|
kie
|
|
Hej overvejer at købe C Vela til mit Aston Villa hold. hvilke erfaringer har i med ham? kan han lave nogle mål?  Carlos Vela ville jeg anbefale dig at købe, han bliver en af de bedste angriber i spillet og JA han kan lave mål.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tumle3175
|
|
@kie
ja det er mange penge. Men i 08 havde jeg et save hvor han blev den bedste. Håber og tror han bliver alle pengene værd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tumle3175
|
|
tak  tror jeg vil prøve at købe ham så  Hvor meget skal du slippe for ham?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kie
|
|
@kie
ja det er mange penge. Men i 08 havde jeg et save hvor han blev den bedste. Håber og tror han bliver alle pengene værd.
Så mange er det heller ikke når man tænker på at du er Real Madrid Men held og lykke med Mamadou Sakho og Mathias "Zanka" Jørgensen..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tumle3175
|
|
Så mange er det heller ikke når man tænker på at du er Real Madrid Men held og lykke med Mamadou Sakho og Mathias "Zanka" Jørgensen.. Tak. Jeg havde et transferbudget på omkring en milliard..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kie
|
|
Tak. Jeg havde et transferbudget på omkring en milliard..
Man må sige at du har nok penge!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tumle3175
|
|
@kie
hehe... ja det er dejligt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dida
Gæst
|
|
Hvor meget skal du slippe for ham?
de vil have 470 mio + ashley young 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jjerfild
|
|
Jeg vil bare lige informere om at Mikkel Thygesen er mega vild.!!! Jeg hentede ham til Randers på en fri transfer i 2011, og her scorede han sgu 9 mål i 33 kampe  Et super køb for danske klubber.
|
|
|
|
|
|
Manolo Jiménez er sej!
|
|
|
|
|
murphy
|
|
Willians Santana - Vitoria, udråbt som "den nye ronaldinho" - har hentet ham til QPR, men han er både løntung og dyr
og Merida, også hentet til QPR for mit fuldstændigt overdrevede transferbudget - nogle erfaringer?
^disse skal helst have potentiale til at skaffe mig oprykning til Premiership (:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
de vil have 470 mio + ashley young  Behøver du hjælp til at beslutte dig? Håber jeg så sandelig ikke.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dida
Gæst
|
|
næ det gør jeg ikke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mljunker
|
|
Nogen der har nogle erfaringer med Miralam Pjanic??
|
|
|
|
|
|
TSF
|
|
|
|
|
TottenhamHotspur
Gæst
|
|
Nogen der har nogle erfaringer med Miralam Pjanic??
Han har gjort det udemærket for mig i Lyon når han har fået chancen på højrefløjen, og lige nu er han vurderet som vidunderdreng. Han er dog stadig kun reserve, men han kan varmt anbefales! EDIT: Han gør det forresten også upåklageligt på den centrale midtbane! 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 04 Jan 2009, 19:14 af TottenhamHotspur »
|
|
|
|
|
|