home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 704 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Favorit spiller i Fm?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Favorit spiller i Fm?  (Læst 20144 gange)
freshy
Landsholdsspiller

Sv: Favorit spiller i Fm?
« Svar #15: 30 Maj 2006, 16:29 »

Vanden Borre burde jeg også tilføje til min "liste"  Smiley
@ Freshy: Jeg er meget glad for at du ikke blev "sur"!!  Opstemt Et godt fif til fremtiden: Læs altid det med småt, ellers bliver du snydt  Wink

Ik' så meget og blive sur over det var jo ma der lavede en fejl .... Ved godt jeg nogen gange lyder som en sur stodder  crazy

Freak
Gæst

« Svar #16: 30 Maj 2006, 17:35 »

Tror næsten ikke jeg har et spil, hvor jeg ikke har Bjarne K. Ingebretsen Thumbs Up
Ellers er Matias Campos og Alexis Sanchez altid gode at have.

Chriz
Førsteholdsspiller

« Svar #17: 30 Maj 2006, 18:27 »

Rafeal Van der vaart. Jeg køber ham så snart jeg har rå til ham.
Han laver utrolig mange assists og så er han heller ikke den dyreste

Heavil
Reserveholdsspiller

« Svar #18: 30 Maj 2006, 18:35 »

Jeg har en eller anden forkærlighed til Jiri Jarosik, da han kan bruges i alle opstillinger, som jeg nogensinde kunne forestille mig.. Han er excelent defensivt, og en ganske habil offensiv spiller..

Derudover har jeg ikke så mange faste køb, for jeg køber kun spillere, hvis jeg er svagt besat på en position.. Jeg køber ikke stjerner, bare for at have dem på bænken, det synes jeg man bør bruge sin klubs talenter til.. Men jeg køber det nødvendige.. Spillere som Recoba og Toldo kan jeg også godt købe, da man kan få dem meget billigt i forhold til deres kvaliteter.. Det samme gælder Rui Costa..

Men det vigtigste for mig, når jeg køber spillere, er at mine budgetter holder, både lønbudgettet, transferbudgettet (det holder jo uanset hvad), og sådan så min klub kører med profit ved sæsonafslutningen.. Jeg hader røde tal på bundlinjen, så det tænker jeg meget over..

m-jessen
Ynglingespiller

« Svar #19: 30 Maj 2006, 18:41 »

Jeg går altid efter de -næsten- gratis Slobodan Rajkovic, Vincent Enyeama, Anthony Vanden Borre, Ismael Aissati, Theo Walcott, Nik Besagno og Cesar Carignano. Og så Nauzet og Karl Svensson, som man kan få gratis.

Simoni
Førsteholdsspiller

« Svar #20: 30 Maj 2006, 21:05 »

Jeg køber meget ofte Alex fra Fenerbache. Han har virkelig vist sig fra sin bedste side alle de gange jeg har haft ham.. 
Ellers er det vel et must at jagte Vanden Borre, Kompany, Besagno og Gioda..  Wink

Dusty78DK
Manager

« Svar #21: 30 Maj 2006, 21:08 »

Volkan, Cárdenas & Adebayor.

Hvorfor? Tjek min signatur!

ZhotLog
Gæst

« Svar #22: 30 Maj 2006, 21:32 »

Dusty.. hvordan kan du skrive sådan... Du må da have lagt mærke til at jeg har skrevet en kommentar i din blog ret ofte...  Skuffet Du værdsætter ikke mine kommentarer  Græder   Wink  funny

wirenfeldt
Gæst

« Svar #23: 31 Maj 2006, 08:28 »

Freddy Adu ! Elsker ham Smiley  Kys

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #24: 31 Maj 2006, 08:57 »

Julien Sable, max nice spiller..

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #25: 31 Maj 2006, 09:04 »

Målmand = Volkan og Joao Carlos (Atletico Pa.)

Forsvar = Van den Borre og Rajkovic

Midtbane = Lucas (Gremio) og Sergio Agüero

Angreb = Mirko Vucinic og Fred

naNo
Gæst

« Svar #26: 03 Jun 2006, 15:28 »

Jorge Valdivia og Hector Mancilla begge fra Colo Colo i Chile... Valdivia kan sku trylle

stampe
Gæst

« Svar #27: 03 Jun 2006, 15:47 »

danske : jacob ramsmussen fra ob 18 ...han er kun 17 og spillede alle -4 kampe i 3 år bag lampard Smiley gennesmit på min 7.56 incl eurokampe.. - og tobias hysen fra sverige Smiley kan spille på håjeste fra start... en man ikke kender så meget til er ingo diaz fra han er 16 og udråb som den nye raul tamundo .. han bliver bedre end adu

Gosser
Manager

« Svar #28: 13 Jul 2006, 20:33 »

Jeg har ikke spillet med de helt store hold, så derfor er det heller ikke en spiller som Ronaldinho, Rooney el. der er min yndlingsspiller.

Næh, ligenu er min yndlingsspiller Mikael Dahlberg! Måske lidt overated i forhold til virkeligheden, men hvad så? Opstemt

Han bomber simpelthen kasser ind, for hvert et hold! Ligenu for mig i Malmö FF Wink

Skal jeg nævne en af de store drenge, må det blive Juninho Pernambucano! Lige min type for spiller! Thumbs Up

Gosser
Manager

« Svar #29: 13 Jul 2006, 20:38 »

Yndlingsklub, ved godt det ikke er i denne tråd, men kan ikke finde den anden, må helt klart være Chelsea!

Ikke fordi jeg har/har haft noget spil igang med dem, men simpelthen af én årsag; pengene!

Ligenu er der bud på Marcus Pode i mit spil, og jeg vil gerne have en ordenlig pris for ham, da jeg ved hvor god han er! Man Utd og diverse andre storklubber var ude efter ham, men da jeg forlangte 50 millioner for ham, stod de alle ad!

Meeen, så meldte Chelsea sig på banen, om Hr. Pode's underskrift, og som jeg tit har gjort før, da de var interreseret i en anden af mine spillere, pressede jeg prisen i top, og forlangte 80 millioner, 50% videresalg og venskabskamp; og de accepterede! Opstemt

Det er simpelthen fedt når man er en "lille" klub Thumbs Up

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010