Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23575
0 Brugere, 691 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
datarecovee
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Schau, Schalke og tyskerne
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Afstikker: Skal du på Roskilde festival?
Ja
1 (6,3%)
Nej
14 (87,5%)
Måske
1 (6,3%)
Antal Stemmer: 16
Sider:
1
[
2
]
3
4
Forfatter
Emne: Schau, Schalke og tyskerne (Læst 9499 gange)
cube
Manager
Sv: Schau, Schalke og tyskerne
«
Svar #15:
27 Maj 2006, 21:33 »
Schalke i bedring
Tilbage i Bundesligaen
En skuffende sæsonstart havde bivirket
flaskekasteri
og stor vrede fra Gerhard Schaus side. Skaderne væltede ind over Schalke og spillerne syntes at have mistet modet.
Det var blevet til to sejre og tre nederlag i sæsonens første fem kampe og Aogo, Kuranyi og Volz var blandt de skadede spillere, så det kom som en forløsning, da Nürnberg blev slået med 1-2 og der derefter gik 14 dage inden den næste kamp. Så kunne de skadede spillere nå at komme sig, og det skete da også. Alle var klar med undtagelse af
Kevin Kuranyi
, der havde været plaget af en hofteskade i en måneds tid.
Man kunne mærke Schalke-fansene havde fået håbet tilbage.
Jeg havde med held skaffet mig en billet til
Schalke-Leverkusen
på VeltinsArena. Leverkusen lå nr. 1 i Bundesligaen og havde otte sejre, en uafgjort og ingen nederlag på kontoen.
Som jeg begav mig gennem Gelsenkirchens gader kunne jeg mærke spændingen omkring opgøret. Der var ikke overvældende meget støj, som der plejer at være, folk gik derimod og snakkede intenst - store som små, unge som gamle.
Jeg var sammen med et par venner, der begge havde trukket i den blå Schalke trøje og råbte og hujede som bare helvede. Det var lidt pinligt, syntes jeg. De havde vist fået en øl for meget nede på pubben.
Vi entrerede VeltinsArena højt oppe og kunne spejde ud over de imponerende 60.000 siddepladser. Nu begyndte stadion at røre på sig - der blev sunget slagsange og kastet med toiletpapir.
Markus Merk
fløjtede kampen igang og der var ikke gået mere end tre minutter før Schalke 04 var foran. Unge Aaron Hunt havde scoret og stadion eksploderede i forløsning. Schalke førte over ligaens ettere.
Nu begyndte Schalke for alvor at sprudle og især Thomas Hitzlsperger, der scorede kampens næste to mål.
Der blev til en
5-0
-sejr til Schalke og nu syntes alt muligt.
Jeg skal love for receptionisten smilede over hele hovedet, da jeg kom tilbage til hotelet. I et sekund frygtede jeg faktisk han ville løbe hen og omfavne mig, men det blev ved smilen og vinken.
Disse tre Schalke fans kunne med tilfreds mine lade vandet
I de følgende seks kampe blev de til seks fantastiske sejre - Gerhard Schau havde igen ramt plet med sine spillerkøb, der sprudlede. Især Langkamp var begyndt at vise det gode spil frem, men også den unge Patrick Ochs, som mange mente ikke var dygtig nok, havde vist lovende takter.
Schau havde for en stund lagt flaskerne på hylden og fansene var lykkelige.
Champions League
havde budt på tre kampe: 1-1 mod Brügge, 0-5 mod Barcelona og 1-1 mod Olympiakos. Det var langt fra optimalt, men det blev der rettet op på med en flot 4-0-sejr over Olympiakos på VeltinsArena. Schalke 04 syntes uovervindelige.
En Gerhard Schau i et usædvanligt godt humør udtalte i et interview:
"Hvis vi havde fået en ordentlig optakt til sæsonen, havde vi også ligget på førstepladsen nu. Der er svært at komme sig over en så skuffende sæsonstart, men 7 sejre på stribe hjælper."
