med at snyde dem alle i bjergene.

Ellers må mine favoritter være prinsen, Basso, Leipheimer og måske også Menchov, der kan blive spændende. Tror ikke på Di Luca mere. Armstrong ved jeg ikke helt med.
Logged

former zoesuckins

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'italia
« Svar #26: 10 Maj 2009, 13:47 »

Hvordan kan dansk tv ikke sende et løb, som rent etapemæssigt, er langt hårdere end Tour De France. Skandale.
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'italia
« Svar #27: 10 Maj 2009, 13:51 »

Hvordan kan dansk tv ikke sende et løb, som rent etapemæssigt, er langt hårdere end Tour De France. Skandale.
Fordi TdF har en langt flottere historie, er langt mere prestigefyldt, hele verdenseliten er samlet og der er størst seer og tilskuerinteresse.

såre simpelt
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giro d'italia
« Svar #28: 10 Maj 2009, 13:52 »

Hvordan kan dansk tv ikke sende et løb, som rent etapemæssigt, er langt hårdere end Tour De France. Skandale.

Ja, det er en skandale.......
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Giro d'italia
« Svar #29: 10 Maj 2009, 13:58 »

Fordi TdF har en langt flottere historie, er langt mere prestigefyldt, hele verdenseliten er samlet og der er størst seer og tilskuerinteresse.

såre simpelt

Flottere historie ved jeg nu ikke... Giro d'Italia fejrer 100 års jubilæum, har samlet hele verdenseliten i et voldsomt stærkt felt, som Tour de France IKKE har kunne matche de sidste mange år... Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010