home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1228 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Døden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Døden  (Læst 19810 gange)
alek9000
Manager

Sv: Døden
« Svar #45: 11 Apr 2009, 00:19 »

Uenig..

For havd er et konkret bevis for dig.. Skal jeg tage en ånd i hånden og vise ham for dig, hvilket jeg ikke kan da man ikke kan se dem?

Det er naturligvis noget der hedder at være kritisk overfor sådan nogle emner som dette er, og jeg er MEGET kritsk når jeg ser disse programmer.. Mange af dem har jeg fra første fløjt kunne se er fake og at folk slet ikek er nok inde i dem... Men der er også dem hvor de fejer benene væk under en.. Hvor alt det de siger er sagt med så meget belæg og med så interlektuel stemme at det ik kan være andet end sandt..

Omvendt mener jeg også man kan blive FOR kritisk Smiley
Ja, det er lige før. Men så længe der ikke er noget banebrydende bevis for, om ånder findes eller ej, så holder jeg mig til min holdning.

Jeg lægger altså ikke min tro på ånder i din bedømmelse af, om et tv program er fake eller ej. Nu går du jo bare ind og definerer Smiley

Og tro mig. Hvis der var et klokkeklart bevis på, at ånder eksisterede, så ville det have været en verdensnyhed. Ikke blot i et tv program.

Btw, fantastisk tråd BenM. Det bliver helt klart en award for månedens tråd!
« Seneste Redigering: 11 Apr 2009, 00:21 af alek9000 » Logged

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #46: 11 Apr 2009, 00:20 »

Ben:
Nej. Det er vanvittigt at tage så store ting som liv efter døden som sande, fordi man har hørt noget

Hvis jeg nu sagde, at jeg har en lang pik - så skal du jo tro mig, (du ved hvad jeg mener)n Wink

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

plutonium
Manager

« Svar #47: 11 Apr 2009, 00:22 »

Spøgelser er sgu da nicere end ånder ! Peace

Nu er du åndet!

...

funny  funny  funny

Sorry, men den MÅTTE bare ud!  Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #48: 11 Apr 2009, 00:24 »

du inhalerer vist nogle spøgelser Wink

BenMusalho
Gæst

« Svar #49: 11 Apr 2009, 00:26 »

Claudio@ Jeg er fuldstændig enig i det første. Omvendt mener jeg ikke, at man bør afskrive alt, der rummer meget.. F.eks. tror jeg på, at vi har haft besøg fra rummet. Jeg har intet endegyldigt bevis på det, men jeg synes bare, at der er så meget, der peger på det. Der er sikkert også nogle ting, der peger på liv efter døden (jeg har endnu ikke set nogle ting, der gør det, men det er jo også svært, eftersom man dør).. Men du ved nok, hvad jeg mener? Smiley

Og det sidste vælger jeg at lade være med at tror på. Wink

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #50: 11 Apr 2009, 00:27 »

Hahahaha!
Meget nice kommentar ;-) men den måtte jo komme..

alek9000
Manager

« Svar #51: 11 Apr 2009, 00:29 »

Vi venter spændt VK Grin

verdenskrig
Manager

« Svar #52: 11 Apr 2009, 00:31 »

Uddyb endeligt. Jeg har også en ven, som har mærket det på egen krop.
Det vil jeg så gøre, det er faktisk noget der endegyldigt har overbevist mig om at der findes ånder..

Jo men mig og min mor flyttede til et nyt hjem i januar, og det var vi rigtigt glade for..

I starten var det lækkert og jeg var super frisk og glad over at bo i mit nye hjem og glad for mit nye værelse..

Men pludseligt begyndte jeg at blive UNORMALT træt.. Jeg var sur hele tiden, træt dagen lang, uanset hvor tidligt jeg gik i seng, og mistede lyst til alting.. Har faktisk aldrig været så uoplagt i en så lang periode som jeg var der...

Samtidigt med det var der kommet sådan en underlig lugt inde i hjørnet på mit værelse som uanset hvad ikke kunne fjernes(Og jeg gjorde MEGET rent for at den sku væk)...