Tjek mit kunst/design ud på
KasperPyndt.dk
Kimu
Landsholdsspiller
«
Svar #16:
27 Maj 2006, 21:45 »
Rigtigt godt skrevet endnu engang Cube
Helt sikkert en blog der skal følges.
Keep Up The Good Work!
Simoni
Førsteholdsspiller
«
Svar #17:
27 Maj 2006, 21:56 »
Jeg må også ærlig erkende at jeg beundrer dine evner til at skrive blogs... Fremragende skrevet
cube
Manager
«
Svar #18:
27 Maj 2006, 22:06 »
Citat af: Kimu 27 Maj 2006, 21:45
Rigtigt godt skrevet endnu engang Cube
Helt sikkert en blog der skal følges.
Keep Up The Good Work!
Citat af: Simoni 27 Maj 2006, 21:56
Jeg må også ærlig erkende at jeg beundrer dine evner til at skrive blogs... Fremragende skrevet
Mange gange tak =D
KasperPyndt.dk
cube
Manager
«
Svar #19:
27 Maj 2006, 22:07 »
Som sagt: hvis nogen ønsker screenshots af enhver art har jeg intet imod at lægge dem udenfor bloggen i et svar
KasperPyndt.dk
cube
Manager
«
Svar #20:
28 Maj 2006, 03:44 »
Succes i Gelsenkirchen
En halv sæson spillet
Formand Rudi Assauer kunne for alvor nyde sin cigar
Schalke 04 var Bundesligaens duks
Som jeg vandrede ned gennem Gelsenkirchens gader, på min daglige indkøbstur, kunne jeg ikke lade være med at tænke tilbage på Schalkes første halve sæson. En periode, der havde budt på lige fra
nedture
til kæmpe
succes
.
Jeg tænkte tilbage på
Bundesligaen
, hvor det var blevet til elleve sejre og en enkelt uafgjort mod (mod Cottbus) i de seneste tolv kampe. Hvordan et hold med en gennemsnitsalder på
23
, bestående udelukkende af tyskere af moderat niveau, kunne hive sig op på førstepladsen, fattede jeg ikke. Det var dog faktum.
Gerhard Schau
s ideologi havde båret frugt: holdets kommunikation var tydeligt bedre end de andre, mere internationalt prægede, mandskaber. Der var et større sammenhold og der var altid tænding på når Schalke 04 skulle i kamp.
I sidste sæson var man røget ud i den indledende runde af
Champions League
, hvilket til alt held ikke skete i år. Schalke 04 klarede skærende med nød og næppe: Efter blot to points i de første tre kampe, tog de sig for alvor sammen og Olympiakos og Brügge sikkert, inden de hjemme imponerende spillede 0-0 med mægtige
Barcelona
.
Modstanderen i ottendedelsfinalen hed
PSV
. Da jeg var på pub i forgårs fik jeg mig en sludder med en lokal hollænder, Pierre hed han, og han glædede sig som et lille barn til kampen. Hver gang han snakkede om "sin klub", PSV, viftede han med armene, hvorfor hans briller ofte truede med at falde af hans næse.
"We will win, WE will win," var det tydeligste citat jeg husker fra den samtale.
Aftensmaden var ikke den største oplevelse
Det var blevet svært for mig at begive mig omkring uden at falde i snak med en lokal om klubben med de kongeblå spilletrøjer - byens fælles passion, Schalke 04.
Hjemme på hotelværelset var der ikke mange at snakke med. Jeg kunne spise, bade og sove, og det var præcis, hvad jeg gjorde efter jeg kom hjem.
«
Seneste Redigering: 28 Maj 2006, 11:51 af cube
»
KasperPyndt.dk
Bademesteren
Manager
«
Svar #21:
28 Maj 2006, 09:30 »
Citat
Jeg havde med held skaffet mig en billet til Schalke-Leverkusen på VeltinsArena.
Troede det var dig, der var Schau...
MisterFCK
Gæst
«
Svar #22:
28 Maj 2006, 11:09 »
Citat af: Bademesteren 28 Maj 2006, 09:30
Troede det var dig, der var Schau...
