home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1081 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 104 Udprint
Forfatter Emne: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009  (Læst 290321 gange)
plutonium
Manager

Sv: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
« Svar #420: 16 Apr 2009, 22:25 »

Arg Pluto, mon ikke du er hurtigere end Ulrik Laursen så du kommer over 7 i pace og acceleration?  Peace

BenM, så er det dig jeg går efter! Med mine ca 165 cm så må du være den jeg kan vælte Tunge

Jeg vil tro, at jeg i spillet ville have 7-8 stykker i pace, men kun 4 i acceleration. Jeg er virkelig langsom i optrækket, men holder til gengæld et ok (absolut ikke noget særligt) tempo når jeg først er i gang. Det er faktisk mig i en nøddeskal. Når jeg løber, så løber jeg til jeg er løbet tør for energi. Derfor prøver jeg at arbejde med at økonomiserer med min energi. Det resulterer i, at jeg er langsommere på banen (dårlig sprinter), men tilgengæld kan holde et godt niveau i lang tid. crazy (så godt som det nu kan blive Wink )

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #421: 16 Apr 2009, 22:27 »

Den skal du da have på Thumbs Up

Det ville give et strejf af professionalisme til kampen  Opstemt

Tager personligt lidt forskellige trøjer med.
Jeg har faktisk rodet lidt med at lave en realistisk profil af mig selv i FM. Altså hvor jeg har vurderet mine egne kvaliteter på banen. Det kunne jo sagtens laves, men potentiale er jo også svært at udregne!
Men jeg tænkte på man kunne vælge et par fokuspunkter, altså et par skills hvor man får fx. 15 og så to foretrukne træk og så ville alle få samme ca, som passer til ligaen, som kunne være 2. division øst og så -9 eller -10 i pa. Så man kunne nå ret langt med holdet uden udskiftning Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #422: 16 Apr 2009, 22:27 »

Z 99 : første gang du brokker dig , så er det DIG der ryger RAUS! Grin

Jeg brokker mig allerede nu, og kommer til at gøre det gennem alle kampens 20 minutter! Milanovic raus!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

plutonium
Manager

« Svar #423: 16 Apr 2009, 22:27 »

Døøøøhhh... så gir du jo bare dig selv 20-taller over hele linien.. Peace

Det højeste jeg har vurderet mig til at have i de tekniske stats er 5-6 stykker  funny

Mentalt er jeg lidt bedre, hvad jeg også ser som min største styrke på banen!

Fysisk er jeg gennemsnitlig i styrke, med dårlig kondi og dårlig acceleration crazy

Så nej, jeg er virkelig ikke noget at prale af  funny

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

BenMusalho
Gæst

« Svar #424: 16 Apr 2009, 22:27 »

Arg Pluto, mon ikke du er hurtigere end Ulrik Laursen så du kommer over 7 i pace og acceleration?  Peace

BenM, så er det dig jeg går efter! Med mine ca 165 cm så må du være den jeg kan vælte Tunge
Så er jeg faktisk højere end dig. Tunge

FCK88
Manager

« Svar #425: 16 Apr 2009, 22:28 »

Jeg brokker mig allerede nu, og kommer til at gøre det gennem alle kampens 20 minutter! Milanovic raus!

Du er heldig hvis du får lov at spille mere end 2 minutter Grin .. Z 99 RAUS RAUS RAAAAUUSSS!!! Grin

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

plutonium
Manager

« Svar #426: 16 Apr 2009, 22:29 »

Men jeg tænkte på man kunne vælge et par fokuspunkter, altså et par skills hvor man får fx. 15 og så to foretrukne træk og så ville alle få samme ca, som passer til ligaen, som kunne være 2. division øst og så -9 eller -10 i pa. Så man kunne nå ret langt med holdet uden udskiftning Smiley

Ideen er som sådan god nok, men der skal noget arbejde til Wink

Jeg vil gerne gøre det, men så kan jeg jo ikke spille i kampen. Så det er nok ikke holdbart, at nogen skal sidde ude og notere ned. Men som sagt en sjov ide  Smiley

enged
Gæst

« Svar #427: 16 Apr 2009, 22:29 »

Så ved jeg da hvad jeg skal gøre for at slippe for dig Pluto! Opstemt

Pepe
Gæst

« Svar #428: 16 Apr 2009, 22:30 »

Kunne være meget sjovt - på baggrund af kampen - at lave et FmF-hold i editoren Grin

FCK88
Manager

« Svar #429: 16 Apr 2009, 22:30 »

Bare fat en blok og en blyant/kuglepen så sørger jeg for at holde Pluto beskæftiget Grin

FCK88
Manager

« Svar #430: 16 Apr 2009, 22:31 »

Kunne være meget sjovt - på baggrund af kampen - at lave et FmF-hold i editoren Grin

Så skal der altså også være en dommer med der hedder Milan Milanovic.. ticked off

Shaft
Manager

« Svar #431: 16 Apr 2009, 22:31 »

Jeg vil gerne gøre det, men så kan jeg jo ikke spille i kampen. Så det er nok ikke holdbart, at nogen skal sidde ude og notere ned. Men som sagt en sjov ide  Smiley

Hvis der nu var en der kunne tage et kamara med så vi kunne optage den, som der tidligere blev snakket om, kan vi jo bare bedømme det bagefter Wink

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #432: 16 Apr 2009, 22:31 »

Nej nej. Man gør det ved at folk selv skriver info ind til ham, der står for holdet, som kunne være mig. Altså så de skriver deres position(er), foretrukne ben, fødselsdato, højde, vægt, styrker, foretrukne træk, yndlingspersonale- og klubber og evt. andet og så skal det så bare skrives ind i editoren og holdet laves. Det kan godt tage sin tid, men det er sgu meget sjovt bagefter. Man kunne evt. også få en grafiker til at lave en lille facepack med profilbilleder til spillerne Smiley

plutonium
Manager

« Svar #433: 16 Apr 2009, 22:32 »

Jeg skal nok finde ud af, hvordan jeg får lukket af for dig  Wink

enged
Gæst

« Svar #434: 16 Apr 2009, 22:32 »

Så er jeg faktisk højere end dig. Tunge

Bah, jeg skal nok få dig ned alligevel, jeg er forhåbentlig mere robust i kraft af at jeg er et par år ældre Peace

Nu må i altså stoppe med at skrive! ticked off jeg kan ikke få sendt min besked! Sur

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 104 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010