Min mor tror ret meget på sådan nogle spirutelle ting, og hidtil har jeg også været kritisk overfor det.. det er jeg ikke mere..

Men hun går ofte hos en clavoriant som kan se ud i fremtiden(Har jeg fået bekræftet flere gange, at de ting han har sagt er sket) og samtidigt kan han snakke og føle mennesker på den "anden side", og som kan give folk god livs energi... En dag i denne periode kom min mor til ham fortale om mig og at jeg var MEGET uoplagt og ik havde det godt og om lugten.. Han kunne så fornemme at der var en ånd inde i hjørnet af mit værelse.. Han sagde at det var en mand, som jeg hadve taget med mig hjem fra jeg havde været et sted hvor denne ånd havde boet, men hvor ånden ikke havde haft det godt.. Så fordi jeg gik rundt med positive enrgier så valgte ånden at følge med mig, og pt tærede den på mine positive energier med det resultat at jeg kom i den tilstand jeg var i..

Min mor fik dermed en forklaring på hvordan vi kunne fjerne denne ånd fra mit værelse, dette kunne gøres ved hjælp af nogle bestemte ord, og nogle specielle handlinger..

En aften satte mig og min mor sig så ind på mit værelse, tændte stearinlys, slukkede for alle elektriske apparater, og så skulle min mor fremsige et par sætninger som skulle få ånden til at drage over på den anden side så ånden ku få fred.. for det er det som ånder er.. Ånder er døde som ikke er kommet over på den andne side og derfor er de vildfarende i vores verden fordi de ikke ved hvor de hører til..

Men min mor sagde de ting der sku siges, og afsluttede med et klap..

I løbet af de næste par dage forsvandt lugten fuldstændigt, jeg genvandt min energi, og var igen som jeg altid er glad og positiv, og jeg havde virkelig lyst til at være på mit værelse igen... Noget som endegyldigt har fået mig til at tro på at der findes ånder i denne verden..

Specielt fordi at lugten og min træthed efter et par uger kom igen, så vi måtte gennemgå alt det igen.. Efter min mor har sagt det for sidste gang er lugten helt væk, og jeg er så frisk som man nu kan være på gymnasiet..  

Syntes personligt det var en fantastisk oplevelse  Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #53: 11 Apr 2009, 00:33 »

Psykisk...

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #54: 11 Apr 2009, 00:35 »

Psykisk...
Haha. Du er jo ikke kritisk. Du er kategorisk afvisende. Det får du jo heller ikke meget ud af.

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #55: 11 Apr 2009, 00:37 »

Jeg er afvisende, grundet det er én mands, som jeg aldrig har mødt, historie. Jeg har intet belæg for at tro på det.

Men meget af det der åndeshow er den psykiske del af virkning. Du vil have, at det virker - så virker det Smiley

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #56: 11 Apr 2009, 00:39 »

hah langt om længe ser vi noget usagligt fra Pluto Opstemt hahah det måtte jo komme Wink

Til hele snakken om det spirituelle osv. Jeg synes selv det er ammestue snak men det er bare min holdning til tingene.. Smiley Ej jeg erkender der er mere mellem himmel og jord end det der er foran os men samtidig giver jeg ik så meget for alt det der med at give tingene navne (Ånder, ufo'er, rummænd osv.)
Faktum er vi ik aner hva det er så hvorfor begynde at give det navne .. Wink

-LFC-
Manager

« Svar #57: 11 Apr 2009, 00:39 »

Det vil jeg så gøre, det er faktisk noget der endegyldigt har overbevist mig om at der findes ånder..

Jo men mig og min mor flyttede til et nyt hjem i januar, og det var vi rigtigt glade for..

I starten var det lækkert og jeg var super frisk og glad over at bo i mit nye hjem og glad for mit nye værelse..

Men pludseligt begyndte jeg at blive UNORMALT træt.. Jeg var sur hele tiden, træt dagen lang, uanset hvor tidligt jeg gik i seng, og mistede lyst til alting.. Har faktisk aldrig været så uoplagt i en så lang periode som jeg var der...