Citat af: cube 27 Maj 2006, 16:14
Introduktion
Der bliver taget udgangspunkt i journalisten Peter Ecken, der fra sidelinien fortæller om begivenhederne i tyske Schalke 04.
Bademesteren
Manager
«
Svar #23:
28 Maj 2006, 11:16 »
Det kan jeg godt huske at læst...
Så er jeg med igen,så bare fortsæt.
United-styrer
Gæst
«
Svar #24:
28 Maj 2006, 11:54 »
Klasse, cube. Fortsæt det imponerende stykke arbejde
cube
Manager
«
Svar #25:
28 Maj 2006, 12:33 »
Et interview med Gerhard Schau?
Rudi Assauer i godt humør
Alt imens Schalkes succes fortsatte, kæmpede jeg hårdt for at opnå et
interview
med hovedaktøren i hele dette mediecirkus, Gerhard Schau. Hvis jeg skulle have mit interview skulle det være nu, mens han var på toppen.
Efter et par dages anstrengelser fik jeg endelig kontakt til Rudi Assauer vha. en ven fra
Kicker
, der var fortrolig med Schalke-skipperen.
"Rudi Assauer, Schalke," sagde bestyrelsesformande
n med en vissen stemme. Jeg blev lidt forfjamsket - jeg var ny i journalist faget og havde ikke haft de store opgaver før.
"Ja.. hej, hallo.. jeg hedder Peter Ecken og kommer fra Kicker."
"Jamen goddag, Peter Ecken, hvad kan jeg hjælpe dig med." Han var ikke altid lige let at snakke med, Rudi Assauer, men han virkede i godt humør i dag.
"Jeg ville høre om muligheden for et interview med Gerhard Schau..til bladet," spurgte jeg pænt.
"Det kan vi vel nok finde ud af, jeg taler med ham," svarede han, og jeg knyttede en næve for mig selv. Sådan.
20 år gamle Kai Bülow har imponeret på
det sidste
Schalke 04 havde været
suveræne
på det sidste. I
ni kampe i træk
havde Frank Rost holdt buret rent, og i de seneste 13 kampe, var der kun blevet scoret to gange på de blå.
Holdet var en klokkeklar etter i Bundesligaen med 18 sejre, en uafgjort og tre nederlag og havde altså ikke tabt en eneste kamp siden den miserable sæsonstart. Det betød at Schalke 04 nu var ubesejrede i
16 kampe i træk
, alene i Bundesligaen. Hvis man samlede alle deres kampe lød statistikken på 22 kampe uden nederlag.
I CL-turneringen havde Schalke spillet deres første kamp mod PSV. Denne på VeltinsArena.
På trods af dominans fra Schalkes side, blev kampen, til Schaus store fortrydelse, kun til et 1-1 resultat.
Schalkes uovervindelige stime fik dog en brat slutning, da de mødte Hertha Berlin på udebane. Herthas nyindkøbte Nicolas Anelka var ikke sen til at bringe hjemmeholdet foran på en friløber i de første minutter.
Aaron Hunt
sørgede for udligningen, men det var i sidste ende Hertha Berlin og Nicolas Anelka, der var skarpest. Franskmanden scorede til 2-1 og så var den kamp tabt.
For en gangs skyld lød der ingen hujen fra Schalkes fans.
«
Seneste Redigering: 28 Maj 2006, 16:45 af cube
»
KasperPyndt.dk
cube
Manager
«
Svar #26:
28 Maj 2006, 15:19 »
Schalkes nedtur
Fornyet spænding i Bundesligaen
En flot sæson skulle krones med det tyske
mesterskab
, men det krævede at alle spillerne var
100%
fokuserede til sidste spilminut, og det havde de ikke været i de seneste kampe.
Schalkes bedste spiller, Thomas Hitzlsperger, var blevet skadet og havde nu været ude en god måneds tid, hvilket havde præget Schalkes spil tydeligt. Erstatningen
Simon Rolfes
havde ikke haft den store succes på venstrefløjen.
