home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 631 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Berlin!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Berlin!  (Læst 2322 gange)
Boier
Ynglingespiller

Berlin!
« : 15 Apr 2009, 16:53 »

Hey hey!

Er der nogen guddommelige sjæle der lige kan fortælle mig om lækre shopping-steder i Berlin? Jeg drager derned i morgen på en skoletur, og derfor ville det være lækkert at vide HVOR det sner!

« Seneste Redigering: 15 Apr 2009, 18:05 af Suicide » Logged

Roxer
Landsholdsspiller

Sv: BERLIN!
« Svar #1: 15 Apr 2009, 16:56 »

Der er jo altid KaDeWe! Kæmpe sted med masser af tøj, ellers kan du kigge på hovedegaden (kan ikke huske hvad den hedder selvom jeg har boet der med klassen?) Men kig omkring, er der nogle steder i skal ud at kigge?

Boier
Ynglingespiller

« Svar #2: 15 Apr 2009, 16:58 »

Der er jo altid KaDeWe! Kæmpe sted med masser af tøj, ellers kan du kigge på hovedegaden (kan ikke huske hvad den hedder selvom jeg har boet der med klassen?) Men kig omkring, er der nogle steder i skal ud at kigge?

KaDeWe har jeg hørt lidt gode rygter om. Er det Kurfürstendam (staveplade?) du tænker på som hovedgade?

Ellers har vi en masse tid på egen hånd til bare at glo løs  Hævet Øjenbryn

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #3: 15 Apr 2009, 17:02 »

Jeps nemlig! Der er mange gader blandt andet en fed Diesel butik lige i nærheden af den store kirke der (det er alt for lang tid siden, ellers husker jeg bare dårligt Peace) Vil anbefale jer at tage ud og se olympiastadion hvis i har tid, det er et mega stadion og det er pisse fedt! Ellers kan jeg anbefale at se fjernsynstårnet, diverse museer om "muren" og 2. verdenskrig hvis man har interesse i historik.

Boier
Ynglingespiller

« Svar #4: 15 Apr 2009, 17:12 »

Jeps nemlig! Der er mange gader blandt andet en fed Diesel butik lige i nærheden af den store kirke der (det er alt for lang tid siden, ellers husker jeg bare dårligt Peace) Vil anbefale jer at tage ud og se olympiastadion hvis i har tid, det er et mega stadion og det er pisse fedt! Ellers kan jeg anbefale at se fjernsynstårnet, diverse museer om "muren" og 2. verdenskrig hvis man har interesse i historik.

Jeg nåede til Diesel butik, hvorefter jeg fik julelys i øjnene og opgav at læse resten...

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #5: 15 Apr 2009, 17:15 »

Så er du godt nok utålmodig, kig på Olympiastadion det er bestemt et besøg værd! Wink

Boier
Ynglingespiller

« Svar #6: 15 Apr 2009, 17:16 »

Så er du godt nok utålmodig, kig på Olympiastadion det er bestemt et besøg værd! Wink

Hertha Berlin og Werder Bremen spiller der dagen efter vi rejser hjem Skuffet

Det havde ellers været en oplagt grund til at se det. Det har vi ærget os meget over...
« Seneste Redigering: 15 Apr 2009, 17:19 af Boier » Logged

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #7: 15 Apr 2009, 17:31 »

Selv uden kamp på stadion er det en kæmpe oplevelse, med svømmestadionet ved siden af og sådan noget.

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #8: 15 Apr 2009, 17:43 »

Nu er den nævnt, men hvis du vil have den bedste shoppingoplevelse, så skal dú udelukkende fokusere på Kürfürstendamm. Den er uendelig lang og der er vanvittig mange butikker! For enden af liger også KaDeWe, som er et 6 etagers shoppingcenter. Berlin er i det hele taget en fantastisk by, og jeg vil sende de varmeste anbefalinger. Hvor skal du bo, og hvad skal du se i byen?

Boier
Ynglingespiller

« Svar #9: 15 Apr 2009, 17:49 »

Nu er den nævnt, men hvis du vil have den bedste shoppingoplevelse, så skal dú udelukkende fokusere på Kürfürstendamm. Den er uendelig lang og der er vanvittig mange butikker! For enden af liger også KaDeWe, som er et 6 etagers shoppingcenter. Berlin er i det hele taget en fantastisk by, og jeg vil sende de varmeste anbefalinger. Hvor skal du bo, og hvad skal du se i byen?

Har du nogen eksempler på butikker på Kurfürstendamm?
Vi skal vist bo på Waldenstrasse i Tiergarten området...
Jeg regner bare med at se Brandenburger Tor, Muren osv. Mest shopping tror jeg. Nu er vi der jo også kun 2-3 dage.

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #10: 15 Apr 2009, 17:56 »

Har du nogen eksempler på butikker på Kurfürstendamm?
Vi skal vist bo på Waldenstrasse i Tiergarten området...
Jeg regner bare med at se Brandenburger Tor, Muren osv. Mest shopping tror jeg. Nu er vi der jo også kun 2-3 dage.
Det kommer an på hvilke mærker du kan lide, for der ligge uendeligt mange butikker bare af et mærke! Fokuser på Kürfurstendam som El kun også nævner, der kan du finde stortset alt!

Boier
Ynglingespiller

« Svar #11: 15 Apr 2009, 17:57 »

Det kommer an på hvilke mærker du kan lide, for der ligge uendeligt mange butikker bare af et mærke! Fokuser på Kürfurstendam som El kun også nævner, der kan du finde stortset alt!

lækkert. Hvis det var, er jeg nok mest til mærker ala Diesel og Energie... Lyle & Scott og sådan nogen går også an...

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #12: 15 Apr 2009, 17:59 »

Eller er Reichtag også en oplevelse i sig selv, især hvis det er monster varmt. Jeg faldt i søvn på toppen på en bænk, det kan klart anbefales Grin

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #13: 15 Apr 2009, 18:00 »

lækkert. Hvis det var, er jeg nok mest til mærker ala Diesel og Energie... Lyle & Scott og sådan nogen går også an...
Diesel og Energie kan findes på kürfurstendam er jeg 99,9 % sikker på. Lyle & Scott ved jeg ikke om der ligger en af, har ikke set en, men man ved aldrig  Wink

Boier
Ynglingespiller

« Svar #14: 15 Apr 2009, 18:09 »

Diesel og Energie kan findes på kürfurstendam er jeg 99,9 % sikker på. Lyle & Scott ved jeg ikke om der ligger en af, har ikke set en, men man ved aldrig  Wink

LÆKKERT! Tak for info begge to!

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010