home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1196 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 104 Udprint
Forfatter Emne: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009  (Læst 290606 gange)
plutonium
Manager

Sv: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
« Svar #1485: 24 Maj 2009, 00:11 »

du var også en solid klippe ned i bagkæden Pluto og fysisk havde jeg ingenting og skulle have sagt heller ik rigtig hurtighedsmæssigt over for dig, stor credit til dig fra mig af Wink

Takker Grin

Jeg spillede mig op til et godt niveau, selvom jeg ikke er 100 % tilfreds med første halvej. Jeg har nogle klare problemer mod spillere med stor hurtighed (Milan-spilleren fx), hvor de nemt finder plads bag mig. Men Legendary og Pepe dæmmede godt op, hvilket gjorde at jeg bedre kunne sætte ind der hvor JEG er stærk, nemlig at stå i vejen  Grin

Jeg synes som sagt vores bagkæde var rigtig stærk, hvor vi var gode til at supplere hinanden. Det gjorde at fx Kongesoennen kunne fokusere på det offensive, hvilket han udnyttede 100 % Thumbs Up
« Seneste Redigering: 24 Maj 2009, 00:15 af plutonium » Logged

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

kaviedes
Ynglingespiller

« Svar #1486: 24 Maj 2009, 00:13 »

Jeg glæder mig bare til næste arrangement, hvor jeg måske får et par fodboldstøvler med Peace..

Det var rimelig svært at stå fast i mine gummisko... Smiley

Kaviedes Smiley

plutonium
Manager

« Svar #1487: 24 Maj 2009, 00:13 »

Kald den "Efter Kampen-tråden" eller noget i den stil. Tunge

Hvis der bliver en award for den mest ensomme, vil jeg forlange at få den! Tunge

Grin Grin

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

RMFC
Ynglingespiller

« Svar #1488: 24 Maj 2009, 00:15 »

Kald den "Efter Kampen-tråden" eller noget i den stil. Tunge

Hvis der bliver en award for den mest ensomme, vil jeg forlange at få den! Tunge
synes også du fortjener den, du havde jo en hel højreflanke at tage sig af crazy

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #1489: 24 Maj 2009, 00:17 »

Hold kæft hvor var det fedt drenge! Skulle også sige fra Kasper (dobbelt målscorer   Hævet Øjenbryn) at han synes det var kanon fedt, og I bare skulle sige til, så er han klar.

Jeg vil først og fremmest takke for de roser jeg har fået nogle sider tilbage, selvom jeg dog ser 4 mand, der er tættere på Man of the Match. Mine vurderinger nedenfor. Jeg synes jeg havde rigtig svært ved at vænne mig til at spille på en stor bane i første halvej, men i anden gik det rigtig godt, selvom jeg var ved at lave en Jesper (for kort aflevering tilbage til keeper), hvilket jeg skammer mig over..  Forlegen Men alt i alt er jeg meget tilfreds med min egen indsats, hvor VK også skal have en stor ros, for at guide mig rundt, når jeg ikke havde fokus på farlige elementer. Generelt var bagkæden fantastisk på hold 2, hvor også Legendary og Pepe var suveræne til at holde en stærk kæde, hvor meget lidt slap igennem.

Nu blev vinderen jo Kaviedes, hvilket er passende med 4 mål og en konstant trussel for hold 1. Derudover synes jeg Shaft var imponerende. Uanset om han spillede forsvarer, angriber eller keeper, så var han afgørende for sit hold. I første halvej var han umulig at komme forbi, medmindre man skiftede fløj. Dette bar dog frugt! I angrebet tonsede han igennem forsvaret, og Pepe var nødt til at stille sig direkte imellem ham og målet, for at undgå han kom frem til en chance. På mål leverede han i mine øjne kampens detalje, da han i en flyvende redning måtte prikke et skud over overliggeren.
Kongesoennen spillede også flot som højre back/wing, hvor han var en ren Pospech for hold 2. Fantastisk offensiv styrke, der gjorde en forskel. Stor cadeau! Sidste mand jeg vil fremhæve er Legendary. Den dribblende forsvarsspiller var faktisk endnu bedre offensivt end defensivt, selvom han også var meget påpasselig foran eget mål. Med sikre driblinger og stor kontrol var han en sand libero.

Alle 4 var i mine øjne kandidater til MoM, selvom 4 mål gjorde udslaget for mig.

Angående billederne, så er de nu lagt ind på min maskine, hvor jeg mener der skal en vis redigering til, da de er taget langt fra spillerne. Mille har givet en masse gode billeder, med flotte vinkler, og de vil blive lagt op rimelig hurtigt i morgen (sorry at I må vente), men nogle kræver lidt beskæring. Profilbillederne vil dog blive lagt op så hurtigt som muligt!