Det ellers så sikre
7 points
-forspring var blevet hentet af Bayern München, der havde vist total dominans i deres seneste kampe. Michael Ballack så skræmmende stærk ud, og han skulle stoppes, hvis Schalke skulle vinde den kommende kamp mod netop Bayern München. En kamp de fleste anså for årets vigtigste.
Holdene lå side om side i Bundesligaen, begge med
68 points
efter 30 spillerunder.
"Hvis vi ikke vinder i dag bliver vi ikke mestre," sagde Schau til pressen inden kampen. Den mand forstod så sandelig at lægge et pres på sine unge spillere.
Receptionisten på hotellet var totalt ekstatisk. "Match of the year," hørte man ham råbe konstant, mens han hoppede op og ned foran hans 15 tommers fjernsyn - kampen skulle snart gå igang.
Jeg satte mig i baren og så kampen sammen med en stor skare Schalke-fans:
Der var ingen overraskelser i Schalkes startopstilling, der havde Kuranyi og Asamoah på toppen.
Lidt overraskende var Borut Semler med for Bayern, men det var også den eneste overraskelse.
Markus Merk fløjtede kampen igang.
Der er kun spillet 7 minutter og så står der 1-0 til hjemmeholdet. Ismaël scored på et frispark, han
elegant
placerede i venstre krog. Efter 14 minutter modtager Kevin Kuranyi bolden. Med fantastisk hurtighed bryder han igennem Bayern-forsvaret og lægger bolden an til skud, men pludselig ligger han ned.
Lúcio
har i et desperat forsøg på at stoppe ham, fældet ham bagfra og modtager direkte rødt kort - Schalke aner noget håb.
17 minutter
er spillet og den udskældte Simon Rolfes bryder igennem på venstrekanten i et fantastisk raid. Han smider bolden ind over til en fremstormende Gerald Asamoah, der sætter panden på lige for næsen af Oliver Kahn. Asamoah kaster armene i vejret og stormer ud mod Schalke fansene, der højlydt hylder ham.
Der er udlignet
.
4 minutter senere er der hjørnespark til Bayern München. Michael Ballack modtager den i feltet, spiller den bagud til Philipp Lahm og backen sender et bragende langskud i mål - Schalkes fans forstummer.
Kort inden pausen sender Asamoah bolden på stolpen.
Aaron Hunt erstatter en træt Kevin Kuranyi, og anden halvleg fløjtes igang.
Et bragende langskud fra Michael Ballack er det eneste højdepunkt i anden halvleg. Bolden rammer overliggeren.
Kampen sluttede og receptionisten var grædefærdig. Han lå på sine knæ, sagde ikke en lyd. Stirrede bare på den nu sorte tv-skærm. Jeg klappede ham på skulderen og gik op på mit værelse.
Jeg tænkte på mit interview med Gerhard Schau - han havde endnu ikke ringet tilbage.
KasperPyndt.dk
United-styrer
Gæst
«
Svar #27:
28 Maj 2006, 15:24 »
Skidt hvis du nu taber mesterskabet. Surt
cube
Manager
«
Svar #28:
28 Maj 2006, 15:31 »
Citat af: United-styrer 28 Maj 2006, 15:24
Skidt hvis du nu taber mesterskabet. Surt
Det er ufatteligt spændende. Har lige spillet den andensidste kamp i sæsonen. Vandt over Braunschweig og så stod der 1-1 mellem Bayern og Hannover indtil det 90. minut, så scorede Santa Cruz. JEG KU HA OVERTAGET FØRSTEPLADSEN
Nå, men næste update afslører, hvem der vinder mesterskabet. Bayern skal møde HSV i sidste runde, hvor vi skal møde Burghausen.
KasperPyndt.dk
cube
Manager
«
Svar #29:
28 Maj 2006, 16:27 »
Skæbnens time
Hvem tager titlen?
Lørdag d. 19. maj 2007 skulle det hele afgøres.
Hvem
ville vinde mesterskabet?
På VeltinsArena tog Gerhard Schau og hans tropper imod
Burghausen
.
På AOL-Arena tog
HSV
imod Bayern München.
