home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1047 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 104 Udprint
Forfatter Emne: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009  (Læst 290315 gange)
enged
Gæst

Sv: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
« Svar #450: 16 Apr 2009, 22:42 »

Det var lige præcis det jeg tænkte. Hvis Zone skriver at hans force er teknik og vi i kampen ser at han ikke kan tæmme en bold, så ændrer vi hans force til long throws, hvis det er det, han er bedst til ;P
Men jeg synes selv folk skal have lov til at bestemme hvad de vil være gode i, folk får jo de samme muligheder, hvis vi siger de må vælge at være god i 2-3-4 stats og resten så er op til computeren at bestemme.
Det synes jeg ikke. Hvis nu der bliver lavet en forsvarspiller som siger at han er god til at løbe stærkt og tackle samt markere, men resten bare er random kan man jo risikere at personen får 20 i afslutning og indlæg mens han har 5 i hovestød, det ville man jo ikke kunne arbejde med...

Pepe
Gæst

« Svar #451: 16 Apr 2009, 22:43 »

Fedt nok! Jamen så synes jeg bare, at I skal stå for det Smiley Godt initiativ, gutter!

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #452: 16 Apr 2009, 22:43 »

Ingen dum ide!

Folk kunne også lave en skabelon, de ser som realistisk, som så kan blive vurderet til kampen! Altså at folk laver et fuldt skema over deres stats!

Så får folk også lidt indflydelse over det selv Wink
Er det ikke federe at folk har nogenlunde lige vilkår, så det er lidt tilfældigt (og op til computeren) at bestemme hvem der bliver stjernerne og hvem der bliver vandbærere. Det er også et større arbejde hvis vi skal sidde og vurdere alle meget præcist og finde ud af, hvem der er bedst og dårligst.
Jeg synes bare vi skal gøre alle spillerne nogenlunde lige og med -9 i potentiale, så de alle har en reel mulighed for at blive Superliga-stjerner, men der er mulighed for, at falde stort igennem. Og så skal spillerne fra start have et nogenlunde niveau, så de kan følge med i 2. division. Og alle får selvfølgeligt deres rigtige alder.

Shaft
Manager

« Svar #453: 16 Apr 2009, 22:43 »

Du er sku så frisk på det hele hva Pluto Opstemt

Og det var nu et camara til at optage kampen vi skulle bruge jo xD

Profilbilleder går jeg udfra vi tager inden kampen Wink

FCK88
Manager

« Svar #454: 16 Apr 2009, 22:43 »

Okay.. jeg tager assistenttræner-pladsen på vores hold Peace .. så må jeg bare ud og have fat i FM09 i en fart så jeg kan styre klubben hvor jeg selv er assistent Opstemt

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Pepe
Gæst

« Svar #455: 16 Apr 2009, 22:44 »

Hvem er så manager? Sunbao? Grin

plutonium
Manager

« Svar #456: 16 Apr 2009, 22:44 »

Jeg tror også at jeg vil skrive ting ned fra kampen bagefter! Så kan jeg jo (qua min plads i crewet) lave en lille artikel om arrangementet. Det kunne måske også lokke nogle flere til i fremtiden! Og så er det jo en glimrende måde at huske den (forhåbentlig) gode dag på!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #457: 16 Apr 2009, 22:44 »

Jeg er nu også frisk på det!
Vi arrangerer en videoaften! Jeg skal nok medbringe popcorn Peace

plutonium
Manager

« Svar #458: 16 Apr 2009, 22:46 »

Er det ikke federe at folk har nogenlunde lige vilkår, så det er lidt tilfældigt (og op til computeren) at bestemme hvem der bliver stjernerne og hvem der bliver vandbærere. Det er også et større arbejde hvis vi skal sidde og vurdere alle meget præcist og finde ud af, hvem der er bedst og dårligst.
Jeg synes bare vi skal gøre alle spillerne nogenlunde lige og med -9 i potentiale, så de alle har en reel mulighed for at blive Superliga-stjerner, men der er mulighed for, at falde stort igennem. Og så skal spillerne fra start have et nogenlunde niveau, så de kan følge med i 2. division. Og alle får selvfølgeligt deres rigtige alder.

Enig, men altså hvis folk skriver 16-19-17 i alt, så nedjusterer vi jo bare, så det passer. Men ja, en CA på 70 og potentiale på -9 til alle, så burde det kunne gå!

Hvordan lyder det?

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Pepe
Gæst

« Svar #459: 16 Apr 2009, 22:46 »

Jeg tror også at jeg vil skrive ting ned fra kampen bagefter! Så kan jeg jo (qua min plads i crewet) lave en lille artikel om arrangementet. Det kunne måske også lokke nogle flere til i fremtiden! Og så er det jo en glimrende måde at huske den (forhåbentlig) gode dag på!

Havde jeg nu tænkt mig, men den tager du bare! Jeg skriver en artikel om FC FmFreaks.dk som FM-klub Grin

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #460: 16 Apr 2009, 22:46 »

Det synes jeg ikke. Hvis nu der bliver lavet en forsvarspiller som siger at han er god til at løbe stærkt og tackle samt markere, men resten bare er random kan man jo risikere at personen får 20 i afslutning og indlæg mens han har 5 i hovestød, det ville man jo ikke kunne arbejde med...
Jeg kan godt følge din pointe, men jeg tror at GE'en har en vis sans for, lige som når den spytter regens ud, at en forsvarsspiller har mere brug for hovedspil osv. end afslutning og dribling.

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #461: 16 Apr 2009, 22:46 »

Jaa så kan du skrive om min fantastiske præstation Grin

plutonium
Manager

« Svar #462: 16 Apr 2009, 22:48 »

Havde jeg nu tænkt mig, men den tager du bare! Jeg skriver en artikel om FC FmFreaks.dk som FM-klub Grin

Helt sikkert Pepe Opstemt

Jeg kan godt følge din pointe, men jeg tror at GE'en har en vis sans for, lige som når den spytter regens ud, at en forsvarsspiller har mere brug for hovedspil osv. end afslutning og dribling.

Jeg ville nu stadig føle mig mere tilfreds ved, at det er fastsat på forhånd, sådan at alle har det samme at gå ud fra, når de spiller databasen!

FCK88
Manager

« Svar #463: 16 Apr 2009, 22:48 »

Jaa så kan du skrive om min fantastiske præstation Grin

Tænker du på den, hvor du kommer ind, tackler Shafty og snitter bolden så den ryger i eget net? Grin

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #464: 16 Apr 2009, 22:49 »

Måske Wink

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 104 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010