home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:34:00 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:23:12 Bubbles Blogkonkur... #10 - Danish Viking Wa...
I går kl. 20:09:51 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 10:12:09 warmon Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23312
  2 Brugere, 570 Gæster Online.

Indlæg: 1132800 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: emiliaclarke
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrence 09 + præmier!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Blogkonkurrence 09 + præmier!  (Læst 71481 gange)
alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrence 09
« Svar #30: 17 Mar 2009, 22:08 »

Jeg fatter det ikke... På første side står der "lad den bedste blogger vinde", det passe så ikke?
Yoggi, det er en FM relateret side, du spørger på. Du kunne lige så godt have spurgt, om du måtte lave en Barbie blog, som du kunne have spurgt om en FML blog.
Logged


El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrence 09
« Svar #31: 17 Mar 2009, 22:09 »

Ift. din indgangsvinkel til bloggen vil du jo have en væsenlig fordel af at skrive om FML
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrence 09
« Svar #32: 17 Mar 2009, 22:10 »

Yoggi, det er en FM relateret side, du spørger på. Du kunne lige så godt have spurgt, om du måtte lave en Barbie blog, som du kunne have spurgt om en FML blog.

Siden her hedder "FmFreaks", altså "FootballManagerFrea ks", og FML er "FootballManager".
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrence 09
« Svar #33: 17 Mar 2009, 22:12 »

Held og lykke til alle bloggerne:P
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrence 09
« Svar #34: 17 Mar 2009, 22:13 »

Jeg fatter det ikke... På første side står der "lad den bedste blogger vinde", det passe så ikke?

Jo det gør, men først og fremmest befinder du dig på FmFreaks.dk - ikke FmlFreaks.dk . Dernæst har du utvivlsomt en fordel i at spille FML, da dette vil have mere interesse fra mange læseres side, og derved vinder du en fordel på spillet - og ikke på dine blogevner. Tada!
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrence 09
« Svar #35: 17 Mar 2009, 22:14 »

Yoggi, ikke for at være ond eller noget, men jeg mindes da, at der var lidt problemer i en blog på et tidspunkt, fordi der var en, der skrev om FM08? Rullende Øjne Lidt dobbeltmoralsk synes jeg. crazy
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrence 09
« Svar #36: 17 Mar 2009, 22:15 »

Jesus det burde ikke være så svært at acceptere.

FMFreaks bliver brugt til at diskutere FM. Og IKKE FML.
Vi har ikke engang et FML forum her på siden.

Så derfor skal bloggene selvfølgelig også omhandle FM.
Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrence 09
« Svar #37: 17 Mar 2009, 22:16 »

Shaft vi har et FML forum. Men bloggen skal helt klart være fra FM bare.
Logged


Yoggidk
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrence 09
« Svar #38: 17 Mar 2009, 22:17 »

Der er sgu ikke noget her der er dobbeltmoralsk overhovedet, og jeg blev skam heller ikke sur overhovedet, jeg skrev bare at det var en god blog, men at jeg nok ikke ville følge den pga. det er 08, så bliver mange sure, hvilket jeg ikke fatter...

Da dette ikke er en FMLFreaks side, burde det da overhovedet ikke være en fordel at man skriver om FML? Tada!
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrence 09
« Svar #39: 17 Mar 2009, 22:17 »

Jesus det burde ikke være så svært at acceptere.

FMFreaks bliver brugt til at diskutere FM. Og IKKE FML.
Vi har ikke engang et FML forum her på siden.

Så derfor skal bloggene selvfølgelig også omhandle FM.

Det har vi.

Men et nej er et nej, ikke et måske. Og et nej fra crewets side burde det ikke være til diskussion, når den vedrører en af deres konkurrencer.
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrence 09
« Svar #40: 17 Mar 2009, 22:19 »

Der er faktisk et helt fora omkring FML på siden: http://www.fmfreaks.dk/index.php?action=collapse;c=13;sa=collapse;#13

Men people, lad nu være at køre på Yoggidk alle sammen. Han har vist forstået, at folk ikke vil acceptere en FML-blog, selvom det kunne være spændende!
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Blogkonkurrence 09
« Svar #41: 17 Mar 2009, 22:21 »

Der er sgu ikke noget her der er dobbeltmoralsk overhovedet, og jeg blev skam heller ikke sur overhovedet, jeg skrev bare at det var en god blog, men at jeg nok ikke ville følge den pga. det er 08, så bliver mange sure, hvilket jeg ikke fatter...

Da dette ikke er en FMLFreaks side, burde det da overhovedet ikke være en fordel at man skriver om FML? Tada!
Du er da ikke særlig klog at høre på..
Kan du ikke forstå at et ''nej'', er et nej? Du vil jo, lige meget om det er fm- eller fmlfreaks, stadig vinde en masse læsere fordi det er noget nyt du skriver om. Da folk startede med NFL blogs var der jo også mange læsere.
Men nok ot om dette. Jeg regner ikke med at tilmelde mig, men med at læse en masse gode blogs om Football Manager  Thumbs Up
Der er faktisk et helt fora omkring FML på siden: http://www.fmfreaks.dk/index.php?action=collapse;c=13;sa=collapse;#13

Men people, lad nu være at køre på Yoggidk alle sammen. Han har vist forstået, at folk ikke vil acceptere en FML-blog, selvom det kunne være spændende!
Så kunne han jo lave sin blog derinde. Vi kører ikke på ham, vi prøver bare at skære crewets nej, ud i pap..
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrence 09
« Svar #42: 17 Mar 2009, 22:22 »

Der er sgu ikke noget her der er dobbeltmoralsk overhovedet, og jeg blev skam heller ikke sur overhovedet, jeg skrev bare at det var en god blog, men at jeg nok ikke ville følge den pga. det er 08, så bliver mange sure, hvilket jeg ikke fatter...

Da dette ikke er en FMLFreaks side, burde det da overhovedet ikke være en fordel at man skriver om FML? Tada!
Undskyld Yoggi, men det ændrer ikke noget. Det kan godt være, det ikke er en fordel, men der skal stadig skrives om FM og ikke FML.
Logged


Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrence 09
« Svar #43: 17 Mar 2009, 22:26 »

Der er faktisk et helt fora omkring FML på siden: http://www.fmfreaks.dk/index.php?action=collapse;c=13;sa=collapse;#13

Men people, lad nu være at køre på Yoggidk alle sammen. Han har vist forstået, at folk ikke vil acceptere en FML-blog, selvom det kunne være spændende!

Strider lidt i mod, hvad du sagde så sent som ... tidligere i dag.
Yoggi: Kunne du finde det spændende med en FML-blog fra min side?
Cesc: Lige umildbart, så nej.


Men Yoggi. Det er et nej.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrence 09
« Svar #44: 17 Mar 2009, 22:28 »

Da dette ikke er en FMLFreaks side, burde det da overhovedet ikke være en fordel at man skriver om FML? Tada!

100 drenge var hvide, én var sort - hvem fik opmærksomhed?
100 lande var I-lande - ét var ikke - hvem fik opmærksomhed?
100 drenge var enige - én var på tværs - hvem fik opmærksomhed?
100 drenge spillede FM - én spillede FML - hvem fik opmærksomhed?
100 drenge laver en blog om FM - én om FML - hvem får opmærksomhed?

Ta-fucking-da!

@Cesc - han har jo tydeligvis ikke forstået det, ellers var han jo blevet ved.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010