Samtidigt med det var der kommet sådan en underlig lugt inde i hjørnet på mit værelse som uanset hvad ikke kunne fjernes(Og jeg gjorde MEGET rent for at den sku væk)...

Min mor tror ret meget på sådan nogle spirutelle ting, og hidtil har jeg også været kritisk overfor det.. det er jeg ikke mere..

Men hun går ofte hos en clavoriant som kan se ud i fremtiden(Har jeg fået bekræftet flere gange, at de ting han har sagt er sket) og samtidigt kan han snakke og føle mennesker på den "anden side", og som kan give folk god livs energi... En dag i denne periode kom min mor til ham fortale om mig og at jeg var MEGET uoplagt og ik havde det godt og om lugten.. Han kunne så fornemme at der var en ånd inde i hjørnet af mit værelse.. Han sagde at det var en mand, som jeg hadve taget med mig hjem fra jeg havde været et sted hvor denne ånd havde boet, men hvor ånden ikke havde haft det godt.. Så fordi jeg gik rundt med positive enrgier så valgte ånden at følge med mig, og pt tærede den på mine positive energier med det resultat at jeg kom i den tilstand jeg var i..

Min mor fik dermed en forklaring på hvordan vi kunne fjerne denne ånd fra mit værelse, dette kunne gøres ved hjælp af nogle bestemte ord, og nogle specielle handlinger..

En aften satte mig og min mor sig så ind på mit værelse, tændte stearinlys, slukkede for alle elektriske apparater, og så skulle min mor fremsige et par sætninger som skulle få ånden til at drage over på den anden side så ånden ku få fred.. for det er det som ånder er.. Ånder er døde som ikke er kommet over på den andne side og derfor er de vildfarende i vores verden fordi de ikke ved hvor de hører til..

Men min mor sagde de ting der sku siges, og afsluttede med et klap..

I løbet af de næste par dage forsvandt lugten fuldstændigt, jeg genvandt min energi, og var igen som jeg altid er glad og positiv, og jeg havde virkelig lyst til at være på mit værelse igen... Noget som endegyldigt har fået mig til at tro på at der findes ånder i denne verden..

Specielt fordi at lugten og min træthed efter et par uger kom igen, så vi måtte gennemgå alt det igen.. Efter min mor har sagt det for sidste gang er lugten helt væk, og jeg er så frisk som man nu kan være på gymnasiet..  

Syntes personligt det var en fantastisk oplevelse  Smiley

Vildt! Shockeret

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #58: 11 Apr 2009, 00:39 »

Sjovt nok, VK, havde skimmelsvamp den samme virkning på mig. Specielt i koldt vejr.

Men du mangler stadig at fremlægge beviser for alek9000 og mig.

verdenskrig
Manager

« Svar #59: 11 Apr 2009, 00:40 »

For lige at fortælle endnu en detalje om ham clavorianten så kunne han den samme dag da min mor var der, fortælle at min hund havde det virkelig dårligt..

Noget vi også kunne se da hun havde ændret sin adfærd fra altid at være kærlig til at gemme sig, hænge med mulen og virker utroligt nervøs når der kom andre hunde..

Så min mor spurgte om der var noget specifikt galt med hende, og det var der.. Hun havde slet ikke kunne finde sig til rette i vores nye hjem, hun følte sig afvist af mig og min mor fordi vi begge var så negativt påvirket af åndne i vores hjem, sådan at vi mistede al overskud til hende, og hun følte sig alene og ude nogle til at tage sig af hende..

Han fortalte samtidigt at hun ikke var særlig stærk psykisk, og hold nu godt fast.. Han kunne fortælle min mor ordret hvordan min hunds skytsånd så ud... Det var min gamle hund Obelix som jeg havde da jeg boede i Tyskland da jeg var lille.. Clavorianten beskrev hvordan han så ud i detaljer, så min mor nemt kunne sige at det var ham... Fællesfor dem begge er at de ikke var stærke psykisk så derfor hjælper han hende.

den tanke gav mig virkelig en klump i halsen.. At vide at min gamle hund stadig er omkring mig, og at han kunne beskrive ham på den måde..

Siden hen er min hund nu atter blevet den hun var indne vi flyttede Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010