home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:58:04 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 380 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  [#12] Blokhus FC - "Her ruller den blå bølge" - Viasat Division...
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: [#12] Blokhus FC - "Her ruller den blå bølge" - Viasat Division...  (Læst 15287 gange)
TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [#5] Blokhus FC - "Her ruller den blå bølge"
« Svar #15: 04 Apr 2009, 15:26 »

Man må sige, at du gør det "meget" godt Wink Rigtig flot sæson du har gang i... er spændt på mere!

Angående det sammenpresset tekst Dusty nævnte tidligere, så ser det nye meget bedre ud Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [#5] Blokhus FC - "Her ruller den blå bølge"
« Svar #16: 04 Apr 2009, 15:28 »

Skal nok bare opdatere om færre kampe så Smiley
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: [#5] Blokhus FC - "Her ruller den blå bølge"
« Svar #17: 04 Apr 2009, 15:40 »

Rigtig god blog, en af min farvoritter ind til videre Smiley
også nogle rigitg flotte reslutater du har skabt.
Logged

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [#5] Blokhus FC - "Her ruller den blå bølge"
« Svar #18: 04 Apr 2009, 15:45 »

Rigtig god blog, en af min farvoritter ind til videre Smiley
også nogle rigitg flotte reslutater du har skabt.

Tak for de fine ord. Næste update kommer nok først imorgen aften eller mandag da jeg skal til fødselsdag længere nede i landet.
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: [#5] Blokhus FC - "Her ruller den blå bølge"
« Svar #19: 04 Apr 2009, 15:46 »

Tak for de fine ord. Næste update kommer nok først imorgen aften eller mandag da jeg skal til fødselsdag længere nede i landet.
Hehe okay glæder mig i hverfald. håber du kan forsætte de fine reslutater.
Logged

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [#5] Blokhus FC - "Her ruller den blå bølge"
« Svar #20: 04 Apr 2009, 15:48 »

Hehe okay glæder mig i hverfald. håber du kan forsætte de fine reslutater.

Jah det bliver spændende og se om Blokhus FC ruller videre på den blå bølge...
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: [#5] Blokhus FC - "Her ruller den blå bølge"
« Svar #21: 04 Apr 2009, 15:50 »

Jah det bliver spændende og se om Blokhus FC ruller videre på den blå bølge...
Det gør de da hverfald lige fortiden. 
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#5] Blokhus FC - "Her ruller den blå bølge"
« Svar #22: 05 Apr 2009, 11:00 »

Rigtig god blog, helt klart den bedste her inde Thumbs Up
KIU!!! Peace
Har bare et spørgsmål, må man se SS af taktik og indstrationer (staves)
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [#5] Blokhus FC - "Her ruller den blå bølge"
« Svar #23: 05 Apr 2009, 17:11 »

Rigtig god blog, helt klart den bedste her inde Thumbs Up
KIU!!! Peace
Har bare et spørgsmål, må man se SS af taktik og indstrationer (staves)

Mener du SS af Holdinstruktioner?

EDIT:

Holdinstruktioner

Taktikken

« Seneste Redigering: 05 Apr 2009, 18:40 af Lonsdale » Logged

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [#5] Blokhus FC - "Her ruller den blå bølge"
« Svar #24: 05 Apr 2009, 23:51 »