Bayern, der havde vundet
9 kampe i træk
, skulle sætte points til, ellers kunne vi godt vinke farvel til mesterskabet. Det syntes usandsynligt.
Kampene bliver sat igang og spændingen breder sig udover VeltinsArena, hvor jeg også var placeret.
Blot et kvarter er spillet, så modtager netop tilbagevendte Thomas Hitzlsperger bolden et stykke udenfor feltet, og han hamrer til den. Bolden knækker i luften og passerer en chanceløs målmand. Et klassisk hug fra Hitzlspergers fod. Stadion eksploderer i blå-hvide farver.
Schalke har flere gode langskudsforsøg ved bl.a. Fabian Ernst, men der bliver ikke scoret yderligere i første halvleg. Gerhard Schau viftede sine spillere ned i omklædningsrummet med en utilfreds mine – der var vist alligevel noget, der skulle rettes op på.
Forsvaret og især
Moritz Volz
havde i enkelte situationer i hvert fald ikke set specielt godt ud.
Anden halvleg ligner til forveksling den første. Schalke kontrollerer.
Pludselig får Burghausen dog en kæmpe chance. Freddy Guarins spark rammer den venstre opstander og
danser på målstregen
inden Dennis Aogo får sparket den væk.
I kampens døende minutter cementerer Thomas Hitzlsperger sejren med sit andet mål. Nu er det hele op til HSV.
Jeg nåede lige hjem til hotellet for at følge med i kampen mellem Hamburger SV og Bayern München. Sidstnævnte havde vundet deres sidste 9 kampe i Bundesligaen – det blev meget svært for HSV.
Eftersom Schalke vandt, skulle Bayern også vinde, ellers røg mesterskabet.
”Vi tror på det,” Felix Magath.
Jeg satte mig ned i baren sammen med en
hær af Schalke fans
, der havde champagnen klar, men samtidig ikke så helt overbeviste ud.
Receptionisten var slet ikke at se – mon spændingen havde fået ham til at gå under jorden?
Kampen går i gang og Bayern får den første chance ved Schweinsteiger, men talentet misbruger.
17 minutter er spillet og så fælder Ismaël en helt fri Barbarez. Ismaël vises ud og Barbarez
eksekverer
straffesparket.
Jeg så receptionisten komme løbende, væltende, hoppende ned ad trappen med armene i vejret, mens han råbte: "DANKE SCHÖN, HSV!"
Efter Bayerns udvisning går kampen lidt i stå og der bliver ikke produceret mange chancer. Pausestillingen er
1-0
til HSV.
Anden halvleg fløjtes igang og der er stadig ikke den store tænding i opgøret. I kampens 80. minut står Benjamin Lauth pludselig fri, og han udbygger føringen.
"HOLY MOTHER OF THE LORD," skreg receptionisten, alt imens champagnepropperne fløj ham om ørerne. Han ansigtskulør havde en næsten sygelig farve.
To minutter senere reducerer Roque Santa Cruz, men det er ikke nok.
HSV vinder
og kårer
Schalke som mestre
.
Gerhard Schau blev interviewet ovenpå triumfen: "En tidligere berømthed udtalte, at du intet ville vinde med børn på holdet, og dit titelvindende mandskab har en gennemsnitsalder på 24. Hvad er dit svar på tiltale?"
"Dette mandskab har udrettet
mirakler
ved at vinde titlen. Jeg er sikker på et denne flok drenge bare bliver bedre og bedre."
"Du er tidligere blevet sat i forbindelse med
Manchester United
. Har du opnået, hvad du skulle i Schalke 04?"
"Overhovedet ikke."
Med fokus på mesterskabet havde jeg nær glemt Schalkes Champions League-skuffelse. Den anden ottendedelsfinale mod PSV blev nemlig tabt med
2-1
.
Mens hele hotellet festede over det vundne mesterskab, lagde jeg mig op på mit værelse - det havde været en lang dag.
«
Seneste Redigering: 28 Maj 2006, 16:57 af cube
»
KasperPyndt.dk
Sider:
1
[
2
]
3
4
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »