home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1304 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Skadestuen FM2009
| | | | |-+  Kamp/installations problem
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Kamp/installations problem  (Læst 1074 gange)
Magne
Lilleputspiller
*

Kamp/installations problem
« : 28 Mar 2009, 09:44 »

Hej, jeg har aldrig været på denne her side før, men jeg håber i kan hjælpe mig.
Jeg fik Football Manager 2009 i julegave. Jeg har ikke haft lysten og tiden til at spille det før nu.
Starten af installationen gik helt fint, men da installationen var færdig stod der noget lign. "installations er fuldført. Der opstod fejl i installationen, se mere i installationslogbog en" Efter dette åbnede spillede, jeg startede min første karriere og det gik helt fint, jeg satte taktikken og alt andet fungerede helt uden problemer, da jeg så kom til min første kamp gik det galt. Jeg havde udtaget holdet og trykkede "Kamp" så frøs spillet og jeg kunne intet gøre, jeg gav den lidt tid til at stå, det kunne jo være den bare loadede. Efter et stykke tid blev jeg nød til at lukke spillet, under Joblisten stod der også "svare ikke". Nu ville jeg så gå ind i spillet igen, men jeg kunne simpelthen ikke finde spillet, det var ligesom den ikke havde gemt det korrekt. Jeg prøvede at putte Cd'en ud og ind, det hjalp heller ikke. Derfor prøvede jeg at afinstallere spillet. Da afinstalllationen var fuldført, installerede jeg spillet igen. Da installationen var færdig åbnede jeg programmet, jeg gentog alt hvad jeg havde gjort med mit hold før, men da jeg kom til kampen skete det helt samme som før. Jeg lukkede programmet og prøvede at finde spillet på min computer igen, men stadig uden held. Jeg har gentaget overstående mange gange, men den fryser hver eneste gang jeg når til kampen, og hver gang installationen er færdig står der at spillet ikke er installeret korrekt.

Så mit spørgsmål er hvad jeg gør nu? Mine problemer hænger højest sandsynligt sammen med at spillet ikke bliver installeret korrekt. Men hvad kan jeg gøre? Måske der er nogle der har oplevet noget lignende.

Jeg håber i kan hjælpe.

søgaard
Gæst

Sv: Kamp/installations problem
« Svar #1: 28 Mar 2009, 09:46 »

Det lyder som om din computer ikke kan klare spillet.. Det er jo lidt mere krævende, nu hvor der er 3-d med..
Det er højest sandsynligt dit grafikkort, som den er gal med. Så prøv at tjek om det lever op til kravene.

Magne
Lilleputspiller
*

« Svar #2: 28 Mar 2009, 10:05 »

Hmm. Min computer en en HP Pavilion dv6500 PC http://g-ec2.images-amazon.com/images/I/51a7Mh219gL.jpg
Efter lidt søgning på nettet tror jeg at min computer har det her grafikkort: NVIDIA® GeForce(R) 8400M GS.
Måske du ved hvor man kan tjekke hvilket grafikkort man har.

Magne
Lilleputspiller
*

« Svar #3: 28 Mar 2009, 15:10 »

Er der virkelig ingen der ved, hvad jeg kan gøre?
I så fald, kender i et andet sted jeg kan spørge?

Magne
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 01 Apr 2009, 19:28 »

Ingen der kan hjælpe?

Caspper
Manager

« Svar #5: 01 Apr 2009, 19:42 »

Min ven har det samme problem med det med kampen.

Installer spillet, og gør det evt. via den avancerede installation. Genstart din PC efter installationen, for at se om du kan starte det. Hvis du derefter kan finde det, så når din kamp fryser - luk spillet og start det igen. Så plejer det at virke.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010