|
kasperbp12
|
|
Jimko18: Nej der er ikke nogen af holdene der rykker direkte op, men vinderholdet kommer i en direkte semifinale mod de andre vinderhold, fra de andre ligaer. Imens at de andre pladser jo kun kommer i kvartfinalen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jimko18
|
|
sådan !!!!! 2-1 !! HAHA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jimko18
|
|
tænkte egenligt på ?! hvornår skal jeg stoppe ? må jeg købe ind til start sæsonen eller ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simze
|
|
NICE Tillykke vind så!:D Kan vi ikke sige man stopper dagen inden man får nye ungdomsspillere og et nyt transferbudget
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kasperbp12
|
|
Lyder godt du alligevel kunne slå dem med alle de skader! Godt gået! Tror bare du skal spille til den 25. Juni, for det er der man får at vide hvor meget mand får i transferpenge og sådan noget der 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jimko18
|
|
okay... jamen mere fordi jeg tænkte at hvis man ikke må købe ind så får jeg jo ikke rigtig lov til at købe ind.. der var jo ingen penge i kassen da jeg startede ..  hehe men oka.. stopper bare den 25. juni så 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cjensen94
Gæst
|
|
Det er vel bare vilkårende når man har 1 sæson:P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GhettoKlinac
Gæst
|
|
Det er derfor den 1. sæson altid er svær med små hold. Ingen penge  .. Men ja, stop den 25 juni. så kan du sende den videre til den næste  - Hvilken dato er du på nu?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackstone
|
|
Tillykke med de flotte sejre. Vandt du så eller hvad ?
Du kunne jo købe folk på fri.
Vh.Blackstone
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kasperbp12
|
|
Er der ikke en der vil bytte med mig? For jeg har ikke lyst til at tage spillet allerede nu, for har et andet spil, som jeg har mere lyst til.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dalle112
|
|
glæder mig til 8 sæson. tillykke med de flotte sejre. kommer der snart et par ss
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GhettoKlinac
Gæst
|
|
Er der ikke en der vil bytte med mig? For jeg har ikke lyst til at tage spillet allerede nu, for har et andet spil, som jeg har mere lyst til.
Jeg har byttet vores sæsoner. Så du er nummer 3, og jeg tager 2'eren. Hvis andre ønsker at bytte, så skriver de bare, så rykker vi dig længere ned til du har tid 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jimko18
|
|
sorry drengene skulle lige spise ! nu spiller jeg den afgørende kamp!! holder jer lige op dateret !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jimko18
|
|
forresten jeg ved ikke lige helt hvordan man uploader screenshots her op?  ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jimko18
|
|
efter 45 + 2 det vil sige i tillægs tiden score Nico chietino lige en kasse! husk på jeg vandt første kamp 2-1 vigtigt ! nu begynder anden halvleg!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|