|
Ariana Grande
|
|
Har added jer allesammen, nu skal i bare acceptere mig xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Har added jer allesammen, nu skal i bare acceptere mig xD
Jeg har også addet dig  Men der står stadigvæk "waiting for comfirmation" 
|
|
|
|
|
|
Tidligere brugernavn: petur
Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3
Har et stort had til især Tottenham.
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
|
Frederik1994
|
|
Jeg hedder: fredeoester94, hvis nogle nu vil have lidt tæsk på et tidspunkt!
|
|
|
|
|
|
:-)
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Jeg har også addet dig  Men der står stadigvæk "waiting for comfirmation"  Har accepteret dig, men skulle bare ud og ind i spillet igen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Hvad hedder i der hvor man kigger stillingerne i "løbet"  Hedder selv trækkerdreng : )
|
|
|
|
|
|
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
|
|
|
nicolas-nth
|
|
Ret skuffende at det ikke også er lavet til Mac 
|
|
|
|
|
|
haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?
|
|
|
|
|
Frederik1994
|
|
Kør det med windows?  Gør dem fra min klasse ihf.
|
|
|
|
|
|
:-)
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Jeg spiller nations og hedder peturcool eller trækkerdreng "  ". Uden "  Haha Trækkerdreng  Men hvor mange af jer spiller det stadig? jeg gør i hvertfald ikke fordi, at det i længden liver kedeligt!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Haha Trækkerdreng  Men hvor mange af jer spiller det stadig? jeg gør i hvertfald ikke fordi, at det i længden liver kedeligt! Jeg spiller altid oppe i skolen. Både i timerne og frikvarterene  Jeg spiller sjældent her hjemme men når jeg gør det så er det for det meste til at få tiden til at gå hurtigere!. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Bare sig til din lærer du skal på toilettet og så kører du bare derud af! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Bare sig til din lærer du skal på toilettet og så kører du bare derud af!  Hvis jeg sagde det og tog min computer med ud på toilettet så ville de helt sikkert tro noget andet  Jeg går så også på en friskole så lærerne må praktisk talt ikke skælde en ud! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DennisKjeldsen
|
|
Spiller selv med jævne mellemrum. Synes det er et fantastisk spil taget i betragtning at det er gratis. Vi sidder af og til 5-6 mand koblet til lan og gamer. Det er skide fedt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Spiller selv med jævne mellemrum. Synes det er et fantastisk spil taget i betragtning at det er gratis. Vi sidder af og til 5-6 mand koblet til lan og gamer. Det er skide fedt  Hvad hedder du derinde 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|