home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:37:52 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 719 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  hvor længe spiller
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: hvor længe spiller  (Læst 785 gange)
kimkr
Lilleputspiller
*

hvor længe spiller
« : 26 Maj 2006, 17:18 »

Har læst en del om de spil som i andre spiller, men syntes ikke at i spiller ret mange sæsoner, er selv i gang med et spil med Ajax og er pt i år 2028, er der andre der har spillet lange spil ?

United-styrer
Gæst

Sv: hvor længe spiller
« Svar #1: 26 Maj 2006, 17:20 »

Jeg har ikke haft ret mange lange spil i lang tid. Mit længste i FM 2006 er til år 2009. I CM 01/02 var min rekord vistnok 2016, så det er det længste.

kimkr
Lilleputspiller
*

« Svar #2: 26 Maj 2006, 17:27 »

ok men hvorfor stopper du så tidligt, er det fordi man ikke gider mere når man har vundet det hele ? for sådan havde jeg det også men sådan bliver det jo med alle de spil man starter, så jeg begyndt på at prøve at bruge så mange unge spiller så muligt, og nu jeg nået så langt så ens ungdoms arbejde rigtig blomster og kender jo ingen af spillerne mere som man gør når man starter et nyt spil hvor man bare kan købe en masse af dem man ved bliver store spiller

Gosser
Manager

« Svar #3: 26 Maj 2006, 17:31 »

Har læst en del om de spil som i andre spiller, men syntes ikke at i spiller ret mange sæsoner, er selv i gang med et spil med Ajax og er pt i år 2028, er der andre der har spillet lange spil ?

Du har alt for meget fritid funny

SirToby
Manager

« Svar #4: 26 Maj 2006, 17:32 »

I mit nuværende spil med Welling United, er jeg da kommet frem til år 2012. Og jeg regner da med, at tage et par år mere. Godt nok ikke i nærheden af dit år 2028, men der skal jeg nok komme op.

Dusty78DK
Manager

« Svar #5: 26 Maj 2006, 17:36 »

I alle de "nyere" udgaver har nok ikke spillet mere end 4-5 sæsoner. Men min rekord må være i CM 2 England, hvor jeg spillede med Newcastle i 11 sæsoner og vandt "the treble" fem gange i træk.  Cool

kimkr
Lilleputspiller
*

« Svar #6: 26 Maj 2006, 17:38 »

både og med det med fritiden, har lige haft noget ferie, her ind jeg starter nyt job den 1, men tro ikke jeg spiller så meget mere ind jeg andre, eller det ved jeg jo ikke, kan jo ikke vide hvor meget i spiller, men nu jeg træner ude i det virkelig liv og det i Danmarks bedste klub Brøndby, men er det kun mig der syntes det sjovt at se det arbejde man starter i fm med at hente talenter osv, at se hvad det ender med og om man kan finde de rigtige talenter og ikke bare dem man kender når spillet starter ?

United-styrer
Gæst

« Svar #7: 26 Maj 2006, 17:40 »

ok men hvorfor stopper du så tidligt, er det fordi man ikke gider mere når man har vundet det hele ? for sådan havde jeg det også men sådan bliver det jo med alle de spil man starter, så jeg begyndt på at prøve at bruge så mange unge spiller så muligt, og nu jeg nået så langt så ens ungdoms arbejde rigtig blomster og kender jo ingen af spillerne mere som man gør når man starter et nyt spil hvor man bare kan købe en masse af dem man ved bliver store spiller

Ja, jeg har tre store problemer. Det første er, at jeg ikke gider mere, når jeg har vundet det hele, og ikke mindst når jeg vinder næsten alle kampe. Mit næste problem er så, at jeg er en utrolig dårlig taber, så når jeg er et mindre godt hold, og der er langt mellem sejrene, dropper jeg hurtigt spillet. Mit sidste problem er, at der er så mange hold i FM, og jeg vil gerne prøve dem alle, og det når jeg ikke, hvis jeg skal oppe i 202X med et af dem :-)

kimkr
Lilleputspiller
*

« Svar #8: 26 Maj 2006, 17:41 »

ved godt at folk vinder en del når de spiller og det går jeg også, tro kun at jeg har misset mesterskabet 3 gange i mit spil og har vundet CL 5-6 gange men lige nu er der bare gået sport i at spille med et rigtig ungt hold og se om man kan vinde det hele. har pt ikke en eneste spiller over 27 år og har 6-7 spiller under 22 i start opstillingen

wirenfeldt
Gæst

« Svar #9: 26 Maj 2006, 17:48 »

Jeg synes det bliver lidt små kedeligt i længden.. Mit længeste var i 01/02, hvor jeg spillede med Porto til år 2017, her vandt jeg stort set alt i de sidste sæsoner.. Der var ikke nogle trænere der stoppede med at være trænere, så det var de samme hele vejen igennem, og der blev ikke skabt nogle nye og bedre.. F.eks hvis en spiller bliver træner.. Desuden var det lidt nederen når der kun var "falske" spillere med, og ikke en eneste man kendte..

kimkr
Lilleputspiller
*

« Svar #10: 26 Maj 2006, 17:52 »

jamen er det kun mig som hver gang jeg starter et nyt spil så bliver det tit de samme spiller man har på sit hold, og der for enlig kun landet man spiller i der skifter ?

United-styrer
Gæst

« Svar #11: 26 Maj 2006, 18:16 »

jamen er det kun mig som hver gang jeg starter et nyt spil så bliver det tit de samme spiller man har på sit hold, og der for enlig kun landet man spiller i der skifter ?

Nej, jeg køber også tit de samme. Gioda, Besagno, Mokoena etc. Man burde egentlig lade være.

kimkr
Lilleputspiller
*

« Svar #12: 26 Maj 2006, 20:25 »

ja det med at man altid køber de samme spiller, bliver jo hurtigt kedeligt, men man vil jo ha de bedste spiller, og der syntes jeg at mit lange spil, er blev ret fedt fordi man ikke kender spillerne og man bliver udforderet når man så skal ud og hente nye spiller, og samtidig har du selv hentede alle de spiller der er i din trup, og du har styr på alt i klubben, og når det så ikke er en af de helt store klubber som barca osv så har du ikke vildt mange penge som dem, og du kan heller ikke købe alle spiller, og må der for ud og lede efter talenter

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #13: 27 Maj 2006, 17:14 »

En ven af mig spillede på et tidspunkt til 204x? Hvordan han gad ved jeg ikke?

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010