home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 1080 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Din vej til FmF
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Din vej til FmF  (Læst 24960 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Din vej til FmF
« Svar #75: 08 Apr 2009, 18:30 »

Ja - hvordan var det nu det var? Startede ud på FMDanmark af uransagelige årsager. Det er ikke fordi jeg var voldsomt aktiv - er jeg jo sådan set heller ikke her. Men så var der noget med en 'free transfer db', eller noget lignende, der kunne downloades herfra. Så jeg oprettede en bruger, for at få den. Senere skiftede jeg så fra fmdanmark, da det hele blev børnehave og det gjaldt om at kysse mest røv, på de mest aktive brugere. Det passede lige med det nye design kom, siden har jeg stort set været herinde. Kan ikke engang huske om jeg holdt en pause frem FM-sider og så først for halvanden år siden startede herinde, da en kammerat sagde at det var en god side. Havde dog noget hyr med at huske mit password Opstemt

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Yessir
Manager

« Svar #76: 08 Apr 2009, 21:02 »

CMagazine?

Det var da det den hed, tak  Wink
Lidt pinligt ikke at kunne huske navnet, der må have røget for meget alkohol indenbords i de mellemliggende år...

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #77: 09 Apr 2009, 12:43 »

Jeg startede i sin tid på FMdanmark, som bruger, og blev så senere crew. Men interne stridigheder gjorde, at et par gode kammarater og jeg, valgte at lave FMground.dk. FMg lukkede så ned da vores webmaster blev far (ja dårlig undskyldning, ikk? Wink ), og så manglede jeg ligesom et tilholdssted. Og FMdanmark var ligesom udelukket, da jeg følte, at hvis man som gammel crew bare var lidt kritisk over for siden, så blev man stemplet som en der kun var ude på på gøre siden ondt.

Så jeg valgte FmFreaks, hvor jeg vist nok tiltrådte i crewet fra første dag. Det kan jeg faktisk ikke huske.

sindsygt
Gæst

« Svar #78: 24 Apr 2009, 15:33 »

Flere der vil dele derers vej, til denne fantastiske side? Smiley

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #79: 24 Apr 2009, 15:49 »

Haha, jeg ved nu ikke, om man ligefrem bør prale af at have skrevet mange indlæg på en fm-side..

Jeg fandt vejen herind igennem en anmeldelse af den i et GOAL-blad Opstemt Den fik dog ikke alt for mange stjerner, så vidt jeg husker... Men nårh ja, så blev Goals' inkompetence tydeliggjort (igen)...
En der kan lægge et link til den artikel?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #80: 24 Apr 2009, 15:54 »

En der kan lægge et link til den artikel?

Det var i bladet. Og det de brokkede sig over, var faktisk mest designet på siden, da de ikke mente at det var godt for øjet - de var ikke klar over det var lavet i FM stilen.. Tunge

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #81: 24 Apr 2009, 15:58 »

Kan du huske hvilket blad det var?

Zone 43
Manager

« Svar #82: 24 Apr 2009, 16:00 »

Et Goal blad.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #83: 24 Apr 2009, 16:08 »

Som en del andre startede jeg også på CMagazine, fandt så ud af at CMDanmark var startet op og hoppede så derover, da det så blev til FMD og jeg blev lidt træt af tingene der, dog mest på deres IRC kanal, hoppede jeg først over på FMF's IRC kanal og tænkte så at jeg også hellere måtte tilmelde mig her

Tavares
Manager

« Svar #84: 24 Apr 2009, 16:09 »

Igennem Arto. \o/
Godt nok for 2 år siden.

Bruno Caboclo. Siger det bare.

sindsygt
Gæst

« Svar #85: 24 Apr 2009, 16:11 »

Igennem Arto. \o/
Godt nok for 2 år siden.
Hvorfor har du egentligt skiftet navn?

cjensen94
Gæst

« Svar #86: 24 Apr 2009, 16:41 »

I starten havde jeg også en bruger, som jeg udelukkende brugte til downloads. I forvejen var jeg rimelig aktiv i FM klubben på arto. Men omkring den periode, hvor FM 09 blev udgivet, følte jeg at arto klubben var lidt for kedelig. Så derfor valgte jeg, at begynde og bruge denne side. Fordi at denne side var på et højere niveau og der var en masse andre mugligheder. Som bla. blog og grafik, som interesserede mig.
Præcis samme her:)

JKJ
Gæst

« Svar #87: 24 Apr 2009, 16:49 »

Jeg startede i sin tid på FMdanmark, som bruger, og blev så senere crew. Men interne stridigheder gjorde, at et par gode kammarater og jeg, valgte at lave FMground.dk. FMg lukkede så ned da vores webmaster blev far (ja dårlig undskyldning, ikk? Wink ), og så manglede jeg ligesom et tilholdssted. Og FMdanmark var ligesom udelukket, da jeg følte, at hvis man som gammel crew bare var lidt kritisk over for siden, så blev man stemplet som en der kun var ude på på gøre siden ondt.

Så jeg valgte FmFreaks, hvor jeg vist nok tiltrådte i crewet fra første dag. Det kan jeg faktisk ikke huske.

Bortset fra jeg ikke var med til at starte FMg op så er min historie meget ligende...

Kigger da engang imellem ind på FMd men gider ikke bruge en masse tid derinde, som Spez siger skal man virkellig passe på med hvad man siger som ex-crew medlem...

Dane 16
Landsholdsspiller

« Svar #88: 24 Apr 2009, 16:57 »

jeg ville downloade en masse ekstra ting til mit FM og det gjorde jeg så herninde, i starten var jeg slet ikke aktiv, men det er jeg blevet nu..

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #89: 24 Apr 2009, 17:04 »

Min vej til FmF har været en lang tur.
Det hele startede på fmdanmark, men det var ikke lige min kop te fandt jeg ud af efter lang tid, og så tog jeg springet til fmground, hvor jeg ikke deltog sådan i debatterne osv., men var dog den side jeg fulgte mest. Smiley
Men jeg vendte lige pludselig tilbage tilbage til fmdanmark, men blev hurtigt træt af det. Stemningen derinde  var dårlig, ganske enkelt, synes jeg. Ved ikke om den stadig er det?
Men jeg havde kendt til FmF undervejs og havde også fulgt med herinde, med eller uden bruger crazy.. og siden er jeg blevet her.
Stemningen er jo fantastisk her! Smiley

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010