Drenge; det var en fantastisk dag, og jeg ser allerede frem til et kommende arrangement. En meget fair spillet kamp, selvom Warmon formåede at farve mit skinneben rødt med en hændelig stempling. (no bad feelings, men FUCK det gør ondt lige nu XD). Jeg kan stadig ikke se hvorfor der var straffe, men sket er sket. Dommeren må have set noget jeg ikke kunne se Wink

Ang. dit skinneben, du kunne da bare trække dit ben til dig en anden gang xD, ej spøg til side... Går aldrig efter folk, det hører sig ikke hjemme på banen. Men tak for en velspillet kamp. Næste gang får jeg forhåbentligt lidt bedre arbejdsbetingelser i defensiven Peace

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Zone 43
Manager

« Svar #1490: 24 Maj 2009, 00:18 »

Lyder virkelig som om i har haft det hygge. Kunne være man skulle troppe op hvis det blev i Jylland Smiley

Det var røv fedt. Thumbs Up
Og mon ikke, at der er et par stykker, som kan arrangere nogeti Jylland på et tidspunkt? Andet ville overraske mig. Så kunne man evt. lave en kamp på tidspunkt; Danskerne mod Jyderne. Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

kaviedes
Ynglingespiller

« Svar #1491: 24 Maj 2009, 00:20 »

Ang. dit skinneben, du kunne da bare trække dit ben til dig en anden gang xD, ej spøg til side... Går aldrig efter folk, det hører sig ikke hjemme på banen. Men tak for en velspillet kamp. Næste gang får jeg forhåbentligt lidt bedre arbejdsbetingelser i defensiven Peace

Når du nu mener at du aldrig går efter folk..... Hvorfor har jeg så et trælår efter dit knæ ?

Jeg er helt enig i at du aldrig går efter manden, men kan du så ikke i det mindste lære at styre dine ben. Det gør jo ondt på os andre ...

Kaviedes Smiley

motZ
Gæst

« Svar #1492: 24 Maj 2009, 00:22 »

Det var røv fedt. Thumbs Up
Og mon ikke, at der er et par stykker, som kan arrangere nogeti Jylland på et tidspunkt? Andet ville overraske mig. Så kunne man evt. lave en kamp på tidspunkt; Danskerne mod Jyderne. Peace

Ja altså Danskerne mod svenskerne.. Wink

Zone 43
Manager

« Svar #1493: 24 Maj 2009, 00:23 »

Heja Sverige.

EDIT: Jeg skylder skylden på finanskrisen, den globale opvarmning og ikke mindst mine tavse tilhængere, for at jeg kom til én afslutning i kamp. Ubeslutsom
« Seneste Redigering: 24 Maj 2009, 00:30 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

plutonium
Manager

« Svar #1494: 24 Maj 2009, 00:24 »

Lige præcis. Der skal noget fight til, ellers er kampen kedelig. Men når der fightes, så får man knubs. Det kan ikke være anderledes. No bad feelings. Det går garanteret bedre i morgen Thumbs Up

Det var generelt en fed kamp, der er den bedste fodboldkamp jeg har oplevet i den tid jeg kan huske. Måske fordi det var på en stor bane, måske fordi det var blandt fede mennesker, måske fordi det var forløsning af forventningerne. Uanset hvad, så var det helt fantastisk at opleve Thumbs Up

(og nu begynder jeg at lave tråden med billeder. Giv mig 20 minutter maks, så burde den være oprettet Peace)

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #1495: 24 Maj 2009, 00:25 »

Når du nu mener at du aldrig går efter folk..... Hvorfor har jeg så et trælår efter dit knæ ?

Jeg er helt enig i at du aldrig går efter manden, men kan du så ikke i det mindste lære at styre dine ben. Det gør jo ondt på os andre ...

Det var kamp om bolden du... Og kan du ikke tåle det gør ondt, så lad være med at spille... nå nej, du er fodboldspiller, så skal du pive lidt. xD

Ej, du må gerne sige det gør ondt, for jeg kunne da også mærke det Wink Så det er helt i orden. Jeg er ikke bange for at slå mig jo Wink

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

sindsygt
Gæst

« Svar #1496: 24 Maj 2009, 00:27 »

Kommer der snart nogle billeder, pluto? Wink

EDIT: Havde ikke set dit indlæg 2 svar længere oppe Forlegen

D'oh! Opstemt

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #1497: 24 Maj 2009, 00:37 »

(og nu begynder jeg at lave tråden med billeder. Giv mig 20 minutter maks, så burde den være oprettet Peace)

Hvad kommer tråden til at hedde?  Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #1498: 24 Maj 2009, 00:48 »

synes også du fortjener den, du havde jo en hel højreflanke at tage sig af crazy
Jeg kan ikke understrege nok, hvor frustrerende det var at skulle dække højreback, højrekant og enkelte gange også lige midterforsvaret. Og de var jo gode til at spille på, at jeg var alene. Derfor vi tabte SÅ stort. Tunge

Men nu gider jeg ikke bitche mere, sket er sket og det var hyggeligt nok. Thumbs Up

plutonium
Manager

« Svar #1499: 24 Maj 2009, 00:48 »

Tråden er hermed lavet, den hedder Sommerbold 2009 - efter kampen Wink

ENJOY!

Sider: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 104 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010