home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  2 Brugere, 1141 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Døden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: Døden  (Læst 19753 gange)
DimitarBerbatov
Gæst

Sv: Døden
« Svar #90: 11 Apr 2009, 01:23 »

Tillykke eller hvad man nu siger Alek Peace
Det er sgu great Thumbs Up

alek9000
Manager

« Svar #91: 11 Apr 2009, 01:27 »

Tillykke eller hvad man nu siger Alek Peace
Det er sgu great Thumbs Up
Jeg har bare et geografisk problem..

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #92: 11 Apr 2009, 01:29 »

Jeg har bare et geografisk problem..
Har vi alle ik det ?? :S hmm ej hehe hvorfor har du det ?? Opstemt

alek9000
Manager

« Svar #93: 11 Apr 2009, 01:29 »

Har vi alle ik det ?? :S hmm ej hehe hvorfor har du det ?? Opstemt
Fordi jeg ikke ved, hvor fanden mine børn er Opstemt
Men det bliver for OT nu. Tak for en god debat everyone. Specielt VK med sin lille historie.

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #94: 11 Apr 2009, 01:31 »

Fordi jeg ikke ved, hvor fanden mine børn er Opstemt
Men det bliver for OT nu. Tak for en god debat everyone. Specielt VK med sin lille historie.
VK gør en god sømand.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #95: 11 Apr 2009, 01:32 »

Hah nåårh jaa men det problem har mange forældre da i kriseramte områder i verdenen, desværre - du er ikke alene! haha ej jaa det bliver for off topic ..
Sorry guys .. :/

EDIT: Mr. L han mangler bare en dame i hver havn ! Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #96: 11 Apr 2009, 01:33 »

Lige over Alek Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #97: 11 Apr 2009, 01:55 »

For at vende tilbage til topic, så mindes jeg et program som TV2 viste for et par år siden efterhånden. Hvor en, jeg vil tro, 10-15 personer kom i en trance(stav) og huskede så alt, eller meget ihf., fra et forrigt liv. Efterfølgende kom disse personer så hen til den by, hvor de engang havde boet og fik bekræftet, at der havde boet en person med det navn o.l. info om personen fra dengang.

Faktisk et fedt program, kan jeg huske. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

alek9000
Manager

« Svar #98: 11 Apr 2009, 01:58 »

For at vende tilbage til topic, så mindes jeg et program som TV2 viste for et par år siden efterhånden. Hvor en, jeg vil tro, 10-15 personer kom i en trance(stav) og huskede så alt, eller meget ihf., fra et forrigt liv. Efterfølgende kom disse personer så hen til den by, hvor de engang havde boet og fik bekræftet, at der havde boet en person med det navn o.l. info om personen fra dengang.

Faktisk et fedt program, kan jeg huske. Thumbs Up
Jeg sad faktisk på nettet og ledte præcis efter den 'dokumentar'. Jeg troede dog, det var DR1, så det er nok derfor, at jeg ikke har kunnet finde noget.

Men jeg kan huske, at der var en, der påstod, at han/hun var Hitler i det tidligere liv. Dødsdato og alt det passede vist nok sammen Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #99: 11 Apr 2009, 02:05 »

Jeg sad faktisk på nettet og ledte præcis efter den 'dokumentar'. Jeg troede dog, det var DR1, så det er nok derfor, at jeg ikke har kunnet finde noget.

Men jeg kan huske, at der var en, der påstod, at han/hun var Hitler i det tidligere liv. Dødsdato og alt det passede vist nok sammen Opstemt

Ved nu ikke om man kan kalde det en dokumentar. Dokumentar serie måske, da jeg kan huske der var flere afsnit. Jeg mindes nu ikke, at der var en som var Hitler, men er nok bare mig.. Smiley

Jeg mener, og er ikke sikker, at programmet hed 'På rejse med tiden' eller noget i den stil.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

alek9000
Manager

« Svar #100: 11 Apr 2009, 02:06 »

Ved nu ikke om man kan kalde det en dokumentar. Dokumentar serie måske, da jeg kan huske der var flere afsnit. Jeg mindes nu ikke, at der var en som var Hitler, men er nok bare mig.. Smiley

Jeg mener, og er ikke sikker, at programmet hed 'På rejse med tiden' eller noget i den stil.
Jeg satte også dokumentar i gåseøjne.
Det kan godt være, det bare er mig, der husker forkert. Smiley

Gungner
Gæst

« Svar #101: 11 Apr 2009, 07:22 »

Fed tanke PLuto, den kan jeg lide Grin

Jeg gad godt blive født så jeg i en nogenlunde alder kunne opleve os vinde em i 92 Opstemt

Lad os sige du bliver genfødt i 1978. Så er du 14 år i 1992...
Så er det jo langt fra sikkert at Danmark vinder igen?
Hvis de gør, vil du jo bare være født ind i præcis samme verden som du forlod og kan det så ikke være ligemeget om man dør eller ej? Sandt nok, du vil opleve de første år, som du ikke oplevede i dit sidste liv, men på et tidspunkt, må de jo krydse hinanden, så du vil opleve det samme igen...

BenMusalho
Gæst

« Svar #102: 11 Apr 2009, 09:54 »

Jooo..
Tanker og idéer opstår kun via elektriske impulser i den hjerne, og når disse elektriske impulser ikke fungerer mere, er der ikke tanker. Husk på at tanker og idéer opstår kun fordi evolutionen har valgt hjernen fremfor muskler
Men såfremt man har en sjæl, kan man vel godt tænke. Måske er hjernen overflødigt udstyr? Eller en 'mellemlanding' - hvor tankerne oprindeligt kommer fra sjælden og bliver sendt ud til hjernen? Jeg ved ikke, om jeg tror på sådan noget, men jeg vil heller ikke afskrive det. Men at de, der har haft nærdødsoplevelser beskriver det på næsten samme måde, gør at jeg er ret sikker på et eller andet efter døden. Hvis der ikke er noget, vil de jo ikke kunne beskrive det? For så er der jo ikke noget?

Caspper
Manager

« Svar #103: 11 Apr 2009, 10:45 »

Lad os sige du bliver genfødt i 1978. Så er du 14 år i 1992...
Så er det jo langt fra sikkert at Danmark vinder igen?
Hvis de gør, vil du jo bare være født ind i præcis samme verden som du forlod og kan det så ikke være ligemeget om man dør eller ej? Sandt nok, du vil opleve de første år, som du ikke oplevede i dit sidste liv, men på et tidspunkt, må de jo krydse hinanden, så du vil opleve det samme igen...
Men det er jo ikke sikkert du ved du allerede har oplevet dem Wink

Men du har ret.. trist at opleve det samme igen, selvom man ikke ved det.

-LFC-
Manager

« Svar #104: 11 Apr 2009, 10:59 »

Jeg kan ikke se hvordan man skal blive genfødt i 1978, når vi allerede har været forbi det år. Tiden går jo ikke bare tilbage.

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010