home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1226 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Final Fantasy
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Final Fantasy  (Læst 2465 gange)
Thore
Manager

Sv: Final Fantasy
« Svar #15: 05 Nov 2006, 10:59 »

Jeg har en veninde, som er helt forelsket i disse Final Fantasy-spil. Så er det jo jeg er smart og tænker, at jeg må sgu kunne skaffe de spil til hende, og så score lidt point. Cool Hehe.

Men mit spørgsmål var sådan set, om der var nogle herinde fra, som kender et sted hvor man kan købe Final Fantasy IX - det må være 9'eren?

Jeg har lagt mærke til at der er et par stykker herinde som er FF-fan, så måske kender I til et sted, hvor man kan købe dem?

Det ville være great, hvis at I lige kunne vise mig hvor man kunne skaffe dem. Thumbs Up

Det er måske lidt sent... men:
http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?products_id=47621

Men kan købe alle de gamle derinde, hvis der er nogen der mangler  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

DelPiero
Gæst

« Svar #16: 05 Nov 2006, 11:10 »

Hvis man nu gerne vil begynde på at spille FF, hvilket spil skal man så vælge? (Gerne link)

Thore
Manager

« Svar #17: 05 Nov 2006, 11:18 »

Hvis man nu gerne vil begynde på at spille FF, hvilket spil skal man så vælge? (Gerne link)

Tja hvis du ikk har noget i mod en dårlig grafik, så vil jeg helt klart sige 7'eren. Det er efter min mening et af de bedste spil der nogensinde er blevet lavet.

http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?products_id=45528&osCsid=7065904f36071f7cf72dc2334afc2f60

http://www.gamespot.com/ps/rpg/finalfantasy7/index.html?q=final%20fantasy%207
« Seneste Redigering: 05 Nov 2006, 11:20 af Thore » Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

DelPiero
Gæst

« Svar #18: 05 Nov 2006, 11:21 »

Kunne godt tænke mig det til ps2!
Er det her noget i kan anbefalde?

United-styrer
Gæst

« Svar #19: 05 Nov 2006, 11:22 »

Jeg spillede Final Fantasy X, og ja, det er et eminent spil. Kan absolut anbefales :-)

Thore
Manager

« Svar #20: 05 Nov 2006, 11:23 »

Det er et ganske fint spil, men sammenlignet med de andre mangler der nu en del.
Men til den pris er det et super køb, ingen tvivl om det.

haboi
Juniorspiller
**

« Svar #21: 17 Nov 2006, 14:21 »

Er der nogen som ved hvor man kan købe 8 til pc...
Ved man kan få det, men er ikke stød på det inu..

Thore
Manager

« Svar #22: 18 Nov 2006, 10:12 »

Er der nogen som ved hvor man kan købe 8 til pc...
Ved man kan få det, men er ikke stød på det inu..

Nej det er efterhånden lang tid siden jeg sidst har set det til PC.
Men så må du bare købe en playstation  Wink

Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
*

« Svar #23: 18 Nov 2006, 10:58 »

Er vist kun 7 og 8 der er udkommet til PC, og det er Eidos (hey dem kender man jo Wink) som var udgiver af de 2 spil til PC.

Jeg har dem alle til Playstation, ejer dog også 7 og 8 til PC men de har lidt svært ved at køre på nyere maskiner.

Glæder mig til jeg får råd til at købe en ps3 da den har en mulighed for at lave et virtuelt memory card på harddisk. Fordi FF7 som er et PS1 spil det kan ikke gemme på et PS2 memory card som er det eneste jeg har hehe.

Thore
Manager

« Svar #24: 18 Nov 2006, 11:14 »

Er vist kun 7 og 8 der er udkommet til PC, og det er Eidos (hey dem kender man jo Wink) som var udgiver af de 2 spil til PC.

Jeg har dem alle til Playstation, ejer dog også 7 og 8 til PC men de har lidt svært ved at køre på nyere maskiner.

Glæder mig til jeg får råd til at købe en ps3 da den har en mulighed for at lave et virtuelt memory card på harddisk. Fordi FF7 som er et PS1 spil det kan ikke gemme på et PS2 memory card som er det eneste jeg har hehe.

Ja har nu nok memory cards til den gamle playstation, desværre er min playstation 2 gået i stykker for nogle år siden, så den kan ikke afspille de gamle playstation spil, eller DVD'er mere.
Det er ret fessent  Sur

Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
*

« Svar #25: 18 Nov 2006, 21:53 »

Ja har nu nok memory cards til den gamle playstation, desværre er min playstation 2 gået i stykker for nogle år siden, så den kan ikke afspille de gamle playstation spil, eller DVD'er mere.
Det er ret fessent  Sur

Nå for sørensen da.

Ja det lyder ikke helt optimalt hehe.

Thore
Manager

« Svar #26: 18 Nov 2006, 22:22 »

Nå for sørensen da.

Ja det lyder ikke helt optimalt hehe.

JA!  Græder

Nu har jeg så lige købt Final Fantasy 7: Dirge of Cerberus

Er spændt på og se om det er noget sjask...

Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
*

« Svar #27: 19 Nov 2006, 12:39 »

JA!  Græder

Nu har jeg så lige købt Final Fantasy 7: Dirge of Cerberus

Er spændt på og se om det er noget sjask...

Det er udemærket.. men det har ikke specielt meget med FF at gøre udover du ser nogle af karaktererne derfra og noget baggrunds historie på vincent.

Thore
Manager

« Svar #28: 27 Feb 2007, 23:27 »

Hva så har vi fået købt det nye FF? jeg har stort set ikk lavet andet end og spille det de sidste par dage.
Hvad kan man sige? det er jo helt fantastisk, grafisk er det utrolig godt af et ps2 spil, det nye kampsystem virker godt, historien er god, figurene er gode, man kan udforske meget... 10/10 i min bog, det bedste FF spil efter FF VII.

Der mangler dog et kort spil!!! det var virkelig morsomt i VIII og IX  Smiley

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010