|
MisterFCK
Gæst
|
|
 |
AD!!!
« : 26 Maj 2006, 00:13 »
|
|
Jeg ved ikke om der er oprettet en tråd om dette billed før. jeg kunne i hvert fald ikke finde den. Jeg syntes bare lige jeg ville visse dette billede: Lidt irreterende at det lige er man utd der gør sådan noget når det er mit ynglingshold men jeg belv lige nød til at vise det. Igen må jeg undskylde hvis emnet er blevet oprettet før 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Hvad siger i til det. Er der andre hold der kan finde på sådan noget på banen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Sådan er Man Utd stilen 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Ramos 4
|
|
Hvad mener du med "gør sådan noget" det er bare en uheldig situation billedet er taget i  en ud af en million gange man kan få et sådant billede.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
 Det er humor! Og at det at Man Utd der skaber billedet gør bare det hele bedre 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chelidze90
Gæst
|
|
Hvad mener du med "gør sådan noget" det er bare en uheldig situation billedet er taget i  en ud af en million gange man kan få et sådant billede. Det er to billeder som er klippet sammen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ramos 4
|
|
Det er to billeder som er klippet sammen  Også en mulighed.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gehyden_bab
|
|
Også en mulighed.
Noget kunne i hvert fald tyde på det, eftersom lyset på Rooneys og Ronaldos trøjer er meget forskelligt. mvh, mathias
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ramos 4
|
|
Helt bestemt, jeg ved det ikke  men fun billede
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NooNoo
|
|
Hvis de nu gerne vil vise omverden deres følelser så er det da okay hehe
|
|
|
|
|
|
R O T R
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
Det er manipuleret  Men stadig et fedt billede 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kerm
|
|
Det er to billeder som er klippet sammen  Er helt enig her.. Hvis man kigger på Rooneys højre underarm, kan man se, at trøjen er meget bøjet, krøllet osv. og meget grafisk forkert i forhold til Ronaldos trøje.. Med det mener jeg at billederne er taget med forskellige opløsninger.. Kerm
|
|
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Jeg ved ikke om der er oprettet en tråd om dette billed før. jeg kunne i hvert fald ikke finde den. Jeg syntes bare lige jeg ville visse dette billede: Lidt irreterende at det lige er man utd der gør sådan noget når det er mit ynglingshold men jeg belv lige nød til at vise det. Igen må jeg undskylde hvis emnet er blevet oprettet før  Set før herinde  Der er en tråd hvr der er lignende billeder også, men kan ikke lige huske den..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|