home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 232 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  (Skuffende...) Tiden er inde - Lyngby Boldklub
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvordan kommer det til at gå os i ligaen i år?
En sikker 1. plads!
- 4 (13,8%)
Oprykning, som nummer 2!
- 10 (34,5%)
I er med i kampen om oprykning, men kikser!
- 10 (34,5%)
Højst en midterplacering!
- 1 (3,4%)
Skuffende plads i den nederste halvdel!
- 0 (0%)
I rykker ned!
- 4 (13,8%)
Antal Stemmer: 29

Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: (Skuffende...) Tiden er inde - Lyngby Boldklub  (Læst 5579 gange)
Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: (Utilgiveligt farvel) Tiden er inde - Lyngby Boldklub
« Svar #15: 04 Apr 2009, 21:56 »

Rigtig god blog. Smiley Fast læser herfra!
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Utilgiveligt farvel) Tiden er inde - Lyngby Boldklub
« Svar #16: 04 Apr 2009, 22:36 »

Rigtig god blog. Smiley Fast læser herfra!

Dejligt at høre Smiley

Jeg har ikke forberedt mig så godt som så mange andre herinde, så jeg har ikke flere updates liggende. Derfor skal jeg først skrive en ny, og jeg kan ikke love, om det bliver i aften, eller først imorgen. Men jeg vil da få den lavet så hurtigt som muligt Smiley
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: (Utilgiveligt farvel) Tiden er inde - Lyngby Boldklub
« Svar #17: 05 Apr 2009, 01:03 »

Giv dig god tid og lav noget genialt!:)
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Utilgiveligt farvel) Tiden er inde - Lyngby Boldklub
« Svar #18: 05 Apr 2009, 01:47 »

Giv dig god tid og lav noget genialt!:)

Jeg skal da prøve Wink
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Utilgiveligt farvel) Tiden er inde - Lyngby Boldklub
« Svar #19: 06 Apr 2009, 21:03 »

Tiden er inde - Lyngby Boldklub

SKUFFENDE...





Lyngby 1-1 Hvidovre
0-1 Marc Olsen
1-1 Morten Petersen


Næstved 2-1 Lyngby

1-0 Ronni Bendtsen
1-1 Lasse Rise
2-1 Morten Petersen(fra Næstved)


Thisted 4-4 Lyngby
0-1 Ayuob Sørensen
0-2 Adeshina Lawal
0-3 Adeshina Lawal
1-3 Peter Bechmann
2-3 Dennis Olsen
3-3 Jesper Overgaard
4-3 Dennis Olsen
4-4 Lasse Qvist


Lyngby 3-1 LFA
1-0 Kim Aabech(Straffespark)
2-0 Adeshina Lawal
3-0 Lasse Qvist
3-1 Ojiego Chimezie


Lyngby 2-0 Køge
1-0 Adeshina Lawal
2-0 Kim Aabech(Straffespark)


Skive 0-0 Lyngby

-


Kolding FC 1-0 Lyngby
1-0 Claus Pedersen

Efter exit'et i pokalturneringen skal der kun spilles kampe i ligaen, og jeg har spillet 7 kampe siden sidst. Midt i september spillede vi en meget lige kamp med Hvidovre. Marc Olsen bragte udeholdet foran efter en lille halv time, og da der blev fløjtet til pause, var hans mål den eneste forskel på de to hold. I anden halvleg kom vi længere frem på banen og lagde et større pres på Hvidovre, og det gav pote, da der var 13 minutter tilbage. Vores anfører, Morten Petersen, kom først på bolden efter et indlæg, og headede den i kassen. 1-1 blev kampens slutresultat.

I den efterfølgende kamp mod Næstved var der et krav om sejr. Det gik dog ikke helt som planlagt, og efter kun 5 minutter scorede Ronnie Bendtsen til 1-0. Midt i første halvleg udlignede Lasse Rise, efter en lang solotur. Efter pausen var vi klart dominerende. Vi havde dog alt for mange mænd med fremme, så Næstved havde ikke store problemer med at fange os på en kontra og sikre sejren på 2-1. Skidt, skidt, skidt!

Goalshow ville være et passende ord, hvis man skulle beskrive kampen mod Thisted. vi kom foran efter et kvarters spil, da Ayuob Sørensen sendte bolden ind på Thisteds målmand, og kun 4 minutter senere udbyggede Adeshina Lawal føringen. Efter en halv times spil var det igen Lawal der var på spil, og med sin scoring til 3-0 satte han et perfekt punktum for en super 1. halvleg. I anden halvleg gik det knap så godt. Først var det Peter Bechmann, der reducerede 4 minutter efter pausen. Dennis Olsen scorede endnu et mål for hjemmeholdet, bare 5 minutter efter deres første scoring. Det var som om, at 3-0 føringen havde fået spillerne til at tage alt for let på opgaven, og det tog de nu konsekvenserne af. Inden for de sidste 10 minutter scorede Thisted yderligere 2 mål, og var det ikke for Lasse Qvist's udligning i overtiden, havde vi ikke fået det ene point.

Mod LFA fik vi endelig forløsningen. Endnu engang kom vi flot fra start, da Aabech scorede til 1-0 på straffespark, efter bare 10 minutter. I første halvleg nåede vi at score 2 mål mere. Først var det Lawal efter halv time, og lige inden pausen scorede Lasse Qvist, til 3-0. I anden halvleg reducerede Chimezie for LFA, men det ændrede ikke synderligt på kampens udfald, og vi fik derfor tre vigtige point med hjem.
KIM AABECH



Der ventede en svær kamp mod Køge, kun 2 dage efter LFA-sejren. Spillerne virkede dog ikke spor mærkede af det tætte program, og efter kun 2 minutter scorede Lawal, til 1-0. Efter målet gik kampen lidt i stå, og det var først til sidst i kampen, at der igen blev scoret. Vi fik nemlig straffespark med 1 minut tilbage af kampen, og Kim Aabech lukkede og slukkede kampen uden at tøve.

Vi skulle spille på udebane mod Skive, og det var en kamp der udviklede sig til en meget kedelig affære. Ingen af holdende virkede interesserede i sejren, og det bedste forsøg, var da Kevin Schmidt sendte bolden på stolpen. Kampen endte derfor 0-0, hvilket Skive kan være mest tilfredse med.

Sidste kamp i denne omgang var mod Kolding FC. Her var vi(undskyld udtrykket) virkelig ude og skide. Vores spil hang slet ikke sammen, og hvis det ikke var for Rune Pedersen i målet, havde vi sikkert tabt større end 1-0. Claus Pedersen stod for Koldings mål, midt i anden halvleg.

Jeg er ikke tilfreds med udfaldet af de fleste kampe, og vi er desværre røget ned på en 4. plads. Vi har 5 point op til Silkeborg og Viborg, der deler 1. pladsen, samt 2 point op til AB, der ligger nummer 3.






Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010