home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1261 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 104 Udprint
Forfatter Emne: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009  (Læst 290411 gange)
Mr-legendary
Førsteholdsspiller

Sv: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
« Svar #375: 16 Apr 2009, 21:53 »

Jeg vil nu også sige, at det kan være totalt ligegyldigt, om man bliver stemplet med eller uden fodboldstøvler på. Hvis modstanderen har dupper, så gør det stadig ondt Wink

Jeg tager hele udstyret på. Benskinner, fodboldshorts, fodboldtrøje, fodboldstrømper og fodboldstøvler Opstemt

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har det bedst på en fodboldbane, hvis jeg har mine benskinner på. De er af dårlig kvalitet, men de klarer jobbet. Det er ikke at jeg spiller dårligere, men jeg føler mig bedre tilpas med dem på.

Men går ud fra, at stemplinger for stemplingernes skyld er banlyst, ikke sandt? Peace
Nej da. Svinestreger er sjove Wink
Ej, jeg går da ikke ud fra folk prøver at skade hinanden med vilje, hvis jeg skal være ærlig.

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #376: 16 Apr 2009, 21:54 »

Shaft:
Fair nok, men når jeg så i kondisko, nakker dig fuldstændig med tunnel bag om støttebenet- så gider jeg heller ikke slagtes, bare fordi du blir sur?

aftale  Huh

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #377: 16 Apr 2009, 21:55 »

Har lige et spørgsmål. Hvad sker der hvis en bliver skadet eller bare kommer til skade? Ved godt vi ikke spiller hårdt men det kan jo ske? Har vi noget lægeting med eller?

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #378: 16 Apr 2009, 21:57 »

Har lige et spørgsmål. Hvad sker der hvis en bliver skadet eller bare kommer til skade? Ved godt vi ikke spiller hårdt men det kan jo ske? Har vi noget lægeting med eller?
Bah, det skal bare løbes væk.

plutonium
Manager

« Svar #379: 16 Apr 2009, 21:58 »

Jeg spiller i al fald fair play. Jeg går meget op i, at man spiller fair. Hårdt spil er helt fint med mig, men SVINSK spil er selvfølgelig ikke i orden! Men elsker nogle gode nærkampe, da de gør at man vokser som spiller Peace

Jeg ser mere og mere frem til det! Grin
Shaft:
Fair nok, men når jeg så i kondisko, nakker dig fuldstændig med tunnel bag om støttebenet- så gider jeg heller ikke slagtes, bare fordi du blir sur?

aftale  Huh

Hvis han slagter dig for dét, så slagter vi da bare ham Wink 10-20 stykker mod 1 er sjældent gode odds for den ene Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

enged
Gæst

« Svar #380: 16 Apr 2009, 21:58 »

Det tror jeg ikke du skal regne med Simze Peace Hvor slemt kan det også være? Wink

plutonium
Manager

« Svar #381: 16 Apr 2009, 21:59 »

Jeg kan give dig førstehjælp hvis det er. Dvs. at jeg kan lappe ydre ting sammen med noget stof, men sker der knoglebrud eller lignende, så må vi sgu nok nøjes med en mobil og nummeret til Falck  Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

enged
Gæst

« Svar #382: 16 Apr 2009, 21:59 »

Når man har størrelse som Shaft er det underordnet Pluto Wink

plutonium
Manager

« Svar #383: 16 Apr 2009, 22:00 »

Når man har størrelse som Shaft er det underordnet Pluto Wink

True mate, true  funny

Så må vi jo bare udvandre i protest over hans spil  crazy

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #384: 16 Apr 2009, 22:00 »

Ja det er nok meget enkelt men tager en så en lægetaske med for en sikkerheds skyld ?

Shaft
Manager

« Svar #385: 16 Apr 2009, 22:00 »

Hvis han slagter dig for dét, så slagter vi da bare ham Wink 10-20 stykker mod 1 er sjældent gode odds for den ene Peace

Med mindre man hedder Shaft Wink

Hæhæ.. jeg er vidst den eneste der spiller svinsk? Opstemt

Ej spøg til siden. Det skulle hellere ikke forståes som om jeg vil skade folk eller noget. Bare at fodbold er en kontaktsport, og ting kan ske.

Hvis en bliver skadet, så er der ikke så meget at gøre ved det, andet end personen kan tage hjem og undersøge om et besøg på hospitalet eller lig. er nødvendig. Igen, fodbold er jo en kontaktsport.

Og jeg ved godt vi bare skal have det sjovt, men nå vi spiller fodbold, så spiller jeg for at vinde, så jeg giver mig til grænsen, men spiller fair selvfølgelig.

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #386: 16 Apr 2009, 22:02 »

SUPER :-D

men mon ikke jeg lige kan tvinge en enkel tunnel med hælen igennem dine ben..........

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

Shaft
Manager

« Svar #387: 16 Apr 2009, 22:02 »

Ja det er nok meget enkelt men tager en så en lægetaske med for en sikkerheds skyld ?

Hvad skal vi bruge den til. Altså hudafskrabninger osv. spiller jeg tit med. Det hjælper alligevel ikke at pive over det. Så sker noget, så ringer vi efter en taxa og kører på hospitalet. Men det er på folks egen regning jo.

Shaft
Manager

« Svar #388: 16 Apr 2009, 22:03 »

men mon ikke jeg lige kan tvinge en enkel tunnel med hælen igennem dine ben..........

Kan du garanteret Wink Er jo normalt angriber, men skal med glæde tage en tørn i forsvaret Wink

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #389: 16 Apr 2009, 22:03 »

Der burde være nok plads til det..

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 104 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010