home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 742 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ferie destination..
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Ferie destination..  (Læst 2220 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ferie destination..
« Svar #15: 22 Apr 2009, 15:43 »

Kreta er bedre end Mallorca imo. Var begge steder i sommerferien, og Mallorca har mistet noget af sin charme, pga den store turistfærden. Kreta er en vildt hyggelig, lille ø, hvor der er en masse ting at se, kontra Mallorca, der bare er strand og palmer. Peace

Samariakløften er helt sikkert en oplevelse, og Chania er en fantastisk by.

Altså, Mallorca er da kun strand og palmer fordi du gør den til det. Der er mange byer at tage til, og også mange ting at se i byerne. Palma er faktisk en super spændende by, og der er også byer som Sóller, Andratx og Valldemossa som virkelig er et besøg værd. Når det så er sagt er der naturligvis en del mere historie at opleve på Kreta! Smiley
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ferie destination..
« Svar #16: 22 Apr 2009, 15:57 »

Jeg vil også helt klart anbefale Toscana & Mallorca.

Begge steder er fantastiske, og der er rigtig mange seværdigheder. Byen Alcudia kan klart anbefales på Mallorca. Det er en hyggelig by med et par hoteller, med nogle gode pools & strande. Derudover er der også "Dollar Street", som er en lang gade fyldt med restaurenter og butikker for både drenge og piger. Især restaurenten "El Toro" er fantastisk! Det er uden tvivl det bedste mad jeg nogensinde har fået, og jeg tror at mig og drengene gæstede den tre gange i løbet af vores tur. Så hvis nogen skal til Mallorca, og eventuelt Alcudia, vil jeg meget gerne anbefale byen og "El Toro"  Smiley
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ferie destination..
« Svar #17: 22 Apr 2009, 16:10 »

Har selv været på Mallorca to gange og det er en rigtig dejlig ø og der er gode hoteller og dejlige forhold. Jeg kan selv anbefale det rigtig meget, fordi det netop er så dejligt at være der.
Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ferie destination..
« Svar #18: 22 Apr 2009, 16:20 »

Altså, Mallorca er da kun strand og palmer fordi du gør den til det. Der er mange byer at tage til, og også mange ting at se i byerne. Palma er faktisk en super spændende by, og der er også byer som Sóller, Andratx og Valldemossa som virkelig er et besøg værd. Når det så er sagt er der naturligvis en del mere historie at opleve på Kreta! Smiley
Ja, overdrivelse fremmer forståelse. Der er da klart noget at begive sig til på Mallorca, udover det du nævner, er der også Cuevas del Drach på syddelen.

Men Kreta er bare et bedre sted. Måske har det også noget at gøre med det holteværelse, vi fik på Mallorca. Smiley
Logged


Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010