Blokhus FC News - Overvintrer som nr. 1...
24.11.08 – Blokhusfc.dk

2 Division Vest:

vs. Varde 1-0
vs. AaB II1-2
vs. FC Fyn 3-0
vs. AGF II 3-1

Der er sket meget siden sidst, 4 kampe i 2. division Vest og 1 i ekstra bladet cuppen. Først kamp var mod ligaens daværende nr. 9. En kamp hvor Blokhus FC var storfavoritter. Kampen er faktisk ikke rigtigt noget at skrive om, fordi den var kedelig, spillet fungerede ikke rigtigt for nogle af holdene. Der skulle dog falde et enkelt mål i kampen og BFC var holdet bag. Quincy Antipas udnyttede fejl i Varde forsvaret og sikrede 1-0 til BFC som skulle vise sig at blive det vindende mål. Næste kamp var mod AaB II og her skulle man få lidt sved på panden. Blokhus kom skidt fra start og efter bare 5 minutter bragte Ronnie Schwartz, de rød hvide foran. Ronnie Schwartz snød ganske enkelt Søren Von Essen i situationen og lagde smukt forbi Morten Hyldgaard. Så efter en chokstart skulle Blokhus FC på overarbejde og i det 48. minut kunne Peter Bechmann sætte en 1-1 udligning ind. Efter målet fortsatte dominansen fra BFC og 21 minuttere senere sikrede Quincy Antipas Blokhus en 2-1 sejr. Man må sige at Quincy Antipas er inde i en god form kurve med mange mål. Næste kamp i ligaen var mod FC Fyn som også ligger med i topstriden. En kamp som man helst hurtigt vil glemme i BFC, kampen skulle nemlig vise sig at blive holdets kun 2. nederlag i sæsonen. Kampen endte 3-0 hvor målscorene var 2 gang Anders Fønss og 1 mål af Henrik Fagerberg. Efter nederlaget mod FC Fyn skulle man forsøge at komme ovenpå mod rækkens nr. 2 AGF II. Kampen gik fantatisk godt for BFC som sikkert vandt 3-1. Morten Beck Andersen gjorde det til 0-1 for AGF, men Quincy Antipas bragte BFC foran hurtigt igen med først 1-1 målet og derefter 2-1 målet. Og sidst i anden halvleg scorede inskiftede Thomas Buus Nielsen til 3-1. Så BFC overvintre på en førstplads foran netop AGF II.

Ekstra Bladet CUP Kvartfinale:
Kamp-højdepunkter:

1. min.
0-1 Per Gade
11. min. 1-1 Quincy Antipas
36. min. 2-1 Christian Overby
91. min. 2-2 Jens Gjesing
114. min 3-2 Quincy Antipas

MOM: Quincy Antipas
Kvartfinalerne i pokalturneringen skulle spilles og største overraskelse i disse kamp må sige at være Blokhus FC stadig er med. Blokhus FC skulle møde AGF efter man sidste runde slog Vejle ud. Der var proppet på Jestmark Stadion til kampen mod AGF, en kamp mange nok bare ville se for at se nogle kendte spillere, men de skulle få sig en overraskelse. Kampen startede dog rigtig skidt hvor Per Gade uheldigt allerede efter 1. minut lagde bolden i eget net. Ikke den start som Blokhus havde håbet på, men heldigvis holdt formstærke Quincy Antipas panden højt og udlignede på en smuk perle efter 11. minutter. Efter målet til 1-1 sad Blokhus FC faktisk på kampen, hvilket var noget overraskenden, og i det 36. minut kunne Christian Overby sende et ekstremt flot skud af fra kanten af feltet som totalt snød Steffen Rasmussen i AGF målet. 2-1 stod der nu på scoretavlen og dette var ikke et resultat som passede AGF træner Erik Rasmussen, som må have sagt noget til sine spillere i pausen. Fordi efter pausen kom AGF ud og styrede hele kampen, men BFC holdt flot stand. Morten Hyldgaard gjorde gang på gang det onde mod hans gamle holdkammerater, og nogle af AGF spillerne lignende nogle som mistede troen. Men i overtiden lykkedes det endelige for AGF, da de smed alt frem på et fremtvunget hjørnespark. Bolden kom indover og Mark Howard satte hovedet på bolden, men endnu engang reddede Morten Hyldgaard bolden men boksede returen ud i fødderne på Jens Gjesing og så stod der pludselig 2-2. Et rigtigt hårdt slag for BFC spillerne som virkelig havde kæmpet "A røv uv a av buks" som en rigtig nordjyde ville have sagt det. Kampen gik derfor i overtiden og her var der ikke rigtig nogle af holdene som turde at tage intiativ. Indtil Quincy Antipas pludselig fangede Mark Howard i en 1 mod 1 situation, hvor den lille angriber vandt og så stod han pludselig alle mod Steffen Rasmussen. Quincy holdt hovedet koldt og lobede frækt bolden over Steffen. Da Quincy sendte lobet over Steffen gik der et sus hen over stadion, og der lød et brøl da bolden gik i netmaskerne. 6. minutter mere og BFC havde gjort den uventede. Det uventede skulle vise sig at være en god ting, fordi AGF formåede ik at udligne og derfor var det sket BFC var gået videre. Folk på stadion stod og nev sig i armene fordi de troede det ikke. Blokhus FC skulle spille semifinale i Pokalturneringen. Modstanderen skulle senere hen vise sig at blive FC Midtjylland, hvor man i Blokhus nok havde håbet på at trække Sønderjyske som også overraskende havde slået Brøndby. Men fakta BFC i Semifinalen. Så Allan Nielsen må siges at fortsætte sine gode takter...




Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#6] Blokhus FC - "Her ruller den blå bølge"
« Svar #25: 05 Apr 2009, 23:59 »

Det er vildt imponerende at du er kommet så langt i pokalen. Respekt herfra

En lille kritik herfra: Pas på dine updates ikke bliver for tekst-tunge. Hvis du vil skrive meget, så brug en storre skrifttype, så det er behageligere at læse. Kun et råd, brug det hvis du vil  Thumbs Up
Logged

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [#6] Blokhus FC - "Her ruller den blå bølge"
« Svar #26: 06 Apr 2009, 00:02 »

Det er vildt imponerende at du er kommet så langt i pokalen. Respekt herfra

En lille kritik herfra: Pas på dine updates ikke bliver for tekst-tunge. Hvis du vil skrive meget, så brug en storre skrifttype, så det er behageligere at læse. Kun et råd, brug det hvis du vil  Thumbs Up

Tak for rosen og kritikken. Angående kritekken tror jeg forsætter som nu. Syntes nemlig selv at den faktisk et lige ved at være for stor skriftypen. Er nemlig selv til små skrifttyper...
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#6] Blokhus FC - "Her ruller den blå bølge"
« Svar #27: 06 Apr 2009, 09:46 »

Det ser rigtigt godt ud Lonsdale, jeg må sige at skriften har en udemærket størrelse, men den skulle måske have en tand mere. Det ser ud til at Quincy Antipas er din bedste spiller, men hvem mener du selv er den mest værdifulde spiller for holdet?
Logged

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [#6] Blokhus FC - "Her ruller den blå bølge"
« Svar #28: 06 Apr 2009, 09:50 »

Det ser rigtigt godt ud Lonsdale, jeg må sige at skriften har en udemærket størrelse, men den skulle måske have en tand mere. Det ser ud til at Quincy Antipas er din bedste spiller, men hvem mener du selv er den mest værdifulde spiller for holdet?

Quincy Antipas er selfølgelig rigtig vigtig for med hans mål, men en spille som min anfører Peter Tranberg er giftig med sine assists og sit kølige overblik. Så Peter Tranberg er nok den vigtigste...
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#6] Blokhus FC - "Her ruller den blå bølge"
« Svar #29: 06 Apr 2009, 10:26 »

Har lige læst hele bloggen igennem, og synes det er fantastisk Lonsdale. Thumbs Up

Det kan godt være det er mig der er ny på siden, men har ikke kunne erindrer dine andre blogs, hvis du før har lavet nogen her på siden. Din grafik er i verdensklasse, virkelig fantastisk, og så elsker jeg at du stiller resultaterne op i siderne med en lille skrift, som i øvrigt er super fed. Dine resultater afspejler også dine gode manager evner. Antipas gør det satme også godt.

Jeg har ikke én finger at sætte noget på. Bliv ved med at lave SS i bunden som du gjorde i denne update.

Du er min favorit til titlen, absolut ingen tvivl om det.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010