home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 965 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrence 09 + præmier!
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Blogkonkurrence 09 + præmier!  (Læst 76612 gange)
mvh6
Førsteholdsspiller

Sv: Blogkonkurrence 09 + optakt!
« Svar #270: 26 Mar 2009, 21:52 »

Så fik jeg mig meldt til alligevel Smiley. Klubben er Aarhus Fremad (Som er min nabo IRL).

Berendt
Manager

« Svar #271: 26 Mar 2009, 22:16 »

Det må jeg indrømme skuffer mig meget, Berendt. Havde set frem til, at du kunne vise og lidt rundt i B93 eftersom du selv er en del af klubben. Og så er jeg generelt ikke meget for at følge landshold, da jeg ikke synes det er så spændende Smiley

Hehe, er ked af at skuffe dig, Champ..

Men kom til KBH en dag, og så skal jeg nok vise dig rundt Wink

JimmyGP
Manager

« Svar #272: 27 Mar 2009, 09:09 »

Ikke så meget som engelsk.

Jeg er med - som Tottenham  Wink

Det er jeg sgu glad for at se..  Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager

« Svar #273: 27 Mar 2009, 09:28 »

Det er jeg sgu glad for at se..  Thumbs Up

Det bliver spændende og det er blandt andet din skyld, jeg har meldt mig  Wink

Det var da jeg læste artiklen om blogkonkurrencen, hvor du sagde, du gerne havde set mig i blogkonkurrencen og så efter direkte opfordring af Shaft, så nu tager jeg chancen.  Wink

Eneste problem er, at april måned rent tidsmæssigt er en lidt dum måned for mig  Peace

Jau-Kax
Reserveholdsspiller

« Svar #274: 27 Mar 2009, 10:17 »

Det var da jeg læste artiklen om blogkonkurrencen, hvor du sagde, du gerne havde set mig i blogkonkurrencen og så efter direkte opfordring af Shaft, så nu tager jeg chancen.  Wink

Eneste problem er, at april måned rent tidsmæssigt er en lidt dum måned for mig  Peace

Sådan tror jeg der er flere af de tilmeldte, der har det . Lidt ærgeligt, det ikke kunne være lagt i en anden måned (:

Shaft
Manager

« Svar #275: 27 Mar 2009, 11:40 »

Hehe, er glad for du fik dig selv overbevist om at du manglede i konkurrencen Wink

Metsu1
Manager

« Svar #276: 27 Mar 2009, 12:28 »

Hehe, er glad for du fik dig selv overbevist om at du manglede i konkurrencen Wink

Det er jeg også, jeg ser i hvert fald frem til udfordringen (og tak for hjælpen)  Thumbs Up

Zulue
Manager

« Svar #277: 27 Mar 2009, 17:32 »

Svendsen .. VI har lagt den i april, fordi det er en måned ,der ikke umiddelbart burde give nogle vilde problemer med tiden hos nogle. Altså. Maj er jo eksamen, juni er eksamen, sommerferie + folk væk, juli-august er for væk på skift og så er vi pludselig i september, hvor der sikkert også er nogle som skal et eller andet. April er altså rigtig optimal for mange.

mvh6
Førsteholdsspiller

« Svar #278: 27 Mar 2009, 18:01 »

Det bedste havde nok være Marts så...

søgaard
Gæst

« Svar #279: 28 Mar 2009, 09:42 »

Jeg kan ikke forstå, at I brokker jer over tidspunktet?
April er en måned, hvor der ikke sker en masse uden en masse folk på ferier og uden eksamer.. Jeg synes det er det perfekte tidspunkt.. Omkring Marts, så ville tilmeldingen have været midt i alle skiferierne.. Jeg kan ikke se, hvorfor I brokker jer over tidspunktet.
Det er jo bare, at gøre sit bedste og hvis man ikke har tid til mere end 10 updates i løbet af måneden, så er det bare ærgeligt.. Det er jo ikke verdens undergang..

"Det gælder ikke om at vinde, men om at være med" Wink

KF
Landsholdsspiller

« Svar #280: 28 Mar 2009, 11:08 »

Haha, Søgaard. der vil jo altid være nogen, der brokker sig. I april ramler vi lige ind i påsken, og det betyder da også ferie og andre planer for en del folk. Jeg tror sgu ikke på, man kan finde en måned, hvor man IKKE vil se det her brok.... Så skulle det da lige være i november, men der vil folk nok brokke sig over, at spillet er for nyt eller noget i den stil...

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #281: 28 Mar 2009, 11:33 »

jeg ville nu mene at marts havde været den idéelle måned,men siden jeg har masser af tid i april er det jo fint med mig. Der er jo påskeferien her i april, men der skal jeg heldigvis ikke noget

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

tubbe93
Førsteholdsspiller

« Svar #282: 28 Mar 2009, 11:50 »

folk skriver de allerede er i gang med updates.. Så jeg vil gerne vide hvor mange i har skrevet nu! Jeg selv har skrevet 12! hva med jer andre ?

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

Zulue
Manager

« Svar #283: 28 Mar 2009, 11:55 »

Nu skal den også lige arrangeres, selve konkurrencen, og det var ikke noget der havde ligget i vore tanker, i og med at den sidste år kom så sent. Jeg tror det var Suicide der foreslog i februar engang om vi skulle rykke den til tidligere på året, hvorefter hans internet så gik ned, og jeg valgte at stå for den, så vi i hvert fald kunne få den inden maj. Marts og april kan jo være det stortset samme, der er påskeferie, men det kan vi altså ikke rigtig gøre noget ved, så må folk jo lade være med at rejse og nyde det danske forår sammen med deres elskede Football MAnager.

-
Jeg har personligt selv skrevet 4 updates og jeg ved ikke rigtig om det holder, men jeg håber på at få skrevet det dobbelte inden konkurrencen begynder.

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #284: 28 Mar 2009, 11:58 »

folk skriver de allerede er i gang med updates.. Så jeg vil gerne vide hvor mange i har skrevet nu! Jeg selv har skrevet 12! hva med jer andre ?
16 Opstemt

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010