home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 1150 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks' sommerbold-profiler
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks' sommerbold-profiler  (Læst 74590 gange)
Shaft
Manager

Sv: FmFreaks' sommerbold-profiler
« Svar #165: 22 Apr 2009, 10:52 »

Har jeg kritiseret din beslutning om en deadline? Tunge

Var mere et svar til af Plutos kommentar "Hvad med brugere der ikke kan få fingeren ud og melde hvad de gerne vil have for et nummer på ryggen? Og trøjestørrelse, ikke mindst!"

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #166: 22 Apr 2009, 11:06 »

Har jeg kritiseret din beslutning om en deadline? Tunge

Var mere et svar til af Plutos kommentar "Hvad med brugere der ikke kan få fingeren ud og melde hvad de gerne vil have for et nummer på ryggen? Og trøjestørrelse, ikke mindst!"
Så brug dog quote-funktionen, big guy.

Shaft
Manager

« Svar #167: 22 Apr 2009, 11:07 »

For meget arbejde Peace

FCK88
Manager

« Svar #168: 22 Apr 2009, 11:10 »

Kan vi ikke lave en deadline af en slags, og folk der ikke har meldt trøjestørrelse og nr. ud bliver erstattet af nogle andre, der brænder mere for det?

Jeg tror lige du skal tage det lidt roligt Mr-L.. du virker som om du er HELT oppe at køre over at vi (MÅSKE) får trøjer til kampen.. at du så vil have andre smidt ud/afmeldt er da overhovedet ikke fair.. tænk dig lige LIDT mere om næste gang Smiley

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #169: 22 Apr 2009, 11:22 »

Altså det er irriterende at visse personer ik har meldt tilbage, navnligt når jeg har gjort i hvert fald 1 person opmærksom på det og personen så intet gør ved det.. Det er sgu en smule små irriterende og virker så ligegyldigt !!

vesperGT
Manager

« Svar #170: 22 Apr 2009, 12:00 »

Jeg har aldrig rigtigt fundet ud af det:

Spiller vi på 11 eller 7 mands bane?

Personligt synes jeg det er sjovere på en 7 mands (Både grundet kondien, men også de mindre spillere)

men jeg ved ikke? Rullende Øjne

Shaft
Manager

« Svar #171: 22 Apr 2009, 12:02 »

VesperGT du er målmand xD Så er kondien underordnet xD

Og vi spiller på 11 mands. Så fandt du ud af det Wink

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #172: 22 Apr 2009, 12:18 »

Jeg tror lige du skal tage det lidt roligt Mr-L.. du virker som om du er HELT oppe at køre over at vi (MÅSKE) får trøjer til kampen.. at du så vil have andre smidt ud/afmeldt er da overhovedet ikke fair.. tænk dig lige LIDT mere om næste gang Smiley
Sæt dig dog ind i tingene, inden du kommer med sådan en kommentar.
Jeg synes det ville være ærgerligt hvis der er nogen, som har meldt sig ind i første omgang, som ikke melder tilbage og måske har glemt alt om det og ikke kommer. Eller hvis vi ikke kan nå at få lavet trøjer fordi der er et par stykker, der ikke melder tilbage.

vesperGT
Manager

« Svar #173: 22 Apr 2009, 12:23 »

VesperGT du er målmand xD Så er kondien underordnet xD

Og vi spiller på 11 mands. Så fandt du ud af det Wink

Jaja, men jeg tænkte heller ikke på mig selv Tunge Wink

Uha, det er lang tid siden jeg har spillet på 11-mands! Forlegen

Shaft
Manager

« Svar #174: 22 Apr 2009, 12:31 »

Jaja, men jeg tænkte heller ikke på mig selv Tunge Wink

Uha, det er lang tid siden jeg har spillet på 11-mands! Forlegen

Hehe så må du træne lidt Wink Ellers bytter vi bare på et tidspunkt Tunge

enged
Gæst

« Svar #175: 22 Apr 2009, 12:35 »

IKKE SHAFT PÅ MÅL! Så kommer vi jo aldrig nogensinde til at score Sur Han kan jo bare stå der, så dækker han 90% af målet!

vesperGT
Manager

« Svar #176: 22 Apr 2009, 12:53 »

Hehe så må du træne lidt Wink Ellers bytter vi bare på et tidspunkt Tunge

Jamen, så synes jeg da vi skulle tage og mødes i Brønshøj den kommende tid og lave noget practice! Wink

IKKE SHAFT PÅ MÅL! Så kommer vi jo aldrig nogensinde til at score Sur Han kan jo bare stå der, så dækker han 90% af målet!

Det kommer også helt an på, hvordan kampen forløber! Djævel

Tjorne1991
Juniorspiller
**

« Svar #177: 22 Apr 2009, 13:02 »

Desværre er København lidt langt udenfor min radius.. Er fra det mørke jylland Smiley

plutonium
Manager

« Svar #178: 22 Apr 2009, 13:47 »

Vi skal også huske på, at trøjerne skal laves!

Danielsens (var det onkel?) kan jo ikke lave dem over-night, hvis vi er så heldige at de overhovedet BLIVER lavet! Så jeg synes klart vi skal have trøjemål og rygnummer på plads indenfor en uge eller to. Det er lang tid på internettet Wink

Jeg synes vi skal sende en pb til de resterende, og hvis de ikke svarer indenfor 3-4 dage, så må vi sige til folk at der er åbnet for tilmelding igen. Så skal vi have det dækket! Det duer ikke at der render 20 rundt med trøjer der passer til deres respektive hold, mens der er 5 der løber rundt i en anonym hvid eller sort trøje!

Eksempelvis ved jeg at mfsjovhat har haft rig mulighed for at kigge ind på denne side, eftersom han har været meget aktiv her de sidste par dage! (ikke for at pege fingre, men det var det første eksempel der sprang frem på nethinden!)

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #179: 22 Apr 2009, 14:09 »

Vi skal også huske på, at trøjerne skal laves!

Danielsens (var det onkel?) kan jo ikke lave dem over-night, hvis vi er så heldige at de overhovedet BLIVER lavet! Så jeg synes klart vi skal have trøjemål og rygnummer på plads indenfor en uge eller to. Det er lang tid på internettet Wink

Jeg synes vi skal sende en pb til de resterende, og hvis de ikke svarer indenfor 3-4 dage, så må vi sige til folk at der er åbnet for tilmelding igen. Så skal vi have det dækket! Det duer ikke at der render 20 rundt med trøjer der passer til deres respektive hold, mens der er 5 der løber rundt i en anonym hvid eller sort trøje!

Eksempelvis ved jeg at mfsjovhat har haft rig mulighed for at kigge ind på denne side, eftersom han har været meget aktiv her de sidste par dage! (ikke for at pege fingre, men det var det første eksempel der sprang frem på nethinden!)
Det er præcis hvad jeg mener. Formulerede mig måske dårligt. Et par uger er altså lang tid på internettet og man må formode, at dem der har tilmeldt sig er rimeligt aktive på siden og har rig mulighed for at kigge i tråden, så hvis vi sender dem en pb hver, og giver dem muligheden for at svare tilbage, så kan vi altså ikke gøre meget mere, og så er det bedre, at åbne for tilmeldingen igen, for, som pluto siger, så kan han vel ikke lave trøjerne "over-night".
Og det har intet at gøre med, at jeg er oppe at køre, Milan.

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 22 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010